Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00324279/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, mąki pszennej, makaronów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO RABKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491971074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orkana 49
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko-rabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rabka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/dcb750ce-ddf5-435b-a63d-272218e22a151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, mąki pszennej, makaronów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-294a85c8-622e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00040380/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 dostawy pieczywa , makaronów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324279/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.24TP.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chleb baltonowski 0,65 kg :23500 szt,Chleb skandynawski 0,5 kg: 17500 szt, Chleb żytni 1 kg:35 szt,Bułka delikatesowa 0,05 kg:42100 szt, Bułka graham 0,1 kg:100 szt, Bułka zwykła 0,1 kg:2000 szt,Chleb razowy wieloziarnisty 0,5 kg:4700 szt, Bułka tarta : 850 kg, Drożdże :85 kg,Babka piaskowa: 170 kg., Piernik przekładany:220 kg., Bagietki 0,35 - 0,40 kg:170szt ,Pączki z nadzieniem:270 szt,Maka pszenna "500": 5270 kg.szczegóły zamówienia w zał nr 3.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.2- Makarony 2 i 5– jajeczne -Makaron 2-jajeczny : 100 kg., makaron 5-jajeczny 2000 kg.
szczegóły zamówienia w zał. nr 3.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Pliki przesłanej oferty nie zostały podpisane zgodnie z zapisem SWZ pk 36.II, oraz art.63 ust.2 ustawy Pzp. Pliki nie zawierają danych osoby podpisującej ofertę.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Pliki przesłanej oferty nie zostały podpisane zgodnie z zapisem SWZ pk 36.II, oraz art.63 ust.2 ustawy Pzp. Pliki nie zawierają danych osoby podpisującej ofertę.
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawy jabłek
- Dostawy leków, wyrobów medycznych, materiałów opatrunkowych, produktów nieleczniczych, rękawic jednorazowych
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanej belownicy- prasy do przygotowania surowców wtórnych do sprzedaży
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce - I półrocze 2026
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2026 r. z podziałem na 8 części" I półrocze
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy w 2026 roku.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sierakowicach od stycznia do grudnia 2026 roku
więcej: Pieczywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.