eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChęcinyNadzór inwestorski wielobranżowy nad inwestycją pn.: "Wykonanie przebudowy, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach".



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Nadzór inwestorski wielobranżowy nad inwestycją pn.: "Wykonanie przebudowy, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4

1.4.2.) Miejscowość: Chęciny

1.4.3.) Kod pocztowy: 26-060

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030867

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00028821

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Termin wykonania umowy

Przed zmianą:
2023-12-01

Po zmianie:
2023-11-24

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy

Przed zmianą:
8893209,76

Po zmianie:
59962,35

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
Wymagane zmiany w zakresie robót budowlanych m.in. konieczność wykonania robót, które nie zostały opisane w dokumentacji projektowej oraz konieczność wykonania robót zamiennych, przewidzianych i opisanych w dokumentacji projektowej które należało wykonać w sposób odmienny od zaprojektowanego.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
Zmiany w zakresie robót budowlanych:
- zaniechanie wykonania przyłącza wodociągowego (od zasuwy W1 do studni wodomierzowej W2)
- przebudowa studni D5
- likwidacja grzejników wodnych
- wykonanie dodatkowych robót elektrycznych w sposób odmienny od zaprojektowanego w zakresie urządzeń przeciwpożarowych odniesionym do Przeciwpożarowego Wyłącznika Prądu
- pozostawienie istniejącego stropu Kleina
- wykonanie schodów w sposób odmienny od zaprojektowanego

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:
Wymagane zmiany w zakresie robót budowlanych m.in. konieczność wykonania robót, które nie zostały opisane w dokumentacji projektowej oraz konieczność wykonania robót zamiennych, przewidzianych i opisanych w dokumentacji projektowej które należało wykonać w sposób odmienny od zaprojektowanego.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:
Zmiany w zakresie robót budowlanych:
- konieczność wykonania dodatkowej przepony pionowej i poziomej w murze zewnętrznym
- konieczność zamiennego wykonania okładziny ścian z płytek ceramicznych
- konieczność wyrównania ścian w Sali edukacyjnej
- konieczność zaniechania wykonania adaptacji akustycznej w wybranych częściach pomieszczeń
- konieczność odrestaurowania spocznika ołtarza
- konieczność wykonania zamiennego nakryw z piaskowca muru pod przęsłami metalowymi między słupami ogrodzenia od strony ul. Długiej
-konieczność wykonania dodatkowo elektrycznego napędu do stalowej bramy przesuwnej od strony wschodniej posesji

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 3)

Przed zmianą:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 3)

Przed zmianą:
Wymagane zmiany w zakresie robót budowlanych m.in. konieczność wykonania robót, które nie zostały opisane w dokumentacji projektowej oraz konieczność wykonania robót zamiennych, przewidzianych i opisanych w dokumentacji projektowej które należało wykonać w sposób odmienny od zaprojektowanego.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 3)

Przed zmianą:
Oddzielny projekt wyposażenia wystawy dostosowany do eksponatów nie był objęty zakresem wykonania Umowy na roboty budowlane - zgodnie z zapisem „Wytycznych” wchodzących w skład dokumentacji projektowej skierowanej do postępowania przetargowego. Strony doszły do wniosku, że wyposażenie wystawy dostosowane do eksponatów oraz „contentu” multimedialnego powinno zostać objęte Umową.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:
7948869,74

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:
8103209,76

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 3)

Przed zmianą:
8893209,76

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 3)

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 3)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.