Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00408778/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dok.proj. – koncepcji, proj.bud. i wykon. wraz z uzyskaniem niezbędnych zgłoszeń i pozwoleń dla zad. pn. : „Rozbudowa układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwlodz.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dok.proj. – koncepcji, proj.bud. i wykon. wraz z uzyskaniem niezbędnych zgłoszeń i pozwoleń dla zad. pn. : „Rozbudowa układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d59899c2-5129-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408778/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.352.80.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168470,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie dokumentacji projektowej – Koncepcja, projekt budowlany i wykonawczy wraz z uzyskaniem niezbędnych zgłoszeń i decyzji dla zadania pn.: „Rozbudowa układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach”
a) zamówienie podstawowe – Wykonanie dokumentacji projektowej – Koncepcja, projekt budowlany i wykonawczy wraz z uzyskaniem niezbędnych zgłoszeń i decyzji dla zadania pn.: „Rozbudowa układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach”
b) opcja – pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach”
ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE
Zakres dokumentacji projektowej obejmuje rozbudowę układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach”
W ramach zamówienia należy sporządzić:
co najmniej dwuwariantową koncepcję rozbudowy układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach.
po wyborze wariantu realizacyjnego przez Zamawiającego, należy opracować wielobranżowy projekt budowlany i wykonawczy wraz z uzyskaniem niezbędnych zgłoszeń i pozwoleń, pozwalających na wykonanie wszystkich robót budowlanych niezbędnych dla rozbudowy układu odwodnienia.
Zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów:
Mapa do celów projektowych na papierze i w formie numerycznej,
Koncepcja rozbudowy układu odwodnienia
Projekt zagospodarowania terenu
Projekt architektoniczno-budowlany sanitarnej – odwodnienia drogi,
Projekt techniczny branży sanitarnej – odwodnienia drogi
Projekt wykonawczy branży sanitarnej – odwodnienia drogi
Projekt wykonawczy przebudowy kolidujących sieci uzbrojenia terenu,
Projekt wykonawczy branży drogowej,
Ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia,
STWiORB – dla każdej z branż w oparciu o STWiORB ZDW.
Szczegółowy przedmiar robót dla każdej branży,
Formularz wyceny ofertowej zgodny z STWiORB,
Kosztorys inwestorski,
Projekt organizacji ruchu na czas robót,
Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
Uzyskanie wszelkich innych wymaganych uzgodnień i decyzji, postanowień, zgłoszeń zgodnie z wymaganiami szczegółowymi, w tym właściwy protokół z narady koordynacyjnej
Przygotowanie dokumentacji i wniosku o uzyskanie zezwolenia na odstępstwo od warunków technicznych, jeśli projekt zawierał będzie rozwiązania niezgodne z tymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Joanna Małecka Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Kępno Zakład Usług Projektowo-Konsultingowych
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jacek Małecki Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Kępno Zakład Usług Projektowo-Konsultingowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191941023
7.3.3) Ulica: Okrzyce 7
7.3.4) Miejscowość: Rychtal
7.3.5) Kod pocztowy: 63-630
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- MZŻ.262.8.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 192
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 4 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych
- 80/TP/ZP/U/2025 Świadczenie usługi telefonii stacjonarnej wraz z obsługą centrali telefonicznych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowy dróg powiatowych".
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- OSIEDLOWY DOM KULTURY JAKO SPRAWNIE FUNKCJONUJĄCE CENTRUM EDUKACYJNE- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NA PRZEBUDOWĘ OSIEDLOWEGO DOMU KULTURY POŁOŻONEGO PRZY UL. SKŁODOWSKIEJ-CURIE 26A W IŁAWIE
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego, w zakresie niezbędnym do wykonania inwestycji
- "Budowa oświetlenia ulicznego w/m Ropczyce ul. Zielona i Okonin w ramach zadania budżetowego ,,Budowa nowych punktów oświetleniowych na terenie Gminy Ropczyce"
- Piotrowice Świdnickie III - droga dojazdowa do gruntów rolnych w obszarze scalenia gruntów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.