eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Filipów › Sukcesywne dostawy węgla kamiennego do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Filipowie na rok 2023.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy węgla kamiennego do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Filipowie na rok 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANA PAWŁA II W FILIPOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 791010980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 6

1.5.2.) Miejscowość: Filipów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-424

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875696029

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsfilipow@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spfilipow.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zsfilipow.biposwiata.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy węgla kamiennego do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Filipowie na rok 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ab05d2f-7ada-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041864/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywne dostawy węgla kamiennego do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Filipowie na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSz.361-1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 292683,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego–kostka gat. I o następujących parametrach:
1) Granulacja 63-200 mm;
2) Wartość opałowa minimum 22 000 MJ/kg;
3) Zawartość popiołu do 12%;
4) Zawartość siarki całkowitej poniżej 1,7%;
5) Zawartość wilgoci całkowitej do 20%;
w ilości do 200 ton okresie od 01.01.2023 r do 31.12.2023 r. do siedziby Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Filipowie; 16-424 Filipów, ul. Marii Konopnickiej 6.
2. Dostarczany węgiel – kostka winien spełniać wymagania jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Minisftra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych.
3. Wykonawca dostarczy węgiel – kostkę na własny koszt partiami w ilości nie większej niż 14 ton jednorazowo, wg bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni od złożenia telefonicznego lub mailowego zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia opału w mniejszym lub większym zakresie, w zależności od potrzeb grzewczych. W przypadku zmniejszenia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia i odszkodowania.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380001,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440094,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380001,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRANS Suchocki Jacek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 791008109

7.3.3) Ulica: ul. Miodowa 1

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380001,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.