Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027616/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
- 2021/BZP 00029970/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-09
- 2021/BZP 00273574/01 - Wynik z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035354 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich GDDKiA Oddział w Poznaniu w podziale na 6 części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-763
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035354
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00027616/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym„Nie dotyczy”2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:„Nie dotyczy”3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres (na podstawie „Rachunku zysków i strat” pozycja „Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów” lub „Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi”) w wysokości nie mniejszej niż:Część 1 – 1.000.000,00 zł;Część 2 – 1.000.000,00 zł;Część 3 – 600.000,00 zł;Część 4 – 500.000,00 zł;Część 5 – 2.500.000,00 zł;Część 6 – 800.000,00 zł.Średni roczny przychód musi stanowić sumę wartości wskazanych powyżej dla danych części, na które składana jest oferta, w przypadku składania oferty w odniesieniu do większej ilości części.b) Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł dla każdej z części zamówienia na którą składana jest oferta.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 3 zadania remontowe lub roboty remontowe lub zadania polegające na budowie lub przebudowie obiektów mostowych wykonywanych na drogach klasy G i wyższych wykonanych za łączną minimalną kwotę 1.000.000,00 PLN netto;Zadania te muszą zawierać co najmniej poniższe asortymenty robót:- wykonanie antykorozji stali;- wykonanie antykorozji betonu;- wykonanie nawierzchnio – izolacji z żywic syntetycznych;- naprawa betonu.b) dotyczącej osób:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:Kierownik utrzymania – 1 osobaKierownik Utrzymania musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami mostowymi bez ograniczeń z udokumentowanym co najmniej trzyletnim doświadczeniem od uzyskania uprawnień, na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy.Kierujący ruchem – 3 osobyKierujący ruchem musza posiadać aktualne szkolenie w zakresie kierowania ruchem drogowym.
Po zmianie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym„Nie dotyczy”2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:„Nie dotyczy”3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres (na podstawie „Rachunku zysków i strat” pozycja „Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów” lub „Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi”) w wysokości nie mniejszej niż:Część 1 – 1.000.000,00 zł;Część 2 – 1.000.000,00 zł;Część 3 – 600.000,00 zł;Część 4 – 500.000,00 zł;Część 5 – 2.500.000,00 zł;Część 6 – 800.000,00 zł.Średni roczny przychód musi stanowić sumę wartości wskazanych powyżej dla danych części, na które składana jest oferta, w przypadku składania oferty w odniesieniu do większej ilości części.b) Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł dla każdej z części zamówienia na którą składana jest oferta.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 3 zadania remontowe lub roboty remontowe lub zadania polegające na budowie lub przebudowie obiektów mostowych wykonywanych na drogach klasy G i wyższych wykonanych za łączną minimalną kwotę 1.000.000,00 PLN netto;Zadania te muszą zawierać co najmniej poniższe asortymenty robót:- wykonanie antykorozji stali;- wykonanie antykorozji betonu;- wykonanie nawierzchnio – izolacji z żywic syntetycznych;- naprawa betonu.b) dotyczącej osób:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:Kierownik utrzymania – 1 osobaKierownik Utrzymania musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami mostowymi bez ograniczeń z udokumentowanym co najmniej trzyletnim doświadczeniem od uzyskania uprawnień, na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy.Kierujący ruchem – 3 osobyKierujący ruchem musza posiadać aktualne szkolenie w zakresie kierowania ruchem drogowym.W przypadku składania oferty w odniesieniu do większej ilości części zamówienia wyżej wymienione osoby musza być wykazane oddzielnie dla każdej części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza wykazania jednej osoby do pełnienia funkcji na różnych częściach zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-04-20 09:45
Po zmianie:
2021-05-05 09:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-04-20 10:00
Po zmianie:
2021-05-05 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-05-19
Po zmianie:
2021-06-02
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Roboty budowlane obejmujące zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w obiekcie US w Kaliszu ul. Fabryczna 1A
- Wykonanie projektu i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na moście przez Obrę w Zbąszyniu, DW 302
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.