eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrzyszów › WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH GMINNYCH W GMINIE SKRZYSZÓW



Ogłoszenie z dnia 2022-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH GMINNYCH W GMINIE SKRZYSZÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRZYSZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 642

1.5.2.) Miejscowość: Skrzyszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ug.skrzyszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow,m,216290,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH GMINNYCH W GMINIE SKRZYSZÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25c29503-269e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00218726/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 475741,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w gminie Skrzyszów.
część I zamówienia: Wykonanie nawierzchni asfaltowych w ramach funduszy sołeckich.
a) wykonanie nakładki asfaltowej przy drodze gminnej dz. nr: 461/21, 462/1, 461/16, 461/14, 430, 461/19, 461/20, 460/1 w Łękawicy o długości 322 mb
b) wykonanie nakładki asfaltowej przy drodze gminnej dz. nr: 455/1, 456/2, 457/2 w Łękawicy o długości 136 mb
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót (załącznik nr 8 do SWZ) oraz zakresach robót objętych zamówieniem (załącznik nr 9 do SWZ).
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest prowadzić obsługę geodezyjną, w tym wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zaklauzulowaną przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 90787,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w gminie Skrzyszów.
część II zamówienia: Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych. Zakres prac obejmuje wykonanie:
a) poszerzenie drogi "Księża" w Ładnej na odcinku 80 mb,
b) wykonanie łat na drogach „Księża” oraz „Na Średzinach” na powierzchni 101,1 m2,
c) nawierzchni asfaltowej na drodze od remizy OSP w Ładnej o długości 250 mb,
d) nawierzchni asfaltowej drogi "Na Chwistka" w Pogórskiej Woli o długości 295 mb,
e) nawierzchni asfaltowej drogi "Na Zdeba" w Pogórskiej Woli o długości 90 mb,
f) nawierzchni asfaltowej drogi "Na Olszówkę" w Pogórskiej Woli o długości 255 mb,
g) nawierzchni asfaltowej drogi koło "Rybakówki" w Skrzyszowie o długości 250 mb,
h) nawierzchni asfaltowej drogi "Za Hitpolem" w Skrzyszowie o długości 75 mb,
i) nawierzchni asfaltowej drogi "Na Jutrzenkę" w Szynwałdzie o długości 200 mb,
j) nawierzchni asfaltowej drogi "Na Korzeń" w Szynwałdzie o długości 225 mb.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót (załącznik nr 8 do SWZ) oraz zakresach robót objętych zamówieniem (załącznik nr 9 do SWZ).
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest prowadzić obsługę geodezyjną, w tym wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zaklauzulowaną przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 384953,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149894,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149894,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-19-49-581

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149894,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie części II, Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 487 509,43 zł, a wartość złożonej oferty nie podlegającej odrzuceniu wynosi 600 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć przeznaczonej kwoty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3) ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.