eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolsko › Remont drogi gminnej nr 002201F położonej na działce nr 599/1, 628 w miejscowości Zacisze



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 002201F położonej na działce nr 599/1, 628 w miejscowości Zacisze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLSKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 12

1.5.2.) Miejscowość: Kolsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-415

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakolsko.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kolsko.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1aeb9111-9fd5-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 002201F położonej na działce nr 599/1, 628 w miejscowości Zacisze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aeb9111-9fd5-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572568

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remontu drogi gminnej nr 002201F położonej na działkach 599/1, 628 w miejscowości Zacisze. Zakres robót obejmuje remont istniejącej drogi nr 002201F na odcinku ok. 520 m.
UWAGA: zamieszona przez Zamawiającego Dokumentacja budowlana obejmuje większy zakres robót niż roboty będące przedmiotem niniejszego postępowania. Niniejsze postępowanie obejmuje tylko roboty budowlane ujęte w Kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Cenę oferty należy określić na podstawie Kosztorysu ofertowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
• załącznik nr 1 do SWZ - Dokumentacja budowlana,
• załącznik nr 2 do SWZ - Projekt stałej organizacji ruchu,
• załącznik nr 3 do SWZ – Kosztorys ofertowy,
• załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących prace przy robotach ziemnych, a także operatorów sprzętu. Osoby, o których mowa wyżej, winne być zatrudnione do ich realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465), co najmniej na okres wykonywania tych czynności w czasie realizacji niniejszego zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy pełnienia funkcji kierownika budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie tj. do dnia 12 stycznia 2024 r. do godz. 10:00, do siedziby Zamawiającego wpłynęły oferty od następujących Wykonawców:
1. Przedsiębiorstwo Drogowe KONTRAKT sp. z o. o., ul. Szosa Poznańska 17, 66-600 Krosno Odrzańskie; cena brutto: 256.592,64 zł.
2. SOWA R. J. K. Spółka Komandytowo-Akcyjna, ul. Wojska Polskiego 100C, 67-100 Nowa Sól; cena brutto: 250.500,48 zł.
3. Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 63, 67-200 Głogów; cena brutto: 279.826,86 zł.
4. Infrakom Kościan Sp. z o. o., ul. Feliksa Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan; cena brutto: 290.037,44 zł.
5. Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG Sp. z o. o., ul. Leśna 9, Podbrzezie Dolne, 67-120 Kożuchów; cena brutto: 262.313,34 zł.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 195.000,00 zł brutto. W związku z powyższym, na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający zdecydował o unieważnieniu niniejszego postępowania, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250500,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290037,44 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.