eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łącko › Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków z terenu Gminy Łącko w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków z terenu Gminy Łącko w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łącko

1.5.2.) Miejscowość: Łącko

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ed36a29-950c-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków z terenu Gminy Łącko w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ed36a29-950c-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062880/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków z terenu Gminy Łącko w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539220

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie wywozu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Łącku, w Jazowsku i w Kadczy tj.:
1) Wywóz i zagospodarowanie osadu nadmiernego (ustabilizowany komunalny osad ściekowy - kod odpadu 19 08 05) pochodzącego z bieżącej pracy oczyszczalni ścieków w Łącku i Jazowsku w ilości nieprzekraczającej 1220 ton.
2) Wywóz i zagospodarowanie skratek - kod odpadu 19 08 01 pochodzących z bieżącej pracy oczyszczalni ścieków w Łącku i Jazowsku oraz w Kadczy w ilości nieprzekraczającej 70 ton.
3) Wywóz i zagospodarowanie zawartości z piaskowników- kod odpadu 19 08 02 pochodzących z bieżącej pracy oczyszczalni ścieków w Łącku oraz w Kadczy w ilości nieprzekraczającej 5 ton.
1.2 Rozliczanie się za odbiór przedmiotu zamówienia będzie następować na podstawie raportów wagowych oraz kart przekazania odpadów za miesiąc, w którym usługa została wykonana.
1.3 W myśl obowiązujących przepisów, odpowiedzialność za odpady przechodzi z Zamawiającego na Wykonawcę umowy z chwilą ich przekazania. Zamawiający jako wytwórca odpadu przekaże odpady Wykonawcy, który ma zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania tymi odpadami (art. 27 ust 2 i 3 ustawy o odpadach). Jeżeli Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu z uwagi na fakt, że nie posiada któregokolwiek z wymaganych zezwoleń może on ubiegać się o udzielenie zamówienia występując wspólnie z innym Wykonawcą (tworząc np. konsorcjum), który posiada zezwolenie w tym zakresie.
Odzysk lub unieszkodliwianie ustabilizowanych osadów ściekowych powinno odbywać się zgodnie z zasadami postępowania z odpadami określonymi w obowiązujących przepisach:
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.)
- Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska ( tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 2556 ze zm.)
Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania ustabilizowanych osadów komunalnych bezpośrednio w sposobie wykorzystania określonym w art. 96 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 roku (Dz. U. z 2023 roku poz. 1587 ze zm.), tj.:
Nie przewiduje się sposobów zagospodarowania osadów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych ( Dz. U. 2015 r. poz. 257).
Zamawiający dopuszcza pozostałe procesy odzysku i unieszkodliwiania odpadów przewidziane ustawą o odpadach.
Wykonawca określi w ofercie sposób i miejsce odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.
1.4 Wykonawca zapewni systematyczny, bieżący odbiór osadu nadmiernego skratek i zawartości piaskowników ze względu na brak na oczyszczalniach składowiska pozwalającego na ich magazynowanie. Odbiór przedmiotu zamówienia winien odbywać się także w temperaturach poniżej 0°C.
Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy dwa kontenery o pojemności 7-8 m³ typ (KP7) i jeden kontener typ KP 21 na oczyszczalnię ścieków w Łącku, dwa kontenery typ KP 7 o pojemności od 7-8 m³ na oczyszczalnię ścieków w Jazowsku oraz jeden kontener KP 7 o pojemności od 7-8 m³ na oczyszczalnię ścieków w Kadczy. W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontenerów zamiennych w czasie odbioru kontenerów pełnych, tak aby przez cały czas trwania umowy na oczyszczalniach ścieków w Łącku i w Jazowsku znajdowały się po dwa kontenery typ (KP7) i dwa kontenery typu KP 21 na oczyszczalni w Łącku oraz jeden kontener KP7 na oczyszczalni ścieków w Kadczy umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie oczyszczalni ścieków. Zamawiający oświadcza, że posiada dwa kontenery typu KP 21 na oczyszczalni w Łącku. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do nie dysponowania w inne miejsce niż oczyszczalnia w Łącku kontenerów typ KP 21 będących własnością Zamawiającego po odebraniu osadów z oczyszczalni ścieków w Łącku i opróżnieniu ich w miejscu docelowym.
Transport odpadów z oczyszczalni w Łącku, w Jazowsku oraz w Kadczy do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia będzie odbywał się pojazdami i na koszt Wykonawcy. Pojazdy Wykonawcy wykorzystywane podczas wywozu odpadów winny być przystosowane do przewozu tego typu ładunków oraz zapewniać utrzymanie nawierzchni dróg pod względem czystości w trakcie realizacji zadania i każdorazowo po jego zakończeniu.
Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w godzinach pracy oczyszczalni, tj.:
- z oczyszczalni w Łącku w dni robocze w godzinach od 7:00 do 18:00,
- z oczyszczalni w Jazowsku w dni robocze od 7:00 do 15:00,
- z oczyszczalni ścieków w Kadczy w dni robocze od 7:00 do 15:00.
Wykonawca będzie miał obowiązek ważenia każdej partii wywożonych odpadów z oczyszczalni ścieków w Łącku na wadze samochodowej znajdującej się na PSZOK obok oczyszczalni ścieków w Łącku – działka 1912/1, natomiast partie wywożonych odpadów z oczyszczalni ścieków w Jazowsku i Kadczy na wadze samochodowej znajdującej się na PSZOK obok oczyszczalni ścieków w Jazowsku – działka 593/3. Wagi są własnością Zamawiającego. W sytuacji wystąpienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejsca ważenia w odległości do 8 km od działek wskazanych powyżej. Ważenie pojazdu będzie się odbywać wg zasady: przed odbiorem z pustym kontenerem i po odbiorze z pełnym kontenerem. Wykonawca nie będzie obciążany przez Zamawiającego za usługę ważenia odpadów. Wagi posiadają legalizację do 50 ton. W oparciu o wartości wskazane przez wagę będą sporządzane przez Zamawiającego dowody wagowe w 2 egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. Na podstawie otrzymanych dowodów wagowych Wykonawca na koniec miesiąca sporządzi raport wagowy, według wzoru stanowiącego - załącznik nr 8 do SWZ, który będzie podstawą do wystawienia faktury zbiorczej. Wystawioną fakturę wraz z raportem wagowym i dokumentami potwierdzającymi wywóz Wykonawca przekazuje do Zamawiającego do 7 dnia każdego miesiąca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90513600-2 - Usługi usuwania osadów

90513700-3 - Usługi transportu osadów

90513900-5 - Usługi likwidacji osadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 817560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 817560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 817560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kompostech Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FUH "KOP-EKO" Karol Trzupek, KOP-EKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492735855

7.3.3) Ulica: Wiklinowa 4A

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 817560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.