Og³oszenie z dnia 2021-05-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00026014/01 - Og³oszenie z dnia 2021-03-31
Og³oszenie nr 2021/BZP 00046807 z dnia 2021-05-05 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225720314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a8681414-91ea-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00046807
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004574/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.18 Sukcesywna dostawa papieru i wyrobów papierniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Z uwagi na charakter niniejszego zamówienia (sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 12 miesiêcy), zamówienie mo¿e byæ czê¶ciowo realizowane w ramach projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków Funduszy Europejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00026014/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-013/2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 299228,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby zosta³ okre¶lony w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w czê¶ci II SWZ, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22993000-7 - Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura
22993200-9 - Papier termoczu³y lub tektura
22993300-0 - Papier termograficzny lub tektura
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
30197620-8 - Papier do pisania
30199700-7 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyj±tkiem formularzy
37823800-1 - Papier wielowarstwowy i tektura
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 348416,59
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 348416,59
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348416,59
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Biuro Marcin Kiciñski i Wspólnicy Spó³ka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261011011
7.3.3) Ulica: ul. £opuszañska nr 36/4/4
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO BIURO MARCIN KICIÑSKI I WSPÓLNICY SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
EKO BIURO MARCIN KICIÑSKI I WSPÓLNICY SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 348416,59
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
2021-05-05 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposa¿enie kwater internatowych w artyku³y ³azienkowe oraz w wyposa¿enie gospodarstwa domowego
- Dostawa macierzy dyskowej
- Dostawa prze³±czników SAN
- ¦wiadczenie us³ug zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzier¿aw± drukarek przez okres maksymalnie 24 miesiêcy
- ZAKUP 12 REFLEKTORÓW SCENICZNYCH WRAZ Z SYSTEMEM £¡CZNO¦CI BEZPRZEWODOWEJ DMX ORAZ WYKONANIE PRAC NIEZBÊDNYCH DO ICH ZAINSTALOWANIA I URUCHOMIENIA
- Dostawa sprzêtu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIA£ÓW BIUROWYCH
- "Dostawa etykiet samoprzylepnych z kodem kreskowym do oznaczania próbek krwi dla wykonania 100 000 donacji"
- 07/TP/2025. DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJ¡CEGO
- PAPIER DO:DRUK.,KSERO.,FAX. I IN.URZ¡DZ. W P.I, BÊBNY,TA¦MY,TONERY I TUSZE /ZAMIEN./ DO URZ¡DZ. BÊD¡CYCH W£AS.ZAMAW. W P.II ORAZ TUSZE /ORYG./ DO URZ¡DZ. BÊD¡CYCH W£AS.ZAMAW. W P.III DLA ZOZ W D-CY
- Dostawa materia³ów i ¶rodków do sprz±tania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Czêstochowie
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artyku³ów medycznych, higienicznych i drobnego sprzêtu medycznego
wiêcej: Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.