eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych



Ogłoszenie z dnia 2021-04-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039773 z dnia 2021-04-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591-593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad3939c5-825d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003942/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich, opony, baterie i akumulatory

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017167/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/TP1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141369,14 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych oraz do sprzętu przeładunkowego i agregatów (Część 1 − Części zamienne do pojazdów osobowych i dostawczych).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. [5] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji, w szczególności data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 2020 r. [9] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [10] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.[11] Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynów mieszczących się w siedzibie Zamawiającego (32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00.[12] Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru objętego częścią 1-5 postępowania przetargowego:[12.1.] Dostawy będą realizowane sukcesywnie. Koszty transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostaną wkalkulowane w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.2.] Ilość i rodzaj asortymentu dystrybułowanego w ramach pojedynczej dostawy będzie ustalany na podstawie zapotrzebowania składanego e-mailowo przez przedstawiciela Zamawiającego.[12.3.] Zamawiający wymaga, aby dostawy towaru objętego częścią 1-5 postępowania były realizowane w ciągu 4 dni roboczych od chwili złożenia zapotrzebowania. [12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158, gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca oferujący termin gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. Szczegółowy opis przyznawania punktów w kryterium pozacenowym opisuje ROZDZIAŁ 16. SWZ. Wykonawca zamieści informację o warunkach gwarancji w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie towary w ramach danej części postępowania muszą być objęte tym samym okresem gwarancji. [12.6.] Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takiej udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres zadeklarowany w ofercie (24-36 m-cy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 22452,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych oraz do sprzętu przeładunkowego i agregatów (Część 2 − Części zamienne do autobusów).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. [5] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji, w szczególności data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 2020 r. [9] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [10] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.[11] Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynów mieszczących się w siedzibie Zamawiającego (32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00.[12] Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru objętego częścią 1-5 postępowania przetargowego:[12.1.] Dostawy będą realizowane sukcesywnie. Koszty transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostaną wkalkulowane w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.2.] Ilość i rodzaj asortymentu dystrybułowanego w ramach pojedynczej dostawy będzie ustalany na podstawie zapotrzebowania składanego e-mailowo przez przedstawiciela Zamawiającego.[12.3.] Zamawiający wymaga, aby dostawy towaru objętego częścią 1-5 postępowania były realizowane w ciągu 4 dni roboczych od chwili złożenia zapotrzebowania. [12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158, gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca oferujący termin gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. Szczegółowy opis przyznawania punktów w kryterium pozacenowym opisuje ROZDZIAŁ 16. SWZ. Wykonawca zamieści informację o warunkach gwarancji w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie towary w ramach danej części postępowania muszą być objęte tym samym okresem gwarancji. [12.6.] Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takiej udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres zadeklarowany w ofercie (24-36 m-cy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 6195,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych oraz do sprzętu przeładunkowego i agregatów (Część 3 − Części zamienne do pojazdów ciężarowych i traktorów).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. [5] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji, w szczególności data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 2020 r. [9] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [10] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.[11] Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynów mieszczących się w siedzibie Zamawiającego (32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00.[12] Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru objętego częścią 1-5 postępowania przetargowego:[12.1.] Dostawy będą realizowane sukcesywnie. Koszty transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostaną wkalkulowane w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.2.] Ilość i rodzaj asortymentu dystrybułowanego w ramach pojedynczej dostawy będzie ustalany na podstawie zapotrzebowania składanego e-mailowo przez przedstawiciela Zamawiającego.[12.3.] Zamawiający wymaga, aby dostawy towaru objętego częścią 1-5 postępowania były realizowane w ciągu 4 dni roboczych od chwili złożenia zapotrzebowania. [12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158, gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca oferujący termin gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. Szczegółowy opis przyznawania punktów w kryterium pozacenowym opisuje ROZDZIAŁ 16. SWZ. Wykonawca zamieści informację o warunkach gwarancji w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie towary w ramach danej części postępowania muszą być objęte tym samym okresem gwarancji. [12.6.] Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takiej udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres zadeklarowany w ofercie (24-36 m-cy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 46184,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych oraz do sprzętu przeładunkowego i agregatów (Część 4 − Akcesoria do pojazdów).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. [5] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji, w szczególności data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 2020 r. [9] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [10] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.[11] Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynów mieszczących się w siedzibie Zamawiającego (32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00.[12] Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru objętego częścią 1-5 postępowania przetargowego:[12.1.] Dostawy będą realizowane sukcesywnie. Koszty transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostaną wkalkulowane w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.2.] Ilość i rodzaj asortymentu dystrybułowanego w ramach pojedynczej dostawy będzie ustalany na podstawie zapotrzebowania składanego e-mailowo przez przedstawiciela Zamawiającego.[12.3.] Zamawiający wymaga, aby dostawy towaru objętego częścią 1-5 postępowania były realizowane w ciągu 4 dni roboczych od chwili złożenia zapotrzebowania. [12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158, gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca oferujący termin gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. Szczegółowy opis przyznawania punktów w kryterium pozacenowym opisuje ROZDZIAŁ 16. SWZ. Wykonawca zamieści informację o warunkach gwarancji w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie towary w ramach danej części postępowania muszą być objęte tym samym okresem gwarancji. [12.6.] Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takiej udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres zadeklarowany w ofercie (24-36 m-cy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 52896,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych oraz do sprzętu przeładunkowego i agregatów (Część 5 − Części zamienne do sprzętu przeładunkowego i agregatów).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. [5] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji, w szczególności data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 2020 r. [9] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [10] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.[11] Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynów mieszczących się w siedzibie Zamawiającego (32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00.[12] Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru objętego częścią 1-5 postępowania przetargowego:[12.1.] Dostawy będą realizowane sukcesywnie. Koszty transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostaną wkalkulowane w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.2.] Ilość i rodzaj asortymentu dystrybułowanego w ramach pojedynczej dostawy będzie ustalany na podstawie zapotrzebowania składanego e-mailowo przez przedstawiciela Zamawiającego.[12.3.] Zamawiający wymaga, aby dostawy towaru objętego częścią 1-5 postępowania były realizowane w ciągu 4 dni roboczych od chwili złożenia zapotrzebowania. [12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158, gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca oferujący termin gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. Szczegółowy opis przyznawania punktów w kryterium pozacenowym opisuje ROZDZIAŁ 16. SWZ. Wykonawca zamieści informację o warunkach gwarancji w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie towary w ramach danej części postępowania muszą być objęte tym samym okresem gwarancji. [12.6.] Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takiej udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres zadeklarowany w ofercie (24-36 m-cy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 2430,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych oraz do sprzętu przeładunkowego i agregatów (Część 6 − Akumulatory samochodowe).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. [5] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji, w szczególności data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 2020 r. [9] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [10] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.[11] Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynów mieszczących się w siedzibie Zamawiającego (32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00.[12] Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru objętego częścią 6-7 postępowania przetargowego:[12.1.] Dostawa towaru objętego częścią 6-7 postępowania odbędzie się jednorazowo. Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.2.] Dostawa zostanie zrealizowana w terminie zadeklarowanym w ofercie (tj. 10-30 dni roboczych od dnia podpisania umowy). Wykonawca oferujący czas dostawy poniżej 30 dni roboczych otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. Szczegółowy opis przyznawania punktów w kryterium pozacenowym opisuje ROZDZIAŁ 16. SWZ. Wykonawca zamieści informację o warunkach dostawy w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie towary w ramach danej części postępowania muszą być dostarczone w tym samym czasie. [12.3.] O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie na 2 dni przed planowaną dostawą.[12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158, gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. [12.6.] Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takiej udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 6727,22 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych oraz do sprzętu przeładunkowego i agregatów (Część 7 − Akumulatory).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, opakowanie oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 do SWZ. [4] Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. [5] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji, w szczególności data produkcji opon nie może być wcześniejsza niż 2020 r. [9] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [10] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.[11] Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynów mieszczących się w siedzibie Zamawiającego (32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00.[12] Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru objętego częścią 6-7 postępowania przetargowego:[12.1.] Dostawa towaru objętego częścią 6-7 postępowania odbędzie się jednorazowo. Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.2.] Dostawa zostanie zrealizowana w terminie zadeklarowanym w ofercie (tj. 10-30 dni roboczych od dnia podpisania umowy). Wykonawca oferujący czas dostawy poniżej 30 dni roboczych otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert. Szczegółowy opis przyznawania punktów w kryterium pozacenowym opisuje ROZDZIAŁ 16. SWZ. Wykonawca zamieści informację o warunkach dostawy w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie towary w ramach danej części postępowania muszą być dostarczone w tym samym czasie. [12.3.] O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie na 2 dni przed planowaną dostawą.[12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158, gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. [12.6.] Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takiej udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 4484,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20971,75

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68897,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21267,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7760005395

7.3.3) Ulica: Studzieniec 2

7.3.4) Miejscowość: Studzieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21267,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4045,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19589,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4389,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU ARTIS Patrycja Ormańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6961895225

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 40B

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 63-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4389,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44539,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190380,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47160,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7760005395

7.3.3) Ulica: Studzieniec 2

7.3.4) Miejscowość: Studzieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47160,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53800,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117960,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53800

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7760005395

7.3.3) Ulica: Studzieniec 2

7.3.4) Miejscowość: Studzieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4760,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16167,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5306,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ENERGOMASZ" Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5832212494

7.3.3) Ulica: ul. Mostowa 1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-778

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5306,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6329,22

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8700,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6329,22

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW MEA Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9211500477

7.3.3) Ulica: os. Lecha 42/52

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-294

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6329,22

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-05-07

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2454,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7760,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3567,64

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW MEA Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9211500477

7.3.3) Ulica: os. Lecha 42 52

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-294

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3567,64

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-05-07
2021-04-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.