eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Roboty związane z przestawieniem pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty związane z przestawieniem pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943409100

1.5.8.) Numer faksu: 943409196

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zbm.koszalin.ibip.pl/public/?id=146609

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty związane z przestawieniem pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51f23951-6012-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004074/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przestawienie pieców kaflowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470222/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP.261.28.2022.AA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 229870 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) przestawienie pieców w lokalach mieszkalnych komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie:
CZĘŚĆ 1 - dawny rejon działania ZGM nr 1 obejmujący łącznie 30 szt. przestawień pieców kaflowych, w tym:
- piece do 1 m3 – 25 sztuk
- piece powyżej 1 m3 – 5 sztuk
2) wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym:
1. ostrożne rozebranie pieca,
2. oczyszczenie kafli z resztek cegły, gliny, przeszlifowanie krawędzi, ułożenie wg rodzajów,
3. postawienie pieca kaflowego z wykorzystaniem oczyszczonych i posegregowanych kafli,
4. wbudowanie nowej cegły szamotowej pełnej,
5. wbudowanie nowych prostek szamotowych,
6. powiązanie kafli klamrami wykonanymi z drutu stalowego okrągłego o 3 mm,
7. wylepienie wnętrza pieca gliną zduńską surową wymieszaną z gliną ogniotrwałą szamotową,
8. wbudowanie nowego osprzętu tj. drzwiczki piecowe żeliwne o wym. 330x480 mm, ruszt piecowy żeliwny o wym. 260 x 210 mm, rury piecowej stalowej o średnicy 157 mm, założenie zatyczek szt. 2,
9. przybicie blachy przedpiecowej wykonanej z blachy ocynkowanej,
10. dostarczenie materiałów na miejsce wbudowania tj. cegła budowlana pełna, cegła szamotowa, osprzęt żeliwny, drut zduński, glina,
11. wywiezienie gruzu ceglanego z posesji,
3) czas wykonania zlecenia/przestawienia 1 pieca nie może być dłuższy niż 14 dni od przyjęcia zlecenia
3.1. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 102 ust. 1 Pzp - zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Zduńskich.
3.2. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SWZ.

Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia, nie będzie mniejsza niż:
- w części nr 1 – 50% maksymalnej wartości;

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 2.

10. Jeden Wykonawca może złożyć oferty na obie części zamówienia.

11. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.

12. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość przestawionych/rozebranych pieców

13. Piece będą przekazywane do przestawienia sukcesywnie, dlatego Wykonawca musi być przygotowany na prowadzenie prac równocześnie w kilku lokalach.

15. Po otrzymaniu zlecenia Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zadania najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zlecenia.

16. Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji,

17. Roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262630-6 - Wznoszenie pieców

4.5.5.) Wartość części: 99690 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) przestawienie pieców w lokalach mieszkalnych komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie:
CZĘŚĆ 2 – dawny rejon działania ZGM nr 4 obejmujący łącznie 40 szt.przestawień pieców kaflowych, w tym:
- piece do 1 m3 – 35 sztuk
- piece powyżej 1 m3 – 5 sztuk

2) wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym:
1. ostrożne rozebranie pieca,
2. oczyszczenie kafli z resztek cegły, gliny, przeszlifowanie krawędzi, ułożenie wg rodzajów,
3. postawienie pieca kaflowego z wykorzystaniem oczyszczonych i posegregowanych kafli,
4. wbudowanie nowej cegły szamotowej pełnej,
5. wbudowanie nowych prostek szamotowych,
6. powiązanie kafli klamrami wykonanymi z drutu stalowego okrągłego o 3 mm,
7. wylepienie wnętrza pieca gliną zduńską surową wymieszaną z gliną ogniotrwałą szamotową,
8. wbudowanie nowego osprzętu tj. drzwiczki piecowe żeliwne o wym. 330x480 mm, ruszt piecowy żeliwny o wym. 260 x 210 mm, rury piecowej stalowej o średnicy 157 mm, założenie zatyczek szt. 2,
9. przybicie blachy przedpiecowej wykonanej z blachy ocynkowanej,
10. dostarczenie materiałów na miejsce wbudowania tj. cegła budowlana pełna, cegła szamotowa, osprzęt żeliwny, drut zduński, glina,
11. wywiezienie gruzu ceglanego z posesji,
3) czas wykonania zlecenia/przestawienia 1 pieca nie może być dłuższy niż 14 dni od przyjęcia zlecenia
3.1. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 102 ust. 1 Pzp - zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Zduńskich.
3.2. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SWZ.

Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia, nie będzie mniejsza niż:
- w części nr 1 – 50% maksymalnej wartości;

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 2.

10. Jeden Wykonawca może złożyć oferty na obie części zamówienia.

11. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.

12. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość przestawionych/rozebranych pieców

13. Piece będą przekazywane do przestawienia sukcesywnie, dlatego Wykonawca musi być przygotowany na prowadzenie prac równocześnie w kilku lokalach.

15. Po otrzymaniu zlecenia Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zadania najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zlecenia.

16. Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji,

17. Roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262630-6 - Wznoszenie pieców

4.5.5.) Wartość części: 130180,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106999,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106999,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106999,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Darull Zakład Zduński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331252432

7.3.3) Ulica: Koszalińska 28

7.3.4) Miejscowość: Sianów

7.3.5) Kod pocztowy: 76-004

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106999,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139729,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139729,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139729,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Darull Zakład Zduński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331252432

7.3.3) Ulica: Koszalińska 28

7.3.4) Miejscowość: Sianów

7.3.5) Kod pocztowy: 76-004

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139729,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.