eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pu³tuskUtrzymanie i pielêgnacja rond rabat i kwietników na terenie miasta Pu³tusk w latach 2021-2022



Og³oszenie z dnia 2021-04-21


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00037422 z dnia 2021-04-21

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Utrzymanie i pielêgnacja rond rabat i kwietników na terenie miasta Pu³tusk w latach 2021-2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Pu³tusk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377907

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 41

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pu³tusk

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 233067221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@pultusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pultusk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://bip.pultusk.pl/?c=394

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i pielêgnacja rond rabat i kwietników na terenie miasta Pu³tusk w latach 2021-2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aaf7f721-780c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00037422

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003537/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Utrzymanie i pielêgnacja rond rabat i kwietników na terenie miasta Pu³tusk w latach 2021-2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00011913/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.5.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 552000 PLN

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie obsadzeñ donic kwiatowych w rozumieniu:1) przygotowanie pod³o¿a do wype³nienia donic (wymieszanie ziemi urodzajnej z hydro¿elem w ilo¶ciach zgodnych z zaleceniami producenta oraz zastosowaniem nawozu wolno uwalniaj±cego);2) wype³nienie donic przygotowanym pod³o¿em do wysoko¶ci 2 cm od górnej krawêdzi donicy (z uwzglêdnieniem osiadania ziemi);3) posadzenia kwiatów zgodnie ze sztuk± ogrodnicz± w ilo¶ci podanej w tabeli4) umieszczenie donic wype³nionych pod³o¿em i kwiatami na latarniach ulicznych, fasadzie Urzêdu Miejskiego, Biblioteki. Muzeum i mostach.5) ustawienie wie¿ kwiatowych na terenie miasta w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego.6) pielêgnacja ro¶lin przez ca³y okres wegetacyjny: podlewanie(raz na dwa dni w godzinach 4.00 – 7.00, w okresach suszy raz dziennie w godzinach 4.00 – 7.00 i 20.00- 22.00) 7) usuwanie przekwitniêtych kwiatostanów oraz suchych czê¶ci ro¶lin, nawo¿enie, wymiana i uzupe³nianie ro¶lin wed³ug potrzeb. 8) demonta¿ i oczyszczenie donic po sezonie wegetacyjnym9) magazynowanie donic do nastêpnego sezonu

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

77313000-7 - Us³ugi utrzymania parków

77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 119600 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polegaæ bêd± na:1) Pielêgnacji trawnika przy fontannie miejskiej:a) monitoring trawników po okresie zimowym w celu wskazania i uzupe³nienia miejsc do wysiania/ uzupe³nienia darni.b) koszenie trawników z zagrabianiem i wywozem trawy, podkaszanie w miejscach niedostêpnych, uprz±tniêcie trawy z jezdni, alejek, chodników (wed³ug potrzeb oraz na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego) c) nawo¿enie trawników,d) odciêcie darni przy krawê¿niku,e) wygrabienie i wywiezienie filcu,f) aeracja/ wertykulacja/ piaskowanie (wed³ug potrzeb)g) serwis nawadniania uwzglêdniaj±c ewentualne szkody wandalizmu2) Pielêgnacji rabaty przy fontannie miejskiej:a) monitoring rabaty po okresie zimowym b) pielenie chwastówc) nawadnianied) usuwanie podrostów korzeniowyche) usuwanie przekwitniêtych kwiatostanów lub zasuszonych owocostanówf) ¶ció³kowanieg) uzupe³nianie koryh) zasilanie nawozami mineralnymii) ciêcia sanitarnej) ciêcia formuj±cek) wymiana suchych lub silnie uszkodzonych krzewówl) zabezpieczanie ro¶lin na zimê przez zwiêkszenie grubo¶ci kory przekompostowanej i drobnomielonejm) okrycie na zimê: ró¿, hortensji, rododendronówn) zmianie sk³adu gatunkowego krzewów i bylin zgodnie z projektem rabaty przy fontannie zgodnie projektem autorstwa dr in¿. Doroty Sikoryo) nasadzenia ro¶lin jednorocznych 3) Nasadzenia ro¶lin jednorocznych na rabacie przy fontannie miejskiej Zmiana wiosennazgodnie z projektem autorstwa dr in¿. Doroty Sikory Zmiana letnia zgodnie z projektem autorstwa dr in¿. Doroty Sikory Zmiana jesienna zgodnie z projektem autorstwa dr in¿. Doroty Sikory

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

77313000-7 - Us³ugi utrzymania parków

77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 220800,00 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polegaæ bêdzie na:1) Pielêgnacji ni¿ej wymienionych terenów zieleni miejskiej:a) plac zabaw przy ul. J. Sarbiewskiegob) Pasa¿ Klenczona – wzd³u¿ ul. Traugutta do 3 Majac) Park Narutowiczad) alejki Gomulickiegoe) Wierzb rosn±cych wzd³u¿ kana³kua) Rondo im. Prezydenta Lecha Kaczyñskiegob) Rondo im. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiegoc) Rondo im. Jana Paw³a IIf) Rabata przy rozje¼dzie ul. Nasielskiej i ul. Warszawskiejg) Rabata przy pomniku ¶w. Jana Nepomucena h) Rabata przed bibliotek± przy ul. S³owackiegoi) Rabaty na terenie Placu Pi³sudskiego (od 2022 r.)j) Rabata przy Vendo Parkd) Bulwary nad kana³kieme) Skwer przy ul. Widokf) Plac wokó³ ¶wietlicy w Grabówcug) skwer przy skrzy¿owaniu ul. Noskowskiego i Sarbiewskiego

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

77313000-7 - Us³ugi utrzymania parków

77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 211600 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 81000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 195526,29

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pu³tuskie Przedsiêbiorstwo Us³ug Komunalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141246298

7.3.3) Ulica: Staszica 35

7.3.4) Miejscowo¶æ: Pu³tusk

7.3.5) Kod pocztowy: 06-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 81000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 70000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 214908,23

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pu³tuskie Przedsiêbiorstwo Us³ug Komunalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141246298

7.3.3) Ulica: Staszica 35

7.3.4) Miejscowo¶æ: Pu³tusk

7.3.5) Kod pocztowy: 06-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 70000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 264000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 442534,78

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pu³tuskie Przedsiêbiorstwo Us³ug Komunalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141246298

7.3.3) Ulica: Staszica 35

7.3.4) Miejscowo¶æ: Pu³tusk

7.3.5) Kod pocztowy: 06-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 264000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

2021-04-21 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o wyniku postêpowania - - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.