eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocin › Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ciechocin



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ciechocin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciechocin 172

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-408

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 683 77 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: CIECHOCIN@CIECHOCIN.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ciechocin.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ciechocin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32fcc847-5f1d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009615/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ciechocin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej
pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin 2. Składanie dokumentów wpostępowaniu z
wyjątkiem oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,WYŚLIJ WIADOMOŚĆ”
dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.3. Za datę złożenia dokumentów o których
mowa w ust. 2, przyjmuje się kliknięcie przycisku ”WYŚLIJ WIADOMOŚĆ” po którym pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 4. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej o której mowa w
ust. 1, opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl oraz Instrukcji dla Wykonawców
platformazakupowa.pl, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej
Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl5. Występuje limit objętości plikówlub
spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy
maksymalnej wielkości 150 MB. 6. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 poz. 2452)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest:Wójt Gminy Ciechocin, Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin• inspektorem ochrony danych osobowych
w Gminie Ciechocin jest Michał Daczko adres e-mail: odoserwis@gmail.com • Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Ciechocin ” – numer postępowania KIR.271.1.8.2021, prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej
„ustawa Pzp”;• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych1); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO2); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1)
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.2) Wyjaśnienie:
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KIR.271.1.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń z osprzętem – 1 szt. fabrycznie nowej koparko – ładowarki o mocy 110 – 130 KM z napędem na 4 koła.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla - fabrycznie nowej koparko – ładowarki.
Wszystkie wymienione poniżej parametry techniczne i wyposażenie zamawianej maszyny mają charakter wymogów minimalnych.
3. Podstawowe parametry techniczne:
-koparko-ładowarka spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, posiadająca certyfikat CE,
-dostawca musi być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko – ładowarki,
-rok produkcji 2021 (fabrycznie nowa),
-masa eksploatacyjna maszyny 8500 – 9500 kg,
-silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej 110 – 130 KM, bez filtra cząstek stałych typu DPF, spełniający normę emisji spalin Tire 4,
-maksymalna pojemność silnika 3,0 – 4,0 litra,
-napęd na 4 koła,
-równe koła jezdne min 18” z przodu i min 28” z tyłu
-blokada mechanizmu różnicowego,
-manualna skrzynia biegów maszyny przełączalna pod obciążeniem,
-minimum 4 biegi w przód, minimum 3 biegi w tył,
-2 niezależne układy hamowania,
4. system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania,
-układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności 150 - 165 litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 200 bar,
-stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydrauliczne,
-zbiornik paliwa o pojemności minimum 130 litrów,
-oświetlenie drogowe zgodne z wymaganiami pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych oraz sygnał cofania,
-błotniki kół przednich i tylnych,
-klimatyzacja.
5. Podstawowe parametry osprzętu ładowarkowego koparko – ładowarki:
-sterowanie układem ładowarkowym za pomocą joysticka,
-osprzęt musi posiadać system zapewniający samo poziomowanie łyżki łaowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej,
-łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: min. 6 w 1 możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki, z zamontowanymi na łyżce widłami,
-pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, szerokości łyżki od 2,2 m do 2,5 m,
-maksymalna wysokość załadunku do sworznia obrotu minimum 3,4 m,
-udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3000 kg,
6. Podstawowe parametry osprzętu koparkowego podsiębierny koparko-ładowarki:
-sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą drążków,
-osprzęt musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego,
-szybkozłącze koparkowe mechaniczne,
-łyżka koparkowa o szerokości 600 mm i 300 mm,
-łyżka skarpowa 1500 mm,
-ramię koparkowe wygięte o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe),
-głębokość kopania minimum 5,4 m,
7. wymagania dodatkowe:
-dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki;
-dostawa koparko-ładowarki w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy;
dostawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę;
-zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki;
-odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
-zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 72 godziny od zgłoszenia licząc w dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia;
-oferowana maszyna musi być wyposażona w radio fabryczne, fabryczny immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych;
-dostawca przeszkoli w cenie dostawy minimum dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki.
8. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru dostawy.
9. Zamawiający wymaga pakiet serwisów w czasie trwania gwarancji (materiały eksploatacyjne, robocizna oraz dojazd).
10. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną pojazdu oraz wymaganą przez prawo polskie dokumentację niezbędną do rejestracji i ubezpieczenia. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, związane z eksploatacją i użytkowaniem pojazdu, m. in. instrukcje użytkowania i obsługi pojazdu oraz urządzeń w nim zamontowanych. Dostarczyć książkę gwarancyjną ze szczegółowymi warunkami gwarancyjnymi w języku polskim.
11. W sytuacji, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia użył znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego cech dostaw lub usług. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować rozwiązania równoważne opisywanym, gwarantujące osiągnięcie parametrów nie gorszych od wskazanych w dokumentach zamówienia.
12. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w SWZ.
13. Koparka powinna być udostępniona do oględzin w siedzibie Wykonawcy wraz z dokonaniem próby sprawności pojazdu i oceny technicznej. W przypadku złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w specyfikacji Zamawiający odstąpi od podpisania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podana w ofercie cena ryczałtowa musi uwzględniać wszystkie
wymagania Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji. Musi obejmować wszelkie koszty
związane z wykonaniem zadania opisanego w SIWZ, dokumentacji projektowej, szczegółowej
specyfikacji technicznej, z uwzględnieniem robót wynikających z wizji lokalnej, obowiązujących
przepisów oraz sprawowania nadzoru wykonawczego na budowie. W oferowanej cenie ryczałtowej
Wykonawca ujmie wszelkie koszty, jakie może ponieść z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i
obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również koszty towarzyszące
wykonaniu, o których mowa w niniejszej Specyfikacji, a także koszty ryzyka Wykonawcy związanego z
wynagrodzeniem ryczałtowym. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawca nie będzie
mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych robót i innych świadczeń.Podstawą obliczenia ceny oferty za
roboty budowlane ma być opracowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o
przekazaną dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót z
uwzględnieniem dyspozycji zawartych w niniejszej Specyfikacji.Za ustalenie ilości robót i innych
świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia
ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie
oferty, a tym samym w kosztorysie ofertowym stanowiącym podstawę jej obliczenia, cały zakres robót
ujęty w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót.Przedmiary robót zamieszczone w SWZ są tylko wytycznymi mogącymi służyć do wyceny prac, z
których Wykonawca może skorzystać przy obliczaniu ceny oferty, ale nie ma takiego obowiązku.
Wykonawca ma prawo przedłożyć uzupełnienia do załączonego w SWZ przedmiaru.Zamawiający nie
wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego. W przypadku złożenia kosztorysu ofertowego
przez Wykonawcę wraz z ofertą, nie będzie on podlegał ocenie na etapie badania i oceny ofert.
Kosztorys ofertowy zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, a przed zawarciem umowy o
udzielenie zamówienia.Kosztorys ofertowy Specyfikacji może zostać wykorzystany jako pomocniczy do
ustalenia rzeczowego zakresu robót budowlanych, do kalkulacji ewentualnych zamówień jak również
do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy.Skutek pominięcia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę przedmiotu zamówienia, obciążać będzie
Wykonawcę. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem
zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowania ceny oferty z
należytą starannością.Zamawiający wymaga, aby kosztorys ofertowy spełniający wszystkie wymogi
Zamawiającego określone w Specyfikacji, sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej, polegającej na
obliczeniu wartości netto danej pozycji kosztorysu, jako iloczynu ilości (liczby) ustalonych przez
Wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót jednostek przedmiarowych i ceny jednostkowej danej pozycji kosztorysu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-Nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
-Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SIWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
b) Zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na realizacji dostaw - zamówień o podobnym stopniu komplikacji i specyfice, tj. dostawy koparko-ładowarek, o wartości każdego z zadań min. 250 000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy). W przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia.
c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
d) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ.
-Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
-Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, stanowiący oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 5 do SWZ. Wykaz wykonanych dostaw.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika nr 3 do SWZ;
-Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika nr 4 do SWZ;
-W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
-Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wraz z ofertą wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych:
a) Deklarację zgodności z CE

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Deklarację zgodności z CE

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te
potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić
Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być
podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich
zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniach (Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania
warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia
warunki udziału w postępowaniu.
Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty: odpis lub informacja
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, pełnomocnictwo lub inny dokument
potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności
wskazanie:
a) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
c) ustanowienie pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument
Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału, o którym mowa, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
- warunek dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane;
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami wzoru umowy, który stanowi załącznik do SWZ oraz zakresie uregulowanym
w art. 454 – 455 ustawy Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-27 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.