Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00496785/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
- 2023/BZP 00029159/01 - Wynik z dnia 2023-01-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Nadzór inwestorski wielobranżowy nad inwestycją pn.: "Wykonanie przebudowy, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4
1.4.2.) Miejscowość: Chęciny
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-060
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030867
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00028821
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Termin wykonania umowy Przed zmianą:
2023-12-01
Po zmianie:
2023-11-24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
8893209,76
Po zmianie:
59962,35
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Wymagane zmiany w zakresie robót budowlanych m.in. konieczność wykonania robót, które nie zostały opisane w dokumentacji projektowej oraz konieczność wykonania robót zamiennych, przewidzianych i opisanych w dokumentacji projektowej które należało wykonać w sposób odmienny od zaprojektowanego.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Zmiany w zakresie robót budowlanych:
- zaniechanie wykonania przyłącza wodociągowego (od zasuwy W1 do studni wodomierzowej W2)
- przebudowa studni D5
- likwidacja grzejników wodnych
- wykonanie dodatkowych robót elektrycznych w sposób odmienny od zaprojektowanego w zakresie urządzeń przeciwpożarowych odniesionym do Przeciwpożarowego Wyłącznika Prądu
- pozostawienie istniejącego stropu Kleina
- wykonanie schodów w sposób odmienny od zaprojektowanego
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Wymagane zmiany w zakresie robót budowlanych m.in. konieczność wykonania robót, które nie zostały opisane w dokumentacji projektowej oraz konieczność wykonania robót zamiennych, przewidzianych i opisanych w dokumentacji projektowej które należało wykonać w sposób odmienny od zaprojektowanego.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Zmiany w zakresie robót budowlanych:
- konieczność wykonania dodatkowej przepony pionowej i poziomej w murze zewnętrznym
- konieczność zamiennego wykonania okładziny ścian z płytek ceramicznych
- konieczność wyrównania ścian w Sali edukacyjnej
- konieczność zaniechania wykonania adaptacji akustycznej w wybranych częściach pomieszczeń
- konieczność odrestaurowania spocznika ołtarza
- konieczność wykonania zamiennego nakryw z piaskowca muru pod przęsłami metalowymi między słupami ogrodzenia od strony ul. Długiej
-konieczność wykonania dodatkowo elektrycznego napędu do stalowej bramy przesuwnej od strony wschodniej posesji
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Wymagane zmiany w zakresie robót budowlanych m.in. konieczność wykonania robót, które nie zostały opisane w dokumentacji projektowej oraz konieczność wykonania robót zamiennych, przewidzianych i opisanych w dokumentacji projektowej które należało wykonać w sposób odmienny od zaprojektowanego.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Oddzielny projekt wyposażenia wystawy dostosowany do eksponatów nie był objęty zakresem wykonania Umowy na roboty budowlane - zgodnie z zapisem „Wytycznych” wchodzących w skład dokumentacji projektowej skierowanej do postępowania przetargowego. Strony doszły do wniosku, że wyposażenie wystawy dostosowane do eksponatów oraz „contentu” multimedialnego powinno zostać objęte Umową.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
7948869,74
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
8103209,76
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
8893209,76
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
INNE PRZETARGI CHĘCINY
- Dostawa materiałów medycznych do sterylizacji
- ZP-2250-2025 Zakup bronchoskopu ultrasonograficznego (EBUS) celem doposażenia Działu Endoskopii WSS w Czerwonej Górze.
- ZP-2055-2025 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ) kategorii 3 oraz odpadów z podoczyszczalni ścieków.
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie projektem dofinansowanym ze środków UE pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem.
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą "Przebudowa i rozbudowa ulicy Fabrycznej oraz przebudowa ulicy Przemysłowej w Chełmie wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa Przedszkola 10 oddziałowego w Sękocinie"
- "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Łagów"
- Świadczenie usług architektonicznych, budowlanych, inżynieryjnych i kontrolnych podczas realizacji zadań inwestycyjno-remontowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Opolu
- Wykonanie robót budowlanych oraz projektu pn. Transformacja szpitali w Knurowie i Pyskowicach - utworzenie Oddziału Geriatrycznego oraz ZOLu w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców powiatu gliwickiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





