eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie dok.proj. - koncepcji, proj.bud. i wykon. wraz z uzyskaniem niezbędnych zgłoszeń i pozwoleń dla zad. pn. : "Rozbudowa układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dok.proj. – koncepcji, proj.bud. i wykon. wraz z uzyskaniem niezbędnych zgłoszeń i pozwoleń dla zad. pn. : „Rozbudowa układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdwlodz.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie dok.proj. – koncepcji, proj.bud. i wykon. wraz z uzyskaniem niezbędnych zgłoszeń i pozwoleń dla zad. pn. : „Rozbudowa układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d59899c2-5129-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408778/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.352.80.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168470,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie dokumentacji projektowej – Koncepcja, projekt budowlany i wykonawczy wraz z uzyskaniem niezbędnych zgłoszeń i decyzji dla zadania pn.: „Rozbudowa układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach”
a) zamówienie podstawowe – Wykonanie dokumentacji projektowej – Koncepcja, projekt budowlany i wykonawczy wraz z uzyskaniem niezbędnych zgłoszeń i decyzji dla zadania pn.: „Rozbudowa układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach”
b) opcja – pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach”
ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE
Zakres dokumentacji projektowej obejmuje rozbudowę układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach”
W ramach zamówienia należy sporządzić:
­ co najmniej dwuwariantową koncepcję rozbudowy układu odwodnienia ronda Św. Jana Pawła II w ciągu DW 715 w Koluszkach.
­ po wyborze wariantu realizacyjnego przez Zamawiającego, należy opracować wielobranżowy projekt budowlany i wykonawczy wraz z uzyskaniem niezbędnych zgłoszeń i pozwoleń, pozwalających na wykonanie wszystkich robót budowlanych niezbędnych dla rozbudowy układu odwodnienia.
Zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów:
 Mapa do celów projektowych na papierze i w formie numerycznej,
 Koncepcja rozbudowy układu odwodnienia
 Projekt zagospodarowania terenu
 Projekt architektoniczno-budowlany sanitarnej – odwodnienia drogi,
 Projekt techniczny branży sanitarnej – odwodnienia drogi
 Projekt wykonawczy branży sanitarnej – odwodnienia drogi
 Projekt wykonawczy przebudowy kolidujących sieci uzbrojenia terenu,
 Projekt wykonawczy branży drogowej,
 Ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia,
 STWiORB – dla każdej z branż w oparciu o STWiORB ZDW.
 Szczegółowy przedmiar robót dla każdej branży,
 Formularz wyceny ofertowej zgodny z STWiORB,
 Kosztorys inwestorski,
 Projekt organizacji ruchu na czas robót,
 Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
 Uzyskanie wszelkich innych wymaganych uzgodnień i decyzji, postanowień, zgłoszeń zgodnie z wymaganiami szczegółowymi, w tym właściwy protokół z narady koordynacyjnej
 Przygotowanie dokumentacji i wniosku o uzyskanie zezwolenia na odstępstwo od warunków technicznych, jeśli projekt zawierał będzie rozwiązania niezgodne z tymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Joanna Małecka Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Kępno Zakład Usług Projektowo-Konsultingowych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jacek Małecki Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Kępno Zakład Usług Projektowo-Konsultingowych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191941023

7.3.3) Ulica: Okrzyce 7

7.3.4) Miejscowość: Rychtal

7.3.5) Kod pocztowy: 63-630

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.