Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010407/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039974 z dnia 2021-04-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego oraz materiałów i narzędzi dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 23
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 33 8731811
1.5.8.) Numer faksu: 48 33 8731815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwadowice@wadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umwadowice,m,341942,2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego oraz materiałów i narzędzi dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1135e30b-7674-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001773/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup sprzętu komputerowego oraz materiałów i narzędzi dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010407/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 77700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu komputerowego oraz materiałów i narzędzi dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach.2. Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 4 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.3. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt do siedziby Zamawiającego, bądź przekazać w sposób uniemożliwiający osobom trzecim przejęcie nośników oprogramowania, licencji, kodów aktywacyjnych czy innych danych stanowiących przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30162000-2 - Karty inteligentne
30216000-6 - Czytniki magnetyczne lub optyczne
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30237100-0 - Części komputerów
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237450-8 - Tablety graficzne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77668,35
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94956
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77668,35
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507
7.3.3) Ulica: ul. Wolność 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77668,35
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1788K w km ok. 0+227 do km 0+433 w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną w m. Kopytówka"
- Dostawa odczynników i kart do oznaczeń immunohematologicznych kompatybilnych z aparatem Wadiana firmy Grifols dla ZZOZ w Wadowicach
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-technicznej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Andrychowie.
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
więcej: Karty ?inteligentne? »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.