eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › ,, Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i Gminy Góra,,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,, Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i Gminy Góra,,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomieszcz@gora.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,, Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i Gminy Góra,,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc44fc58-97d5-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gora.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gora.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ogólne zasady korzystania z Platformy:
zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://gora.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://gora.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych
W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.

Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności

zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja
Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
Włączona obsługa JavaScript;
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm. ), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Góry mający siedzibę w Urzędzie Miasta i Gminy w Górze, ul. Adama Mickiewicza 1, 56-200 Góra
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem: tel. 65 544 36 00, adres e-mail: inspektor.odo@gora.com.pl

 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
,, Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i Gminy Góra,,
BZP 271.103.2022
 prowadzonym w trybie podstawowym
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm. ), dalej „ustawa Pzp”; w szczególności art. 18 ust. 6, art. 19, art. 74 z zastrzeżeniem, iż w postępowaniu nie zachodzą przesłanki uprawniające zamawiającego do skorzystania z legitymacji zawartej w art. 18 ust. 5,
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zgodnie z art. 19 ust. 5 ustawy Pzp zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.103.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 19

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika.
Zamiar inwestycyjny polega na budowie chodnika z kostki betonowej o szerokości 2,0 m i długości ok. 1508,0 m oraz zjazdów do posesji, wykonanie odwodnienia jezdni i chodnika poprzez częściowe zarurowanie rowu oraz montaż studni kanalizacji deszczowej i wpustów deszczowych. Wykonawca winien wykonać oświetlenie przejść dla pieszych poprzez montaż hybrydowych lamp z oprawami oświetleniowymi LED,
zjazdy i chodnik nawierzchnia kostka betonowa typu starobruk ok. 3205,5 m2,
zjazdy o nawierzchni bitumicznej ok. 152,5 m2,
roboty elektryczne : przestawienie 2 słupów, posadowienie 4 słupów z oprawami.
roboty sanitarne: odprowadzenie wód w postaci przykanalików wyprowadzanych od wpustów ulicznych zlokalizowanych przy krawężnikach do istniejącego rowu oraz do projektowanych studni rewizyjnych, które stanowią połączenie z projektowanymi rowami krytymi, zastosowano żeliwne wpusty jezdniowe uliczne z osadnikiem o głębokości 0,5 m. Planuje się wykonanie 6 studni rewizyjnych 600mm.
Przedmiot zamówienia obejmuje wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej poprzez opracowanie branżowej dokumentacji projektowej w zakresie dotyczącym kolizji z siecią oświetleniową ENEA poprzez przesunięcie dwóch słupów oświetleniowych wg. lokalizacji wyznaczonej przez istniejącą dokumentacją projektową oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie tak opracowanej zmiany do dokumentacji oraz dokumentacji udostępnionej przez Zamawiającego.
Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną, w tym wyniesienie w terenie projektów podziałów, oraz opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi prowadzącej na cmentarz parafialny w m. Radosław – etap II. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy drogi o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno – asfaltowej obramowanej obustronnie krawężnikiem. Szerokość jezdni 4,5 m, długość odcinka ok. 269,54 m, pobocza wykonane z kruszywa łamanego stabilizowanego.
Nawierzchnie z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa ścieralna grub. po zagęszczeniu 3 cm ok. 1387,55 m2
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji a roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w m. Stara GóraZamiar inwestycyjny polega na przebudowie drogi gruntowej w celu wykonania nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o zmiennej szerokości od 3,0 m do 4,5 m na odcinku ok 140 m oraz zjazdów na posesję. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej poprzez montaż studni kablowych, nałożenie rur osłonowych oraz przełożenie istniejącej sieci
nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa ścieralna – grubość po zagęszczeniu 3 cm- ok. 670,00 m2,
- pobocza tłuczniowe - ok 225,00 m2
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w m. Witoszyce
Zamiar inwestycyjny polega na przebudowie drogi gminnej na odcinku ok. 150 m polegającej na zmianie geometrii drogi, wykonaniu nowej podbudowy, nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej, od km 0+097,43 następuje zmiana charakteru drogi na ciąg pieszo jezdny o nawierzchni z kostki betonowej. Budowa obustronnego chodnika z kostki betonowej o dł. ok. 181,00 m, łącznej powierzchni 393 m2 oraz wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej. Wykonanie oświetlenia drogi poprzez montaż 5 słupów oświetleniowych z oprawami LED, wykonanie linii kablowej i montaż szafy zasilającej. Usunięcie kolizji z napowietrzną linią teletechniczną ORANGE przez przesunięcie dwóch słupów teletechnicznych.
nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 4 cm ok. 457,0 m2
nawierzchnie z kostki betonowej- ok. 459,0 m 2
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni jezdni ul. Wolności w m. Góra.
Zamiar inwestycyjny polega na rozbiórce istniejącej nawierzchni jezdni, wykonanie nowej podbudowy oraz nawierzchni z kostki granitowej, długość odcina planowanego do przebudowy wynosi ok 105 m. Zakres robót nie dotyczy istniejącego chodnika wraz z krawężnikiem.

Nawierzchnia z kostki kamiennej – ok. 400,0 m2

Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację robót.
Po stronie Wykonawcy leży odwóz frezowiny na odległość do 15km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni jezdni i chodników ul. Tylna w m. Góra
Zamiar inwestycyjny polega na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni po sfrezowaniu istniejącej nawierzchni na grubości
4 cm. W miejscach poszerzeń jezdni oraz w miejscach przekopów należy wykonać nową podbudowę. Dł. drogi ok. 335,0 m. Wymiana nawierzchni chodników o dł. ok. 630,0 m z kostki betonowej z częściowym ich poszerzeniem do szerokości 2 m. Montaż studni kanalizacji deszczowej i wpustów deszczowych z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej. Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury.
Nawierzchnie z kostki betonowej – ok. 1090,0 m2
Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 3 cm- ok. 2150,0 m2
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację ruchu.
Po stronie Wykonawcy leży złożenie kostki i krawężników z rozbiórki chodników na paletach z foliowaniem i odwiezieniem na plac przy ul. Wrzosowej oraz odwóz frezowiny na odległość do 15km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi przy ZSPiP w Witoszycach.
Zamiar inwestycyjny polega na budowie drogi o szerokości 3,5 m o długości 207,0 m. Na odcinku 0+000 do 0+178,21 nawierzchnia jezdni z masy asfaltowej, na odcinku 0+178,21 do 0+207 nawierzchnia jezdni brukowa z kamienia polnego. Utwardzenie kostką betonową dojścia do boiska szkolnego ( dł. ok. 90,0 m), powierzchnia utwardzenia 313,20 m2.
Nawierzchnie z SMA o grubości po zagęszczeniu 4 cm – warstwa ścieralna – ok. 726,70 m2
Nawierzchnie z kamienia – ok. 118,00 m2
Nawierzchnie z kostki betonowej- ok. 313,200 m2

Przedmiar robót podzielony został na trzy etapy, etap I dotyczy budowy drogi o długości 207 m, etap III dotyczy utwardzenia dojścia do boiska szkolnego.
Przedmiotem zamówienia nie jest objęty zakres opisany jako etap II, który dotyczy budowy odcinka jezdni o długości 54 m, prowadzącej w kierunku posesji nr 8.
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację ruchu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Czernina – Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Zacisze.
Zamiar inwestycyjny polega na wymianie nawierzchni chodnika o dł. ok. 230,0 m wraz z krawężnikami poprzez rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych, osadzenie nowych krawężników i obrzeży z uzupełnienie nawierzchni jezdni z masy, wykonanie nowej podbudowy oraz nowej nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki betonowej.
Nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych – warstwa ścieralna, grubość po zagęszczeniu 4 cm – ok. 260,0 m2,
Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej – ok. 433,0 m2
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową organizację ruchu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa ścieżki rowerowo-pieszej Góra-Sławęcice
Zamiar inwestycyjny polega na budowie ścieżki rowerowo – pieszej o nawierzchni asfaltowej oraz chodnikiem wraz z infrastrukturą towarzyszącą ( ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci). W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca winien wykonać profilowanie oraz oczyszczenie rowów z namułu oraz obsianie nasionami traw.
Parametry techniczne i geometryczne ścieżki rowerowo-pieszej:
- długość ścieżki rowerowo – pieszej – ok. 2 210,00 m.
- szerokość ścieżki rowerowo – pieszej 2,0 m
- nawierzchnia chodnika kostka betonowa szara- ok. 48,00 m2
- nawierzchnia ścieżki rowerowo – pieszej bitumiczna- warstwa ścieralna 4 cm- ok. 5497,100 m2
- nawierzchnia utwardzenia kruszywo łamane- ok. 75,00 m2
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację ruchu.
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi ul. Jodłowa w m. Góra
Zamiar inwestycyjny polega na wymianie nawierzchni drogi i budowie chodnika przy ul. Jodłowej w Górze (od ul. Leśnej do ul. Starogórskiej).
- długość drogi ok. - 300,00m, szerokość drogi - 6,00 m, nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej warstwa ścieralna 3 cm – ok. 1805,00 m2
- powierzchnia chodnika o nawierzchni z kostki betonowej – 27,00 m2,
- koryto ściekowe z kostki brukowej kamiennej- ok. 127,00 m2
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu, uzyska jego zatwierdzenie oraz wprowadzi docelową organizację ruchu.
Po stronie Wykonawcy leży odwóz frezowiny na odległość do 15km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika ul. Norwida w m. Góra.
Zamiar inwestycyjny obejmuje wymianę nawierzchni jezdni i chodnika oraz wykonanie przejścia dla pieszych i nowych miejsc parkingowych z uwzględnieniem miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.

- długość drogi - ok. 341,00 m, szerokość drogi - 7,00 m, nawierzchnia bitumiczna warstwa ścieralna gr. 4 cm– ok. 2623,50 m2
- długość chodnika ok. – 300,00 m, nawierzchnia ok. 502,1 m2: kostka betonowa typu starobruk ok. 498,18 m2, płyty betonowe ok. 3,92 m
- zjazdy, nawierzchnia z kostki betonowej typu starobruk ok. 113,0 m2,
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową oraz docelową organizację ruchu.
Po stronie Wykonawcy leży złożenie kostki i krawężników z rozbiórki chodników na paletach z foliowaniem i odwiezieniem na plac przy ul. Wrzosowej oraz odwóz frezowiny na odległość do 15km

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwrancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni jezdni ul. Konopnickiej w m. Góra
Zamiar inwestycyjny polega na wymianie nawierzchni jezdni o dł. ok. 380,0 m oraz zinwentaryzowaniu istniejące i wykonaniu nowej sieci kanalizacji deszczowej ul. Konopnickiej w m. Góra.
- nawierzchnia z mas – warstwa ścieralna gr. 4 cm – ok. 1990,00 m2,
- zjazdy nawierzchnia z kostki betonowej typu starobruk ok. 34,20 m2,
- ścieki z kostki kamiennej – ok. 298,0 m,
- kanalizacja deszczowa: wpusty z osadnikiem ok. 13 szt., studnie 8 szt., kanały z rur PVC – ok. 330,46 m.

Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową organizację ruchu.
Po stronie Wykonawcy leży odwóz frezowiny na odległość do 15km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa dróg Borszyn Mały i Borszyn Wielki
Zamiar inwestycyjny polega na przebudowie dróg w miejscowościach Borszyn Mały: dł. drogi ok. 740,0 m, chodnika ok. 1181,0 m, zjazdy ok. 134,0 m i Borszyn Wielki: dł. drogo ok. 287,0 m, chodnika ok. 988,0 m, zjazdy ok. 118,0 m.
- budowa nawierzchni jezdni asfaltowej – warstwa ścieralna SMA – powierzchnia – ok. 4.692,50 m2;
- budowa nawierzchni chodników – kostka betonowa – ok. 3.725,0 m2;
- budowa nawierzchni zjazdów indywidualnych - kostka betonowa
– ok. 1.110,00 m2;
Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania robót związanych z drogami o nawierzchni z kamienia polnego.
Wykonawca wykona tymczasową oraz docelową organizację ruchu.
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni dróg i chodników ul. Piastów w m. Góra
Zamiar inwestycyjny obejmuje wymianie nawierzchni jezdni dł. ok. 122,0m, chodników dł. ok. 180,0 m, ciągu pieszo – jezdnego ok. 81,0 m ul. Piastów w miejscowości Góra (dz. nr 656/69, 654/2, 656/117 obręb Góra)
– nawierzchnia warstwa bitumiczna – ok. 829,00 m2
- nawierzchnia z kostki betonowej typu Starobruk – ok. 405,0 m2;
- nawierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej – ok. 430,0 m2;
- nawierzchnia zjazdów do posesji z kostki betonowej szarej – ok. 98,0 m2;
- nawierzchnia miejsc postojowych z kostki betonowej grafitowej – ok.
– 190,0 m2;
- teren zielony biologicznie czynny – 435,0 m2 – między chodnikiem a jezdnią
teren humusowany obsiany trawą;
- z działki nr 656/117 wody opadowe odprowadzić kanałem deszczowym o śr. 200 mm
z rur PVC – ok. 63,0 m kanał do wykonania
- ścieki z kostki kamiennej - ok. 240,00 m
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasowa i docelową organizację ruchu.
Po stronie Wykonawcy leży odwóz frezowiny na odległość do 15km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w m. Stara Góra Zamiar inwestycyjny polega na jest budowie chodnika o dł. ok. 844,0 m w miejscowości Stara Góra na działkach nr 284/1, 284/2, 284/3 obręb Stara Góra o nawierzchni z kostki betonowej wraz ze zjazdami na posesje.
- nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych – warstwa ścieralna o gr. 4 cm – ok. 40,98 m2,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej – ok. 126,77 m2,
- kanały z rur PVC- ok. 657,73 m.
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację ruchu

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni drogi prowadzącej do Ośrodka Rehabilitacji Dzieci
Niepełnosprawnych w m. Góra
Zamiar inwestycyjny polega na wymianie nawierzchni jezdni o dł. ok. 200,0 m i chodników prowadzących do Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w miejscowości Góra na działkach nr 639/8, 639/10, 2252/16, 2252/19 obręb Góra.
- wymiana nawierzchni jezdni o szer. 4,50 m z kostki betonowej – ok. 904,20 m2
- wymiana nawierzchni chodników o szer. 1,50 m z kostki betonowej – ok. 152,78 m2;
- wymiana nawierzchni miejsc postojowych o szer. 5,0 m z kostki betonowej- ok. 577,12 m2 ;
- budowa ścieku z dwóch rzędów kostki granitowej – ok. 119,50 m.
Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację ruchu.
Po stronie Wykonawcy leży złożenie kostki typu trylinka z rozbiórki drogi na paletach z foliowaniem i odwiezieniem na plac przy ul. Wrzosowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji a roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Zielona i ul. Poznańska w m. Góra.
Zamiar inwestycyjny polega na wymianie nawierzchni jezdni o dł. ok. 491,0 m i chodników o dł. ok. 472,0 ul. Zielona i ul. Poznańska w miejscowości Góra (działka nr 2055/1, 212/1,183, 184, 731 obręb Góra)
- nawierzchnia jezdni bitumiczna warstwa ścieralna gr. 5,0 cm – ok. 3631,0 m2
asfaltowy AC 11W, beton asfaltowy AC 11S;
- nawierzchnia z kostki betonowej typu starobruk – ok. 1749,00 m2;
- teren zielony, biologicznie czynny – 150,0 m2 ,
- ściek wzdłuż krawężnika kamiennego z kostki granitowej – ok. 937,00 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa ciągu pieszego prowadzącego na cmentarz parafialny w Górze przy ul. Zielonej.Zamiar inwestycyjny polega na budowie ciągu pieszego o dł. ok. 377,0 m prowadzącego na cmentarz parafialny w Górze przy ul. Zielonej na działkach nr 173 i 220 obręb Góra. Chodnik usytuowany wzdłuż ul. Zielonej po zachodniej stronie od torów kolejowych do cmentarza parafialnego na brakującym odcinku.
Na odcinku od torów kolejowych do istniejącego odcinka z kostki betonowej, nawierzchnia wodoprzepuszczalna mineralno-epoksydowa – ok. 176,0 m2.
Północna część chodnika o nawierzchni z kostki betonowej typu starobruk cm w całości przebiega w terenie zieleni i ma szer. 1,50 m, o pow. – ok. 390,0 m2.

Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację ruchu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w m. Wierzowice Wielkie. Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 199 w miejscowości Wierzowice Wielkie o nawierzchni bitumicznej, długości ok. 170,0 m i szerokości 4,0 m, wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 0,75 m z kruszywa kamiennego, wykonanie zjazdów na drogi poprzeczne o nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,0 m oraz zjazdy na posesję o nawierzchni z kostki betonowej szer. 4,0 m.
- nawierzchnia nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna – ok. 776,0 m2
- nawierzchnia poboczy z kruszywa kamiennego – ok. 300,0 m2
- nawierzchnia z kostki betonowej – ok. 26,00 m2

Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Wykonawca wykona tymczasową i docelową organizację ruchu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, tj. art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4,5 i 7 oraz aktualności oświadczenia w zakresie podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego / składa Wykonawca/ Wykonawcy występujący wspólnie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą ( wypełniony formularz ofertowy wraz z tabelą elementów rozliczeniowych ( jeżeli takowa została przypisana danej części ) której wzór stanowi załącznik do SWZ).



1) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór oświadczenia stanowi załącznik SWZ).
Art. 125 ust. 4 W przypadku wspólnego składania oferty oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców. Potwierdzają one brak podstaw wykluczenia
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania
Wymóg ten dotyczy Wykonawcy, wykonawców występujących wspólnie oraz podmiotu udostępniającego zasoby / jeżeli nie Wykonawca nie wskazał odpowiednio w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp adresu bezpłatnej i ogólnodostępnej bazy danych, w której są one dostępne i Zamawiający może je pobrać samodzielnie/

3)pełnomocnictwo do podpisania oferty wykonawcy, jeżeli w jego imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisów lub informacji z KRS CEIDG lub innego właściwego rejestru.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

W postępowaniu odpowiednio dla części ustalono obowiązek wniesienia wadium w wysokości:
Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika – 22 000,00 PLN ( dwadzieścia dwa tysiące złotych)

Budowa drogi prowadzącej na cmentarz parafialny w m. Radosław – etap II - 5 000,00 PLN ( pięć tysięcy złotych)

Przebudowa drogi w m. Stara Góra– 5 000,00 PLN ( pięć tysięcy złotych)

Przebudowa drogi w m. Witoszyce– 10 000,00 PLN ( dziesięć tysięcy złotych)


Wymiana nawierzchni jezdni ul. Wolności w m. Góra– 2 700,00 PLN ( dwa tysiące siedemset złotych)

Wymiana nawierzchni jezdni i chodników ul. Tylna w m. Góra– 10 000,00 PLN ( dziesięć tysięcy złotych)

Budowa drogi przy ZSPiP w Witoszycach – 12 000,00 PLN ( dwanaście tysięcy złotych)

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Czernina – Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Zacisze– 3 800,00 PLN ( trzy tysiące osiemset złotych)

Budowa ścieżki rowerowo-pieszej Góra-Sławęcice– 20 000,00 PLN ( dwadzieścia tysięcy złotych)

Przebudowa drogi ul. Jodłowa w m. Góra– 7 000,00 PLN ( siedem tysięcy złotych)

Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika ul. Norwida w m. Góra– 18 000,00 PLN ( osiemnaście tysięcy złotych)

Wymiana nawierzchni jezdni ul. Konopnickiej w m. Góra– 11 000,00 PLN ( jedenaście tysięcy złotych)

Przebudowa dróg Borszyn Mały i Borszyn Wielki– 40 000,00 PLN ( czterdzieści tysięcy złotych)

Wymiana nawierzchni dróg i chodników ul. Piastów w m. Góra– 11 000,00 PLN ( jedenaście tysięcy złotych)

Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w m. Stara Góra– 11 000,00 PLN ( jedenaście tysięcy złotych )


Wymiana nawierzchni drogi prowadzącej do Ośrodka Rehabilitacji Dzieci
Niepełnosprawnych w m. Góra– 6 000,00 PLN ( sześć tysięcy złotych)


Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Zielona i ul. Poznańska
w m. Góra – 20 000,00 PLN ( dwadzieścia tysięcy złotych)

Budowa ciągu pieszego prowadzącego na cmentarz parafialny w Górze
przy ul. Zielonej– 4 000,00 PLN ( cztery tysiące złotych)

Przebudowa drogi w m. Wierzowice Wielkie – 4 000,00 PLN ( cztery tysiące złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.3.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
Art. 58 ust. 1 – ( …) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego składania oferty oświadczenie o braku podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców. Potwierdzają one brak podstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

w zakresie robót budowlanych:
- faktury zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcę niezwłocznie po przekazaniu placu budowy na wartość 5 % wartości przedmiotu umowy ustalonej na dzień jej podpisania. Zapłata zaliczki nastąpi w terminie 7 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej do siedziby Zamawiającego / lub za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania/ na konto wskazane w fakturze zaliczkowej;

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wykonawcy przysługuje uprawnienie do ubiegania się o wyznaczenie przez Zamawiającego nowego terminu zakończenia wykonania prac budowlanych w wypadku:
a)przerwania robót budowlanych przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej, lub w wyniku wykonalnego orzeczenia sądu, które to decyzje zostały wydane nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
b)wystąpienia zdarzenia zewnętrznego nie dającego się przewidzieć, na które strony umowy nie mają wpływu i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przy zachowaniu należytej staranności, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań umownych, w szczególności: klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem siły przyrody, takie jak: trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą stron umowy oraz osób, za które strony ponoszą odpowiedzialność (w tym podwykonawcy), takie jak wojna i działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, akty terroryzmu, skażenia radioaktywne,
c)odkrycia na Terenie Budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym i historycznym,
d)wykrycia instalacji, urządzeń lub budowli podziemnych nie ujętych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez właścicieli i gestorów instalacji i urządzeń, wymagających przebudowy w związku z wykonaniem przedmiotu umowy,
e)zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót,
f)opóźnień w rozpoczęciu i wykonaniu robót budowlanych, powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowaniu należytej staranności, np. konieczność wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, uniemożliwiających terminową realizację zadania,
g) innych okoliczności, które nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Termin zostanie wydłużony jedynie o czas trwania przeszkody.
Dokładny opis zmian wraz z mechanizmem waloryzacyjnym zawarto w projektach umów, stanowiących załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gora.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-09 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania wyklucza się Wykonawców na zasadach opisanych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj.
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.