eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pu³tuskPrzebudowa drogi powiatowej nr 4407W na odcinku Pu³tusk-Psary (etap I)



Og³oszenie z dnia 2025-07-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 4407W na odcinku Pu³tusk-Psary
(etap I)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W PU£TUSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382268

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pu³tusk

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 692 85 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdppultusk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zdppultusk.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Dzia³alno¶æ drogowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 4407W na odcinku Pu³tusk-Psary
(etap I)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-737c6e2b-03cf-4e70-8751-8bd5d1b4ce2a

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00313248

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00116069/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 4407W na odcinku Pu³tusk-Psary (etap I)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-737c6e2b-03cf-4e70-8751-8bd5d1b4ce2a

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@zdppultusk.com.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Przetwarzanie danych osobowych wzglêdem osób fizycznych jest niezbêdnie do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Zamawiaj±cym. Wykonawca ma obowi±zek do zapoznania siê z powy¿sz± klauzul± informacyjn±: zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Pu³tusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pu³tusk. Z administratorem mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez adres e-mail: sekretariat@zdppultusk.com.pl, telefonicznie: 23 692 85 77 lub pisemnie na adres korespondencyjny wskazany powy¿ej.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: sekretariat@zdppultusk.com.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany powy¿ej.
3) Jako Administrator bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe w celach zwi±zanych z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, zawarciem umowy oraz dochodzeniem ewentualnych roszczeñ zwi±zanych z postêpowaniem. Pozosta³e zapisy RODO umieszczono w SWZ § 4 ust9.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.2312.1.13.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 7782825,27 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w dokumentacji projektowej zamówienia. Zamówienie obejmuje równie¿ wykonanie nasadzeñ w miejsce usuniêtych drzew, oczyszczenie skrajni jezdni z porastaj±cych ga³êzi, opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót, utrzymanie na w³asny koszt oznakowania tymczasowego robót przez ca³y okres realizacji, a tak¿e jego demonta¿u po robotach, wykonanie niezbêdnych badañ i pomiarów, uporz±dkowanie terenu – warto¶æ tych robót zawarta jest w cenie ofertowej rycza³towej. Nale¿y przeanalizowaæ badania geotechniczne stanowi±ce za³±cznik do dokumentacji technicznej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formu³y „spe³nia - nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach do³±czonych do oferty. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³nia wy¿ej wymienione warunki.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w §14 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku, gdy Wykonawcy wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±ce warunki:
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku, gdy Wykonawcy wyka¿e, ¿e wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej 1 osob± posiadaj±c± wymagane uprawnienia oraz do¶wiadczenie zawodowe – wykaz osób stanowi za³±cznik nr 7 do Formularza oferty oraz wykona³ co najmniej 1 robotê budowlan± spe³niaj±c± wymogi Zamawiaj±cego - wykaz robót stanowi za³±cznik nr 6 do Formularza oferty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
sk³adane wraz z ofert±:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania – za³±cznik nr 2 do Formularza oferty,
2) O¶wiadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia - za³±cznik nr 3 do Formularza oferty,
sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego:
3) O¶wiadczenie Wykonawcy – aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia - za³±cznik nr 4 do Formularza oferty,
4) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej za³±cznik nr 5 do Formularza oferty;
5) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
6) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
7) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
sk³adane wraz z ofert±:
8) pe³nomocnictwo/a – o ile dotyczy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiaj±cy ¿±da, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 3.000.000,00 z³.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 1, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu min. 3 robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana zosta³a wykonana, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty za³±cznik nr 6 do Formularza oferty;
Przez robotê budowlan± w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia nale¿y rozumieæ robotê budowlan±, polegaj±c± na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie drogi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 3.000.000,00 z³.
Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
- zamówienia rozpoczête i zakoñczone w ww. okresie,
- zamówienia zakoñczone w ww. okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w ww. okresie.
2) wykazu min. 1 osoby, skierowanej przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 7 do Formularza oferty,
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami do realizacji zamówienia posiadaj±cymi do¶wiadczenie/ uprawnienia budowlane tj.: kierownikiem budowy - posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej* wraz z wa¿nym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz minimum 5 letnie (przez up³ywem terminu sk³adania ofert) do¶wiadczenie zawodowe.
(*Przez uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia wydane zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
Funkcjê kierownika budowy nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia i wype³nienia ¶ci¶le wg wzoru druku za³±czonego przez Zamawiaj±cego: 1) „Oferty”, 2) „O¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu” - za³±cznik nr 1 do Formularza oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, w wysoko¶ci: 80.000,00 z³ brutto,
2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023r. poz. 462, ze zm.).
3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto zamawiaj±cego 50 1020 3541 0000 5102 0398 6999 z dopiskiem „ZDP.2312.1.13.2025”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ ofertê wadium na ca³y okres zwi±zania ofert±.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie ni¿ w pieni±dzu jest Powiat Pu³tuski.
8. Wadium wniesione w formie gwarancji/ porêczenia powinno zawieraæ klauzulê o gwarantowaniu wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne ¿±danie Powiatu Pu³tuskiego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczaæ z³o¿ona ofertê na ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od dnia sk³adania ofert.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku udzia³u w postêpowaniu wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, zosta³y okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-24 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.