Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026661/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043119 z dnia 2021-04-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci oraz wybranych terenów zielonych i rekreacyjnowypoczynkowychna terenie gminy Wolsztyn w okresie do 31 marca 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLSZTYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 68 347 45 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@wolsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wolsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wolsztyn.pl/m,115,przetargi.html?page=11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci oraz wybranych terenów zielonych i rekreacyjnowypoczynkowychna terenie gminy Wolsztyn w okresie do 31 marca 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bc1ff44-91e9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002613/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci oraz wybranych terenów zielonych i rekreacyjno-wypoczynkowych na terenie gminy Wolsztyn w okresie do 31 marca 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KOS.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 834169,19 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 627909,42 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Zadanie nr 1 – Utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci na terenie gminy Wolsztyn. Zakres zadania nr 1 obejmuje utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci terenie gminy Wolsztyn, w ramach których należy wykonać m.in. takie czynności jak: - sadzenie roślin jednorocznych, - pielęgnacja drzew, krzewów, roślin wieloletnich (m.in. różanek) i roślin jednorocznych, -podlewanie drzew,krzewów, roślin wieloletnich (wraz z uwzględnieniem kosztów wody) i roślin jednorocznych, -koszenie terenów zielonych -grabienie liści (w odniesieniu do wyznaczonych zadań – wraz z zebraniem biomasy na składowisko biomasy lub kompostowaniem we własnym zakresie), w - przycinanie żywopłotów (dwukrotne w ciągu roku),-usuwanie chwastów,-opróżnianie koszy ulicznych,-utrzymanie w czystości grobów zasłużonych (groby wskazane przez Urząd Miejski), -zapalenie, ustawienie i uprzątnięcie zniczy oraz złożenie, uprzątnięcie wiązanek na grobach zasłużonych, -bieżące utrzymanie czystości i porządku na całym terenie objętym przetargiem. Szczegółowy opis przedmiotu zadania, w tym poszczególnych podzadań, zawarty jest w załącznikach nr 8.1.4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.5.) Wartość części: 130563,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Zadanie nr 2 – Utrzymanie terenów zielonych i rekreacyjno-wypoczynkowych na terenie gminy Wolsztyn. Zakres zadania nr 2 obejmuje utrzymanie wybranych terenów zielonych i rekreacyjnowypoczynkowych na terenie gminy Wolsztyn, w ramach których należy wykonać m.in. takie czynności jak: a) sadzenie roślin jednorocznych, b) pielęgnacja drzew, krzewów, roślinwieloletnich (m.in. różanek) i roślin jednorocznych, c) podlewanie drzew, krzewów, roślin wieloletnich (wraz z uwzględnieniem kosztów wody) i roślin jednorocznych, d) koszenie terenów zielonych e) grabienie liści (w odniesieniu do wyznaczonych zadań – wraz z zebraniem biomasy na składowisko biomasy lub kompostowaniem we własnym zakresie), f) przycinanie żywopłotów(dwukrotne w ciągu roku),g) usuwanie chwastów, h) opróżnianie koszy ulicznych, i) uzupełnianiem dystrybutorów z workami na psie odchody,j) wycięcie, przewiezienie oraz ustawienie drzew przeznaczonych na cele świąteczne, k) bieżące utrzymanie czystości i porządku na całym terenie objętym przetargiem.Szczegółowy opis przedmiotu zadania, w tym poszczególnych podzadań, zawarty jest w załącznikach nr 8.2.4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.5.) Wartość części: 497346,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140629,33
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140629,33
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140629,33
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo Usługowy Przemysław Maraszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231458749
7.3.3) Ulica: Poznańska
7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY PRZEMYSŁAW MARASZEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY PRZEMYSŁAW MARASZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140629,33
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548609,05
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548609,05
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548609,05
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo Usługowy Przemysław Maraszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231458749
7.3.3) Ulica: Poznańska
7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY PRZEMYSŁAW MARASZEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY PRZEMYSŁAW MARASZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548609,05
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- TP/7/2024- "Outsourcing usług specjalistów - lekarzy pediatrów w SPZOZ w Wolsztynie"
- Budowa 3 zbiorników wielofunkcyjnych i placów manewrowych oraz 1 punktu czerpania wody ze zbiornika wielofunkcyjnego i placu manewrowego na terenie Nadleśnictwa Wolsztyn.
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów oraz wynajem kontenerów do składowania odpadów dla Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
- Wykonanie nasadzeń wzdłuż ogrodzenia Atlas Areny oraz montaż małej architektury
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.