Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
OBSŁUGA STANOWISKA KASOWEGO W URZĘDZIE MIEJSKIM W LĘBORKU W 2026 R
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 863 77 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.lebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OBSŁUGA STANOWISKA KASOWEGO W URZĘDZIE MIEJSKIM W LĘBORKU W 2026 R
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-896398f3-1ff6-424f-bd53-d195b03e00ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045591/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Obsługa stanowiska kasowego w Urzędzie Miejskim w Lęborku w 2026r
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/2467703.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/246770
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/246770 dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji znajdują się w rozdziale III podrozdział 1 niniejszej SWZ.
2) UWAGA! Przed przystąpieniem do składania oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja została zamieszczona także bezpośrednio na w/w Platformie zakupowej w zakładce „i Intranet - Baza Wiedzy -Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: adresem https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/246770
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FB.271.Z.35.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia są usługi przyjmowania wpłat gotówkowych oraz dokonywania wypłat gotówkowych na wyznaczonym stanowisku kasowym w siedzibie Zamawiającego oraz utworzeniu w wyznaczonym czasie przez Zamawiającego przez okres 1 miesiąca dodatkowego stanowiska kasowego.
2) Zakres przedmiotu umowy obejmuje w szczególności:
• przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych
• realizowanie wypłat gotówkowych
• realizowanie płatności przy użyciu kart płatniczych.
3) Kod CPV:
66172000-6 Usługi przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych
4) Warunki wykonania zamówienia zawarte są w:
• Projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 1 do SWZ
5) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej”
z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest posiadać wszystkie niezbędne certyfikaty potwierdzające bezpieczeństwo oferowanych transakcji finansowych, a tym samym oferowanych usług. Wykonawca podczas realizacji zamówienia, a także na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić w/w dokumenty.
8) Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia w tym od kradzieży gotówki z włamaniem i rabunku gotówki w Punkcie Kasowym.
9) Zamawiający nie będzie pobierał od Wykonawcy opłat za najem pomieszczenia oraz za media.
10) Zamawiający dopuszcza możliwość realizowania przez Wykonawcę w punkcie kasowym innych wpłat niż wymienione w postępowaniu, jeżeli czynność ta nie wpłynie na wydłużenie czasu obsługi osób dokonujących wpłat na rzecz Zamawiającego.
11) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia do realizacji przedmiotu zamówienia osób niekaranych, wobec których brak jest postępowań sądowych (przedłożenie oświadczenia o niekaralności).
12) Zamawiający zgadza się na zawarcie przez Wykonawcę umowy z agentem, o którym mowa w art. 84 ustawy o usługach płatniczych i świadczenie przez nich usług w tym zatrudnionych przez agenta kasjerów uznając ich za podwykonawców.
13) Zamawiający zobowiązany jest oddelegować do realizacji przedmiotu zamówienia doświadczone i wykwalifikowane osoby, zdolne do prowadzenia wszelkich zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i standardami właściwymi dla przedmiotu zmówienia.
14) Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie realizacji umowy na otwarcie drugiego stanowiska w okresie wyznaczonym przez Zamawiającego na okres 1 miesiąca.
15) Wykonawca wyposaży stanowiska kasowe w sprawny sprzęt ( m,in. komputer/monitor/drukarka/sejf) niezbędny do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia z zainstalowanym profesjonalnym i niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
16) Wykonawca zapewni godziny otwarcia punktu kasowego zgodnego z godzinami urzędowania Urzędu miejskiego w Lęborku tj: poniedziałek-piątek od godz. 7:30 do godz. 14:30 oraz wydłużenia czasu pracy w wyjątkowych sytuacjach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66172000-6 - Usługi przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 305 ust.1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. – zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług stanowiących nie więcej niż 60% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie czynności określonych w Opisie przedmiotu zamówienia i im podobnych, na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju, z zastrzeżeniem możliwości zmian cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowym.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Do porównania i oceny ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto wynikającą z
Formularza ofertowego.
2) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im
znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: CENA
3) Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%
=1 punkt
4) Ocenie podlegają wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 ustawy Pzp
5) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:• nie podlegają wykluczaniu
• spełniają warunki udziału w postępowaniu.
a) Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest w sposób szczególny.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
• zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku zgodnie z ustawą Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2488 ze zm.),
• uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2488 ze zm.)
• W przypadku banków zagranicznych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju siedziby banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w formie oddziału, posiada aktualne zezwolenie wydane przez Komisje Nadzoru finansowego, na podstawie art. 60 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia i dokumentu- załącznika nr 3 do SWZ oraz dokumentów, o których mowa w rozdz. II pkt 8 ppkt 2a SWZ.
c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia,
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
d) Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, a także potencjał techniczny oraz pracowników zdolnych do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ oraz złożonych w/w dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. W celu potwierdzenia tak opisanego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenie potwierdzonych za zgodność z oryginałem następujących dokumentów:
• Aktualne (ważne) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe (t.j Dz.U. z 2023 r. poz. 2488 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności bankowej przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe;
W przypadku banków zagranicznych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju siedziby banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w formie oddziału.
• Aktualne (ważne) zezwolenie Komisji na świadczenie usług płatniczych o charakterze krajowej instytucji płatniczej wydanego na podstawie art. 60 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 o usługach płatniczych
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej. Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: B) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076),
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –załącznik nr 5 do SWZ.
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
- wg załącznika Nr 4 SWZ
Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub jego potwierdzenie.
Zaświadczenie o niekaralności dla osoby fizycznej lub podmiotu zbiorowego w tym również dla pracownika
3) W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowanych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
4) Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/246770
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r., poz. 507).
2) Wykluczenie, o którym mowa w pkt. 1 następuje na okres trwania ww. okoliczności.
3) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w oparciu o przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r., poz. 507) Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia
stosownego oświadczenia w tym zakresie, które zostało ujęte w treści załącznika nr 3 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- 2025/2026 ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W LĘBORKU W OKRESIE 05.01.2026R.-31.12.2026R.
- OBSŁUGA STANOWISKA KASOWEGO W URZĘDZIE MIEJSKIM W LĘBORKU W 2026 R
- Zakup i dostawy produktów leczniczych
- Dostawy odczynników dla Pracowni Mikrobiologii
- Zakup i dostawa radiotelefonów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Gminy Miasto Lębork
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap II)
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA STANOWISKA KASOWEGO W URZĘDZIE MIEJSKIM W LĘBORKU W 2026 R
- Dostawa kart płatniczych przeznaczonych na zakup posiłków profilaktycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
więcej: (3) Usługi przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





