Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019126/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041157 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Interwencyjny zakup części zamiennych do pojazdów służbowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slaska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Interwencyjny zakup części zamiennych do pojazdów służbowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a96ef67-8720-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014111/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Interwencyjny zakup części zamiennych do pojazdów służbowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019126/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-59/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341463,41
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest interwencyjny zakup części zamiennych do pojazdów służbowych. 2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: a) załącznik nr 1 – formularz ofertowy, b) załącznik nr 2 – wzór umowy, c) załącznik nr 3 – Formularz cenowy d) załącznik nr 4 – Opis Przedmiotu Zamówienia e) załącznik nr 5 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu f) załącznik nr 6 – Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):CPV: 34 30 00 00-0 – części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia katalogu marek pojazdów do których zamawiane będą części, w miarę rozwoju floty pojazdów eksploatowanych przez Zamawiającego. 5. Zakupy będą dokonywane na podstawie zamówień Zamawiającego składanych sukcesywnie według bieżących potrzeb, a ceny jednostkowe tych części będą ustalane: • na podstawie cen aktualnych na dzień otrzymania przez Wykonawcę zamówienia, wskazanych w systemie Audatex poprzez zastosowanie upustu (stałego zarówno dla części oryginalnych, jak i zamienników różnej jakości) zaoferowanego w przeprowadzonym postępowaniu przetargowym; • w przypadku ewentualnego braku występowania danej części w systemie „AUDATEX” z wykorzystaniem ogólnodostępnej internetowej platformy sprzedażowej Wykonawcy poprzez zastosowanie stałego upustu zaoferowanego w przeprowadzonym postępowaniu przetargowym. 6. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy do dysponowania zgodnie z prawem programem AUDATEX wraz z aktualną licencją na jego użytkowanie i posiadanie własnej ogólnodostępnej internetowej platformy sprzedażowej. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował dostawy na własny koszt do Stacji Obsługi (SO) w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, SO w Częstochowie przy ul. Popiełuszki 5 oraz SO w Bielsku Białej przy ul. Wapienna 45. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadanie na terenie województwa śląskiego swojego magazynu części (za poparcie tego wymagania przemawia fakt, iż Zamawiający zastrzega sobie możliwość w wyjątkowych przypadkach odbioru zamawianych części we własnym zakresie/własnym środkiem transportu). 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył części zakupione na podstawie systemu AUDATEX lub platformy sprzedażowej Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze liczonym od przekazania Wykonawcy ostatecznie zatwierdzonego zamówienia. 10. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go i posiadały gwarancję producenta liczoną od daty danej dostawy oraz należały do jednej z niżej wymienionych grup:a) części samochodowe fabrycznie nowe – oznakowane logo–znakiem towarowym producenta pojazdu i przynajmniej na opakowaniu numer katalogowy;b) części samochodowe fabrycznie nowe - oznakowane logo-znakiem towarowym producenta części dostarczającego dany element na pierwszy montaż i zawierające przynajmniej na opakowaniu numer wg katalogu tego producenta;c) części zamienne o porównywalnej jakości - muszą to być „części zamienne o porównywalnej jakości”. Są to części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych. 11. W celu zapewnienia bezpiecznych warunków eksploatacji pojazdów służbowych, w przypadku części zamiennych oznaczonych dodatkowo symbolem „OE”/„OEM” Zamawiający wymaga dostawy wyłącznie części należących do jednej z poniższych grup: • części oznakowane logo-znakiem towarowym producenta pojazdu i przynajmniej na opakowaniu katalogowym – OE; • części oznakowane logo-znakiem towarowym producenta części dostarczającego części na pierwszy montaż i przynajmniej na opakowaniu numerem katalogowym – OEM czyli części zamienne największych światowych producentów o jakości identycznej z jakością części produkowanych na wyposażenie fabryczne. 12. Części zamienne oznaczone symbolem „OE”/„OEM”, jak również pozostałe muszą charakteryzować się najwyższą jakością ze względu na bezpieczeństwo policjantów pełniących służbę patrolową jak i biorących udział w pościgach oraz konwojach. Jakość tych elementów ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo, ale także pośrednio na koszty związane z eksploatacją. Materiały zastosowane do produkcji muszą gwarantować bezpieczeństwo i komfort eksploatacji. 13. Wyboru jakości części zakapowanych z wykorzystaniem systemu AUATEX dokona Zamawiający, zgodnie z określeniami jakości obowiązującymi w przedmiotowym systemie. 14. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (opisowo i %) oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 3 do SWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XI SWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZ).Zgodnie z Oświadczeniem złożonym na formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ lub odrębnym dokumencie. 15. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert, a rozliczenie za zrealizowane dostawy będzie następować według cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 3 do SWZ - formularzu cenowym, cen jednostkowych pochodzących z systemu AUDATEX pomniejszonych o wysokość upustu oraz cen pochodzących z platformy sprzedażowej Wykonawcy pomniejszonych o wysokość upustu. 16. Zamawiający podczas otwarcia ofert poda dwie kwoty tj.: wartość przeznaczoną na sfinansowanie całego zamówienia, która zostanie wprowadzona jako maksymalna wartość umowy oraz wartość dla zakresu określonego w załączniku nr 3 do SWZ ( Formularz cenowy) w celu wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z kryterium oceny ofert. 17. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ. 18. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty za części zamienne wynikające z załącznika nr 3 do SWZ. 19. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 20. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149515,05
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183027,02
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149515,05
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JADAR AUTO DARIUSZ SEIF SP.J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272324984
7.3.3) Ulica: 3-go Maja 157
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
| 2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa dwóch zestawów GNSS RTK z kontrolerem LTE
- Wykonanie naprawy stropu na poziomie +6,50 m w budynku basztowej wieży wyciągowej szybu I dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Dostawa oprogramowania
- Dostawa subskrypcji, wsparcie techniczne oraz asysta techniczna Wykonawcy dla rozwiązania antywirusowego stosowanego w WFOŚiGW w Katowicach lub rozwiązania równoważnego
- Jednorazowa dostawa sprzętu medycyny taktycznej dla jednostki organizacyjnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





