eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocin › Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ciechocin



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ciechocin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciechocin 172

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-408

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 683 77 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: CIECHOCIN@CIECHOCIN.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ciechocin.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ciechocin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32fcc847-5f1d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009615/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ciechocin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320271/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 332700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń z osprzętem – 1 szt. fabrycznie nowej koparko – ładowarki o mocy 110 – 130 KM z napędem na 4 koła.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla - fabrycznie nowej koparko – ładowarki.
Wszystkie wymienione poniżej parametry techniczne i wyposażenie zamawianej maszyny mają charakter wymogów minimalnych.
3. Podstawowe parametry techniczne:
-koparko-ładowarka spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, posiadająca certyfikat CE,
-dostawca musi być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko – ładowarki,
-rok produkcji 2021 (fabrycznie nowa),
-masa eksploatacyjna maszyny 8500 – 9500 kg,
-silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej 110 – 130 KM, bez filtra cząstek stałych typu DPF, spełniający normę emisji spalin Tire 4,
-maksymalna pojemność silnika 3,0 – 4,0 litra,
-napęd na 4 koła,
-równe koła jezdne min 18” z przodu i min 28” z tyłu
-blokada mechanizmu różnicowego,
-manualna skrzynia biegów maszyny przełączalna pod obciążeniem,
-minimum 4 biegi w przód, minimum 3 biegi w tył,
-2 niezależne układy hamowania,
4. system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania,
-układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności 150 - 165 litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 200 bar,
-stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydrauliczne,
-zbiornik paliwa o pojemności minimum 130 litrów,
-oświetlenie drogowe zgodne z wymaganiami pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych oraz sygnał cofania,
-błotniki kół przednich i tylnych,
-klimatyzacja.
5. Podstawowe parametry osprzętu ładowarkowego koparko – ładowarki:
-sterowanie układem ładowarkowym za pomocą joysticka,
-osprzęt musi posiadać system zapewniający samo poziomowanie łyżki łaowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej,
-łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: min. 6 w 1 możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki, z zamontowanymi na łyżce widłami,
-pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, szerokości łyżki od 2,2 m do 2,5 m,
-maksymalna wysokość załadunku do sworznia obrotu minimum 3,4 m,
-udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3000 kg,
6. Podstawowe parametry osprzętu koparkowego podsiębierny koparko-ładowarki:
-sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą drążków,
-osprzęt musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego,
-szybkozłącze koparkowe mechaniczne,
-łyżka koparkowa o szerokości 600 mm i 300 mm,
-łyżka skarpowa 1500 mm,
-ramię koparkowe wygięte o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe),
-głębokość kopania minimum 5,4 m,
7. wymagania dodatkowe:
-dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki;
-dostawa koparko-ładowarki w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy;
dostawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę;
-zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki;
-odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
-zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 72 godziny od zgłoszenia licząc w dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia;
-oferowana maszyna musi być wyposażona w radio fabryczne, fabryczny immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych;
-dostawca przeszkoli w cenie dostawy minimum dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki.
8. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru dostawy.
9. Zamawiający wymaga pakiet serwisów w czasie trwania gwarancji (materiały eksploatacyjne, robocizna oraz dojazd).
10. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną pojazdu oraz wymaganą przez prawo polskie dokumentację niezbędną do rejestracji i ubezpieczenia. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, związane z eksploatacją i użytkowaniem pojazdu, m. in. instrukcje użytkowania i obsługi pojazdu oraz urządzeń w nim zamontowanych. Dostarczyć książkę gwarancyjną ze szczegółowymi warunkami gwarancyjnymi w języku polskim.
11. W sytuacji, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia użył znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego cech dostaw lub usług. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować rozwiązania równoważne opisywanym, gwarantujące osiągnięcie parametrów nie gorszych od wskazanych w dokumentach zamówienia.
12. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w SWZ.
13. Koparka powinna być udostępniona do oględzin w siedzibie Wykonawcy wraz z dokonaniem próby sprawności pojazdu i oceny technicznej. W przypadku złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w specyfikacji Zamawiający odstąpi od podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404608,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404608,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404608,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWPA Sp .z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000150131

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 152,

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404608,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-27 do 2022-01-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.