Og³oszenie z dnia 2025-10-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa koparki ko³owej w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ogrodzieniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ogrodzieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ogrodzieniec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa koparki ko³owej w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f909ba71-d1e6-452d-b5fa-443aec3df1c0
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00457410
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038910/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa koparki ko³owej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f909ba71-d1e6-452d-b5fa-443aec3df1c03.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³adania ofert opisano w Rozdziale XI SWZ) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”(„Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).
11. Przy porozumiewaniu siê w ramach niniejszego postêpowania Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê znakiem postêpowania:
ZP.271.2.27.2025.
12. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Dorota Mejsak oraz Rados³aw Cieplak.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Ogrodzieniec, Plac Wolno¶ci 25, 42-440 Ogrodzieniec. Wykonawca mo¿e kontaktowaæ siê z Zamawiaj±cym pisemnie na adres podany powy¿ej, telefonicznie: tel. 32 670 97 00, lub pod adresem e-mail: ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
2. Administrator wyznaczy³ inspektora danych osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ pisemnie na adres Administratora lub za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: iodo@ogrodzieniec.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust 4 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.27.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowej koparki ko³owej do prac ziemnych, prze³adunkowych, rozbiórkowych oraz do poruszania siê po drogach publicznych (rejestracja jako pojazd wolnobie¿ny lub specjalny).
Wymagania ogólne:
• Typ: koparka jednonaczyniowa, ko³owa
• Rok produkcji: 2025
• Masa operacyjna: 16 000 – 19 000 kg
• Liczba osi: 2, napêd na wszystkie ko³a (4x4)
• Kabina operatora: zamkniêta, ogrzewana, klimatyzacja automatyczna, ROPS/FOPS, fotel pneumatyczny
Uk³ad napêdowy
• Silnik: Diesel, turbodo³adowany
• Moc netto: min. 110 kW
• Norma emisji spalin: min. EU Stage V (certyfikaty homologacyjne dopuszczaj±ce u¿ytkowanie w UE)
• Pojemno¶æ zbiornika paliwa: min. 250 l
• Skrzynia biegów: automatyczna lub hydrostatyczna, min. 2 prêdko¶ci robocze i 2 drogowe,
• System ch³odzenia: dostosowany do pracy w zakresie od –25°C do +40°C
• Podgrzewanie oleju hydraulicznego i uk³adu ch³odzenia w wersji zimowej
Uk³ad jazdy
• Prêdko¶æ jazdy: min. 30 km/h
• Obrót wie¿y: 360°
• Opony: uniwersalne do pracy drogowo-terenowej, min. 10.00-20
Uk³ad hydrauliczny
• Obwody hydrauliczne: min. 2 (1 x do m³ota, 1 x do ³y¿ki skarpowej, 1 x do ³y¿ki trapezowej)
• Regulacja ci¶nienia i przep³ywu: tak, sterowanie z kabiny
• Szybkoz³±cze hydrauliczne: kompatybilne z ró¿nym osprzêtem
• Wydajno¶æ pompy: min. 250 l/min
• Czujniki przeci±¿enia, system diagnostyki pok³adowej, monitorowanie oleju i filtrów
• Regulacja ci¶nienia i przep³ywu: tak, sterowanie z kabiny
• Szybkoz³±cze hydrauliczne: kompatybilne z ró¿nym osprzêtem
• Czujniki przeci±¿enia, system diagnostyki pok³adowej, monitorowanie oleju i filtrów
Parametry robocze
• Pojemno¶æ ³y¿ki: 0,8 – 1,2 m³ (wzmocniona, z zêbami)
• Zasiêg roboczy: min. 9 000 mm
• Lemiesz
Wyposa¿enie standardowe
• Osprzêt w zestawie: ³y¿ka koparkowa, ³y¿ka skarpowa, ³y¿ka trapezowa, m³ot hydrauliczny
• Osprzêt – g³owica obrotowa
• Kamera cofania i boczna lub system 360°
• Wy¶wietlacz LCD z funkcjami diagnostycznymi
• O¶wietlenie LED robocze: min. 4 punkty + ¶wiat³a na obrotnicy
• Centralne smarowanie automatyczne
• System monitorowania stanu technicznego (telematyka)
• Sygnalizacja cofania (d¼wiêkowa i ¶wietlna)
• Antypo¶lizgowe stopnie
• Wy³±cznik awaryjny
• Zabezpieczenie antykradzie¿owe (immobilizer lub kod PIN)
• Oznakowanie BHP zgodne z obowi±zuj±cymi normami (barwy ostrzegawcze, tablice)
Wymagania dodatkowe
• Rejestracja jako pojazd wolnobie¿ny lub specjalny
• Polisa OC (je¿eli maszyna porusza siê po drogach publicznych)
• Gwarancja: min. 24 miesi±ce lub 2 000 mth
• Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji: max. 48 h od zg³oszenia
• Dostêpno¶æ czê¶ci zamiennych: min. 10 lat, dostawa czê¶ci w max. 72 h
• Dostawa do: PSZOK, ul. Ko¶ciuszki 107, 42-440 Ogrodzieniec
• Szkolenie operatorów (obs³uga, bezpieczeñstwo, podstawowe naprawy) – min. 8 godzin, zakoñczone za¶wiadczeniem
• Transport, monta¿ osprzêtu i testy odbiorcze po dostawie
Dokumenty wymagane przy dostawie
• Aktualne ¶wiadectwo homologacji (wyci±g)
• Karta pojazdu (je¿eli dotyczy)
• Karta gwarancyjna
• Instrukcja obs³ugi i dokumentacja techniczna w jêzyku polskim (papierowa i elektroniczna)
• Dokumenty dotycz±ce zasad ¶wiadczenia us³ug serwisowych (okres gwarancyjny i pogwarancyjny)
• Dokumentacja techniczno-ruchowa (DTR), katalog czê¶ci, schematy hydrauliczne i elektryczne
• Protokó³ testów odbiorczych (jazda, hydraulika, emisja spalin)
2. Przedmiot zamówienia winien byæ fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do u¿ytku, wolny od wad technicznych i jako¶ciowych.
3. Pojazd musi spe³niaæ warunki techniczne przewidziane przez obowi±zuj±ce w Rzeczypospolitej Polskiej przepisy prawne.
4. Pojazd musi byæ dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium:
Cena – 100 %
Kryterium „Cena” bêdzie liczone w nastêpuj±cy sposób: najwy¿sz± liczbê punktów za to kryterium (100 pkt) otrzyma oferta o najni¿szej cenie brutto, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:
najni¿sza zaoferowana cena brutto
A = ----------------------------------------------------- x 100% x 100 punktów
cena brutto oferty badanej
A - ilo¶æ punktów za kryterium „Cena”
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie przez siebie okre¶lonym ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert±, okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca się̂ o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania – wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawieraæ:1) Formularz Ofertowy, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w formularzu ofertowym udostêpnionym przez Zamawiaj±cego;
2) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania – wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 14 pkt 3 SWZ, sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w zakresie niezbêdnym do wykonania dodatkowych dostaw na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
3) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub zakres ¶wiadczeñ stron umowy lub sposób jej wykonywania,
4) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy mo¿e nast±piæ wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wynikaj±cych ze zmiany zasad p³atno¶ci programów lub funduszy lub innych ¼róde³ finansowania zadañ objêtych niniejsz± umow±,
5) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ o ile bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególno¶ci przepisami o podatku od towarów i us³ug i innych przepisów maj±cych zastosowanie do realizacji niniejszej umowy w zakresie wynikaj±cym z tych przepisów;
6) W uzasadnionych przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przed zawarciem umowy a w szczególno¶ci, w przypadku przekroczenia terminów wydawania przez organy administracji decyzji i zezwoleñ, wyst±pienia znalezisk archeologicznych, wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, geologicznych, hydrologicznych, nieprzewidzianych kolizji z urz±dzeniami infrastruktury, w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub w innych okoliczno¶ciach niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, kiedy konieczna bêdzie zmiana terminu realizacji umowy. Zamawiaj±cy na pisemny wniosek Wykonawcy mo¿e przed³u¿yæ termin realizacji zamówienia;
7) w przypadku gdy miêdzy dniem z³o¿enia oferty, a dniem dostarczenia asortymentu zaistnieje sytuacja, ¿e zaoferowany sprzêt nie bêdzie dostêpny na rynku na skutek wycofania z produkcji pod warunkiem, ¿e nowy sprzêt bêdzie posiada³ parametry techniczne nie gorsze ni¿ wcze¶niej oferowany za cenê nie wy¿sz± ni¿ cena produktu objêtego umow±.
Wiêcej informacji zawiera § 15 PPU.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-14 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie jest finansowane w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026.2. Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane.
INNE PRZETARGI OGRODZIENIEC
wiêcej: przetargi OGRODZIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa koparko - ³adowarki samobie¿nej z podwoziem ko³owym na potrzeby Gminy K³omnice
- "Dostawa fabrycznie nowej koparko - ³adowarki ko³owej".
- "Zakup koparko-³adowarki w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 "
- Zakupy wyposa¿enia magazynu OLiOC - II postêpowanie
- Zakup sprzêtu technicznego umo¿liwiaj±cego zapewnienie ci±g³o¶ci funkcjonowania infrastruktury komunalnej (z podzia³em na czê¶ci)
- "Zakup i dostawa koparko-³adowarki wraz z przeszkoleniem w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
wiêcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





