eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przebudowa pomieszczeń na niskim parterze oraz schodów prowadzących na parter budynku II LO w Łomży"w ramach zadania inwestycyjnego pn."Przebudowa pomieszczeń budynku II Liceum Ogólnokształcącego..."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042574 z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń na niskim parterze oraz schodów prowadzących na parter budynku II LO w Łomży"w ramach zadania inwestycyjnego pn."Przebudowa pomieszczeń budynku II Liceum Ogólnokształcącego..."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MARII KONOPNICKIEJ W ŁOMŻY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450093160

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 2162750

1.5.8.) Numer faksu: 86 2162750

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2lolomza@onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza2lo.webd.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń na niskim parterze oraz schodów prowadzących na parter budynku II LO w Łomży"w ramach zadania inwestycyjnego pn."Przebudowa pomieszczeń budynku II Liceum Ogólnokształcącego..."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cf08ea0-a7fd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00041341/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa pomieszczeń na niskim parterze oraz schodów prowadzących na parter budynku II LO w Łomży"w ramach zadania inwestycyjnego pn."Przebudowa pomieszczeń budynku II Liceum Ogólnokształcącego..."

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.lomza2lo.webd.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2lolomza@onet.eu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

aplikacje do obsługi formatów plików, które nadają się do przygotowania ofert lub prac konkursowych, korzystają z formatów plików, których nie można obsługiwać za pomocą żadnych innych aplikacji otwartoźródłowych lub ogólnie dostępnych, lub są one objęte licencją i nie mogą zostać udostępnione do pobierania lub zdalnego wykorzystania przez zamawiającego (art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres: II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w ŁomżyPlac Kościuszki 3 18-400 Łomża sekretariat szkoły Termin składania ofert upływa w dniu: 27.05.2021 r. o godz. 10.00 Formalne warunki oznaczenia oferty do złożenia zgodnie z rozdziałem XV SWZ. Oferta otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia z odnotowaniem terminu złożenia (data i godzina). Dla ofert przesyłanych pocztą liczy się data i godzina dostarczenia do w/w pokoju. Na kopercie „zewnętrznej – transportowej” należy wskazać miejsce dostarczenia – sekretariat oraz dopisać „OFERTA”.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust 1 i 3 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 216/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 4.05.2016r,str.1, z późn. zm), Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych Pani/Pana jest II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Łomży, 18-400 Łomża, Plac Kościuszki 32. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Łomży jest możliwy pod adresem e-mail: iod@2lo.lomza.pl3. Dane osobowe Państwa są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania w celu realizacji umów lub podjęcia na Państwa żądanie czynności i działań przed jej zawarciem oraz ustalenia, dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń;4. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, podmioty uczestniczące w realizacji umowy oraz podmioty przetwarzające dane w imieniu II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Łomży;5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres trwania umowy zawartej przez Państwa z II Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Konopnickiej w Łomży w tym okres niezbędny do realizacji roszczeń wynikających z tej umowy. Maksymalnie ten okres może wynosić 10 lat;6. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych może być brak możliwości zawarcia umowy.8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie przez nas Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa;9. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez administratora, w tym profilowaniu przy realizacji wyżej określonych celów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację projektową i pozwolenie na budowę zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową zawiera SWR z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zakres zamówienia podobnego obejmuje: - roboty budowlane -roboty instalacyjne elektryczne. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowej kalkulacji podobnych robót budowlanych zasady ich kalkulacji są następujące: - roboty budowlane wycenione w ofercie przedłożonej przez wykonawcę na etapie składania ofert będą rozliczane według cen jednostkowych z tej szczegółowej wyceny robót;- roboty budowlane dla których brak jest cen jednostkowych w szczegółowej wycenie robót przedłożonej przez Wykonawcę przed zawarciem umowy, rozliczane będą kosztorysami powykonawczymi wykonanymi metodą uproszczoną, sporządzonymi na podstawie potwierdzonej przez Inspektora nadzoru książki obmiaru robót

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami i ich wagami punktowymi. Lp. Nazwa kryterium Waga (pkt) 1 Cena brutto (całkowity koszt wykonania zadania) (C) 60 2 Okres gwarancji na roboty budowlane (G) 40 Razem 100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z wymogami art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa:Zdolność techniczna lub zawodowa dla zamówienia: 1. Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej roboty budowlanej, w zakres której wchodziły roboty odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia – obejmujących budowę, przebudowę lub remont budynków o wartości brutto min. 180 000 zł. 2. Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi pozwalających na wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: • konstrukcyjno-budowlanej(pełniący funkcje kierownika budowy) oraz powinien wykazać się 1.5-roczną praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków• instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej (pełniący funkcje kierownika robót)• wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane ( tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie prac, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres: II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Łomży Plac Kościuszki 3 18-400 Łomża sekretariat szkoły

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.