eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiZakup i dostawa nowej minikoparki dla potrzeb ZUP Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa nowej minikoparki dla potrzeb ZUP Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290384636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 8

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412666355

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zupostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zupostrowiec.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d297b988-4c76-4591-b2b0-854fa1fe587c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o. ze 100 % udziałem jednostki samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi pogrzebowe i pokrewne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa nowej minikoparki dla potrzeb ZUP Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d297b988-4c76-4591-b2b0-854fa1fe587c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/2024/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa nowej minikoparki dla potrzeb ZUP Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim.- nr ref .7/2024/TP
2. Minikoparka musi być fabrycznie nowa -data produkcji – nie starsza niż z 2024r,
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia i sposób jego wykonania określają:
 opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ,
 projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wykonawca dostarczy na własny koszt minikoparkę z wyposażeniem do siedziby Zamawiającego – 27-400 Ostrowiec Św. ul. Długa 8.
5. Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 grudnia 2024r.
Realizację zamówienia określa się nie później niż do dnia 30 grudnia 2024 roku, wraz ze spisaniem protokołu odbioru zakończenia realizacji zamówienia.
6 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz minikoparką- kompletu dokumentów -kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi , certyfikaty oraz dokona wstępnego szkolenia pracownika. Wszelkie niezbędne dokumenty winny być w języku polskim, wszelkie dokumenty obcojęzyczne winny być przetłumaczone na język polski,
7. Wykonawca udzieli minimum 12 miesiące gwarancji na dostarczoną maszynę.
8. Wykonawca powinien posiadać serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz zapewnić zaopatrzenie w części zamienne po okresie gwarancji do oferowanej minikoparki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201720 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMATSU POLAND SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222793535

7.3.3) Ulica: ALEJA KATOWICKA 113C

7.3.4) Miejscowość: KAJETANY

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.