Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00542077/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników 3 Dziennych Domów Pobytu prowadzonych przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Toruńskie Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520850227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 13
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 611 89 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tcus.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://tcus.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tcus.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników 3 Dziennych Domów Pobytu prowadzonych przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-270b5887-9602-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032132/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.40 Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników 3 Dziennych Domów Pobytów prowadzonych przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.US.2611.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 597053,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pobytu „Aktywny Senior” przy ul. Mickiewicza 57 w ToruniuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 205794,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pobytu „Seniorzy Razem” przy ul. Podgórskiej 2 w ToruniuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 205794,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pobytu „Senior+” przy ul. Bydgoskiej 74 w ToruniuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 185463,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172211,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172211,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Pro Omnis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542866796
7.3.3) Ulica: J. Rupniewskiego
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-796
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172211,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177482,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177482,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Pro Omnis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542866796
7.3.3) Ulica: J. Rupniewskiego
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-796
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177482,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162422,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162422,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Pro Omnis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542866796
7.3.3) Ulica: J. Rupniewskiego
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-796
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162422,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa aparatu USG dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa sprzętu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej oraz Pracowni Toksykologii
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii (II)
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (II)
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 4 zadania
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku nr 8 przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych w roku 2025
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia podczas półkolonii letnich w Rzeszowskim Domu Kultury
- Świadczenie usług cateringowych: przygotowanie, dostarczenie i wniesienie posiłków na pierwsze piętro do pomieszczeń kuchennych do siedziby Zamawiającego.
- Świadczenie usług żywieniowych dla pacjentów Oddziału Kardiologii w Cieszynie
- Swiadczenie usług cateringu w zakresie dożywiania uczniów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Strzałkowie w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.