Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00336376/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
4WOG-1200.2712.68.2021 Wykonanie napraw bieżących pojazdów mechanicznych, będących na ewidencji 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Gliwicach w podziale na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.68.2021 Wykonanie napraw bieżących pojazdów mechanicznych, będących na ewidencji 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Gliwicach w podziale na 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b609a40b-6875-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001849/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Naprawy pojazdów na 2022 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336376/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.68.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 351219,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, mikrobusów i dostawczych, będących na ewidencji 4 WOG w Gliwicach.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa pojazdów ciężarowych i autobusowych będących na ewidencji 4 WOG w Gliwicach.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 186991,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych i dostawczych w Garnizonie Bielsko-Biała.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 66666,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Euro-Cars Bogdan Gruszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271760051
7.3.3) Ulica: Hajducka 67
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca wykona usługę z udziałem podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia w zakresie: napraw głównych silników.
1) DIESEL SERVICE Sebastian Milowski, ul. Składowa 21, 41-902 Bytom,
2) POLGUM KARAMUZ Sp. z o.o., ul. Fitelberga 58, 43-190 Mikołów,
3) SERWIS SAMOCHODÓW, ul. Hajducka 67, 41-500 Chorzów.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EURO-CARS BOGDAN GRUSZKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EURO-CARS BOGDAN GRUSZKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie w zakresie części 2 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 10.01.2022 r. do godziny 8:30 złożono 2 oferty. Zamawiający odrzucił:
1) ofertę Wykonawcy NORD AUTO-SERVICE Sp. z o.o. Sp. K. Oddział w Katowicach, ul. Hutnicza 20, 81-061 Gdynia.
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, tj.: Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskazał wysokości marży stanowiącej jedno z kryteriów oceny ofert.
2) ofertę Wykonawcy MOTOKOZ Tomasz Kozik, ul. Południowa 4, 43-210 Kobiór.
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, tj.: Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Wykonawca złożył ofertę w formacie .rar. Złożenie oferty w takim formacie skutkuje odrzuceniem oferty, zgodnie z rozdz. VII pkt 9 ppkt 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj.: Wśród formatów powszechnych, a niewystępujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie tj. złożona oferta zostanie odrzucona.
Ponadto Wykonawca określił wysokość marży z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zgodnie z rozdz. XIII pkt 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia Wykonawca wskazuje wysokość marży w pełnych procentach (liczby całkowite). W przypadku wpisania przez Wykonawcę części dziesiętnych, setnych itd., oferta będzie podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie w zakresie części 3 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Cena 1 roboczogodziny w ofercie Wykonawcy PW Euro-Cars Bogdan Gruszka, ul. Hajducka 67, 41-500 Chorzów przewyższa o 90,00 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: 130,00 zł brutto za 1 roboczogodzinę.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118900,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Aktualizacja dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Zagospodarowanie terenu pod funkcje rekreacyjne przy Marinie w Gliwicach
- Przebudowa łazienki z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach
- Świadczenie usług serwisowania oraz napraw urządzeń wentylacji i chłodniczych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Wyposażenie i adaptacja sali chorych w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Termomodernizacja dachu budynku administracji w Areszcie Śledczym w Gliwicach
- Zakup i wdrożenie systemu do uwierzytelniania i autoryzacji do systemów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.