Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Świecie, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świecie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 333 23 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiecie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Świecie, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e811924-7c75-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021276/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Świecie, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z unieważnieniem postępowania przetargowego na realizację wcześniejszego zamówienia Zamawiający przystąpił do udzielenia zamówienia z wolnej ręki gdyż zaszła co najmniej jedna z następujących okoliczności:
ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-RGO.271.40.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: regularny odbiór odpadów i transport do Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Sulnówku, wyposażenie nieruchomości w worki i pojemniki do zbierania odpadów, mycie i dezynfekcję pojemników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591004882
7.3.3) Ulica: Ciepła 4
7.3.4) Miejscowość: Świecie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca – transport odpadów – Przedsiębiorstwo Usług Miejskich „PUM” Sp. z o.o., ul. Cegielniana 4, 86-300 Grudziądz
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 989722,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
- Budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Warlubiu
- Budowa drogi gminnej w Topolinku
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- Dostawa nowych kontenerów do zbiórki odpadów
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Repki w 2024 roku"
- Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.