Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00470222/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty związane z przestawieniem pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943409100
1.5.8.) Numer faksu: 943409196
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zbm.koszalin.ibip.pl/public/?id=1466091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty związane z przestawieniem pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51f23951-6012-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004074/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przestawienie pieców kaflowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470222/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP.261.28.2022.AA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 229870 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) przestawienie pieców w lokalach mieszkalnych komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie:CZĘŚĆ 1 - dawny rejon działania ZGM nr 1 obejmujący łącznie 30 szt. przestawień pieców kaflowych, w tym:
- piece do 1 m3 – 25 sztuk
- piece powyżej 1 m3 – 5 sztuk
2) wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym:
1. ostrożne rozebranie pieca,
2. oczyszczenie kafli z resztek cegły, gliny, przeszlifowanie krawędzi, ułożenie wg rodzajów,
3. postawienie pieca kaflowego z wykorzystaniem oczyszczonych i posegregowanych kafli,
4. wbudowanie nowej cegły szamotowej pełnej,
5. wbudowanie nowych prostek szamotowych,
6. powiązanie kafli klamrami wykonanymi z drutu stalowego okrągłego o 3 mm,
7. wylepienie wnętrza pieca gliną zduńską surową wymieszaną z gliną ogniotrwałą szamotową,
8. wbudowanie nowego osprzętu tj. drzwiczki piecowe żeliwne o wym. 330x480 mm, ruszt piecowy żeliwny o wym. 260 x 210 mm, rury piecowej stalowej o średnicy 157 mm, założenie zatyczek szt. 2,
9. przybicie blachy przedpiecowej wykonanej z blachy ocynkowanej,
10. dostarczenie materiałów na miejsce wbudowania tj. cegła budowlana pełna, cegła szamotowa, osprzęt żeliwny, drut zduński, glina,
11. wywiezienie gruzu ceglanego z posesji,
3) czas wykonania zlecenia/przestawienia 1 pieca nie może być dłuższy niż 14 dni od przyjęcia zlecenia
3.1. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 102 ust. 1 Pzp - zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Zduńskich.
3.2. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SWZ.
Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia, nie będzie mniejsza niż:
- w części nr 1 – 50% maksymalnej wartości;
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 2.
10. Jeden Wykonawca może złożyć oferty na obie części zamówienia.
11. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.
12. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość przestawionych/rozebranych pieców
13. Piece będą przekazywane do przestawienia sukcesywnie, dlatego Wykonawca musi być przygotowany na prowadzenie prac równocześnie w kilku lokalach.
15. Po otrzymaniu zlecenia Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zadania najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zlecenia.
16. Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji,
17. Roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262630-6 - Wznoszenie pieców
4.5.5.) Wartość części: 99690 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) przestawienie pieców w lokalach mieszkalnych komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie:CZĘŚĆ 2 – dawny rejon działania ZGM nr 4 obejmujący łącznie 40 szt.przestawień pieców kaflowych, w tym:
- piece do 1 m3 – 35 sztuk
- piece powyżej 1 m3 – 5 sztuk
2) wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym:
1. ostrożne rozebranie pieca,
2. oczyszczenie kafli z resztek cegły, gliny, przeszlifowanie krawędzi, ułożenie wg rodzajów,
3. postawienie pieca kaflowego z wykorzystaniem oczyszczonych i posegregowanych kafli,
4. wbudowanie nowej cegły szamotowej pełnej,
5. wbudowanie nowych prostek szamotowych,
6. powiązanie kafli klamrami wykonanymi z drutu stalowego okrągłego o 3 mm,
7. wylepienie wnętrza pieca gliną zduńską surową wymieszaną z gliną ogniotrwałą szamotową,
8. wbudowanie nowego osprzętu tj. drzwiczki piecowe żeliwne o wym. 330x480 mm, ruszt piecowy żeliwny o wym. 260 x 210 mm, rury piecowej stalowej o średnicy 157 mm, założenie zatyczek szt. 2,
9. przybicie blachy przedpiecowej wykonanej z blachy ocynkowanej,
10. dostarczenie materiałów na miejsce wbudowania tj. cegła budowlana pełna, cegła szamotowa, osprzęt żeliwny, drut zduński, glina,
11. wywiezienie gruzu ceglanego z posesji,
3) czas wykonania zlecenia/przestawienia 1 pieca nie może być dłuższy niż 14 dni od przyjęcia zlecenia
3.1. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 102 ust. 1 Pzp - zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Zduńskich.
3.2. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SWZ.
Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia, nie będzie mniejsza niż:
- w części nr 1 – 50% maksymalnej wartości;
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 2.
10. Jeden Wykonawca może złożyć oferty na obie części zamówienia.
11. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.
12. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość przestawionych/rozebranych pieców
13. Piece będą przekazywane do przestawienia sukcesywnie, dlatego Wykonawca musi być przygotowany na prowadzenie prac równocześnie w kilku lokalach.
15. Po otrzymaniu zlecenia Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zadania najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zlecenia.
16. Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji,
17. Roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262630-6 - Wznoszenie pieców
4.5.5.) Wartość części: 130180,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106999,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106999,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106999,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Darull Zakład Zduński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331252432
7.3.3) Ulica: Koszalińska 28
7.3.4) Miejscowość: Sianów
7.3.5) Kod pocztowy: 76-004
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106999,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139729,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139729,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139729,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Darull Zakład Zduński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331252432
7.3.3) Ulica: Koszalińska 28
7.3.4) Miejscowość: Sianów
7.3.5) Kod pocztowy: 76-004
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139729,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup i Dostawa Urządzeń Medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 4 Zadania
- DOSTAWA NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE PRZEŁĄCZNIKÓW SIECIOWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO ZARZĄDZANIA PRZEŁĄCZNIKAMI SIECIOWYMI
- Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- Remont i wymiana bram wjazdowych garażowych zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w Bobolinie i Kołobrzegu (2 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.