eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkREMONT SZATNI I POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH MIESZĄCYCH SIĘ W BUDYNKU KLUBOWYM NA STADIONIE MIEJSKIM W LĘBORKU - postępowanie powtórzone



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT SZATNI I POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH MIESZĄCYCH SIĘ W BUDYNKU KLUBOWYM NA STADIONIE MIEJSKIM W LĘBORKU – postępowanie powtórzone

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771292190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olimpijczyków 31

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 862 71 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@csir.lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.csir.lebork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/185808

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT SZATNI I POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH MIESZĄCYCH SIĘ W BUDYNKU KLUBOWYM NA STADIONIE MIEJSKIM W LĘBORKU – postępowanie powtórzone

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d41b677f-3a5e-4cfa-bd4b-36b3e6e1c5d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00481501/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 remont szatni i pomieszczeń socjalnych mieszczących się w budynku klubowym na Stadionie Miejskim w Lęborku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CSiR.ZP.261.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 230000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont szatni i pomieszczeń socjalnych mieszczących się w budynku klubowym na stadionie miejskim w Lęborku.
Zakres robót obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie budynku szatni z zapleczem socjalnym mieszczącym się na Stadionie miejskim przy ul. Kusocińskiego w Lęborku, w tym remont umywalni, natrysków i toalet oraz wymianie osprzętu instalacji elektrycznej i sanitarnej.
W budynku szatni nr 1 przewiduje się:
a) wymianę podkładów podposadzkowych
b) wymianę płytek podłogowych i ściennych
c) przebudowa pomieszczenia łazienki
d) wymianę osprzętu instalacji elektrycznej
e) częściową wymianę urządzeń i instalacji sanitarnych
f) odświeżenie powłok malarskich oraz szpachlowanie
g) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej
h) montaż wentylatorów w kratkach wentylacyjnych
i) wymiana, zakup nowych ławek i wieszaków ściennych
W budynku szatni nr 2 przewiduje się:
a) rozbiórkę podłogi drewnianej w szatni sędziów
b) położenie płytek podłogowych
c) przebudowa korytarza pomieszczeni nr 3 – wydzielenie osobnego kantorka
d) odświeżenie powłok malarskich oraz szpachlowanie ścian i sufitów pomieszczeń 1,2,3
e) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej do pomieszczeń 1,2
f) montaż nowych drzwi do pomieszczenia 3
2) Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami zamówienia i postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3) Szczegółowy planowany zakres remontu określono w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej oraz rysunkach stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45212600-2 - Roboty budowlane w zakresie pawilonów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198285,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281122,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198285,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Twój Dom Daniel Selonke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881991050

7.3.3) Ulica: ul. Długa 28

7.3.4) Miejscowość: Bolszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198285,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.