eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Budowa świetlicy wiejskiej w Jakubowie wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2021-04-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036941 z dnia 2021-04-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w Jakubowie wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486752823

1.5.8.) Numer faksu: 486752106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaprzysucha.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w Jakubowie wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aeb599d-864b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006391/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa świetlicy wiejskiej w Jakubowie wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018370/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.6.2021.PS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 596317,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: 1) budowie budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędnymi instalacjami koniecznymi dla prawidłowego funkcjonowania obiektu, w tym:a) Budynek świetlicy – obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Parametry techniczne budynku: długość – 14,50 m; szerokość – 10,00 m; wysokość do kalenicy – 6,72 m; powierzchnia zabudowy – 145,00 m2; powierzchnia użytkowa - 118,54 m2; kubatura – 511,85 m. Dach dwuspadowy (spadek 300), konstrukcja drewniana, pokryty blachodachówką. Ogrzewanie elektryczne . Elementy konstrukcyjne budynku: Ławy, stopy i ściany fundamentowe – ławy i stopy żelbetowe wylewane, ściany fundamentowe wylewane na mokro z betonu o grubości 25cm lub murowane z bloczka betonowego. Fundamenty posadowione bezpośrednio na gruncie na głębokości około 1,0 m posadowienie budynku powyżej poziomu wód gruntowych; Ściany zewnętrzne – murowane z pustaków ceramicznych grubości 25cm lub bloczków gazobetonowych odm.600, gr. 24cm, z dociepleniem z wełny mineralnej i styropianu gr. 15 cm oraz wykończone tynkiem; Ściany wewnętrzne nośne – murowane z pustaków ceramicznych grubości 25cm lub z bloczków gazobetonowych; Ściany działowe – z cegły gr. 12 cm; Główna konstrukcja budynku – murowana; Pokrycie dachu z blachy dachówkowej w kolorze naturalnym na łatach drewnianych; Stolarka okienna i drzwiowa drewniana lub PVC typowa wg zestawienia. Drzwi wejściowe do budynku antywłamaniowe klasy C z naświetlem.b) Oświetlenie wewnętrzne podstawowe typu LED. Oświetlenie ewakuacyjne i kierunkowe dla wszystkich dróg i przejść typu LED wyposażone w układ elektroniczny i własne baterie akumulatorowe o czasie podtrzymania świecenia minimum 1 godziny. Osprzęt łączeniowy i gniazda wtykowe 230 V. Przewody instalacji elektrycznej układane podtynkowo. Uziemienia i połączenia wyrównawcze – uziom otokowy po obwodzie budynku w odległości 1 m od jego ścian zewnętrznych. Instalacja odgromowa – drut FeZN Φ8 mm w rurkach odgromowych w warstwie ocieplenia elewacji. IV klasa ochrony. Instalacja ochrony od porażeń w układzie sieciowym TN-S,c) Instalacja fotowoltaiczna. Moduły o mocy 330Wp w ilości 30 szt. zamontowane na dachu na konstrukcjach metalowych, Inwerter fotowoltaiczny o mocy nominalne 10 kW oraz maksymalnej 12 kW. 2) Wykonaniu przyłączy wodno – kanalizacyjnych.a) przyłącze wodociągowe: rury PEHD Φ 40 o długości ok. 70 m,b) przyłącze kanalizacyjne – rury PVC Φ 160 o długości ok. 65 m.3) Zagospodarowaniu terenu poprzez budowę: a) przepustu rurowego o średnicy 300 mm i długości 8,30 m,b) zjazdu z drogi publicznej o szerokości 5,0 m – kostka betonowa o grubości 8 cm na podbudowie: piaskowo cementowej (5,0 cm), kruszywo łamane (20,0 cm), piasek średnioziarnisty (25,0 cm), utwardzenie terenu działki (dojścia, dojazdy i miejsca postojowe) - nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podbudowie: piaskowo cementowej (5,0 cm), kruszywo łamane (20,0 cm), piasek średnioziarnisty (25,0 cm). Całkowita powierzchnia terenów utwardzonych – 370 m2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: parametry techniczne obiektu, rozwiązania materiałowe, elementy wykończeniowe, wyposażenie określają niżej wymienione dokumenty.1) Projekt budowlany pod nazwą: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Jakubowie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.2) Szczegółowe specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych.3) Decyzja pozwolenie na budowę nr AB.6740.2.184.2020 z dnia 01.10.2020 r.4. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową, a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego.3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.5. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Gmina Przysucha, miejscowość Jakubów, działka nr geod. 515/2,jedn. ewidencyjna: 142306_5, Przysucha – obszar wiejski, obręb ewidencyjny: 0008 Jakubów.6. Termin realizacji zamówienia.1) Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 7 miesięcy od dnia przekazania placu budowy.2) Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Gotowość do odbioru potwierdza oświadczeniem inspektor nadzoru inwestorskiego stwierdzając ostateczne zakończenie wszystkich robót, kompletność dokumentacji, jej sprawdzenie i zatwierdzenie.7. Gwarancja jakości.1) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości w na okres minimum 36 miesięcy. 2) Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.8. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.1) Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.3) Ewentualne użycie w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo - budowlanej - nie są one obowiązujące dla wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego zawarte są w SWZ wraz z załącznikami dostępnej na stronie prowadzonego postępowania: https://bip.gminaprzysucha.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne:W odpowiedzi na ogłoszenie Zamawiającego o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Budowa świetlicy wiejskiej w Jakubowie wraz z zagospodarowaniem terenu nr ref. ZPI.271.6.2021.PS w przedmiotowym postępowaniu do dnia 31.03..2021 r wpłynęło cztery oferty. Cena brutto najkorzystniejszej oferty wynosiła: 649670,15 PLN. Zgodnie z punktem 20.1 SIWZ Zamawiający podczas sesji otwarcia bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości brutto 490000,00 PLN. Wartość oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę zapisaną w budżecie Gminy i Miasta Przysucha na 2021 r o 159670,15 PLN, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia.Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo Zamówień Publicznych (j. t. Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z p. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649670,15

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777721,37

2021-04-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.