Og³oszenie z dnia 2021-04-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00012529/01 - Og³oszenie z dnia 2021-03-03
Og³oszenie nr 2021/BZP 00029584 z dnia 2021-04-08 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa myjni na obuwie chirurgiczne (pakiet nr 1) oraz lampy czo³owej (pakiet nr 2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dzieciêcy im. ¦w. Ludwika w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298583
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-503
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126198668
1.5.8.) Numer faksu: 126198668
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dzieciecyszpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dzieciecyszpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dzieciecyszpital1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa myjni na obuwie chirurgiczne (pakiet nr 1) oraz lampy czo³owej (pakiet nr 2)2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-17df3973-7bee-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00029584
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00012529/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271-7/21
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 76161,94 PLN
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjni na obuwie chirurgiczne (pakiet nr 1) oraz lampy czo³owej (pakiet nr 2) w ramach 2 pakietów, zwanym dalej „sprzêtem”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SWZ. Wykonawca wype³niaj±c wskazane w za³±czniku nr 2 do SWZ pozycje potwierdza spe³nianie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33191000-5 - Urz±dzenia sterylizuj±ce, dezynfekcyjne i higieniczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 66038,19 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjni na obuwie chirurgiczne (pakiet nr 1) oraz lampy czo³owej (pakiet nr 2) w ramach 2 pakietów, zwanym dalej „sprzêtem”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SWZ. Wykonawca wype³niaj±c wskazane w za³±czniku nr 2 do SWZ pozycje potwierdza spe³nianie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10123,75 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 28080,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 30809,38
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28080,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLMED PLUS LIDIA KU¦NIERZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771736251
7.3.3) Ulica: Czarnochowice
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 28080,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-01Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 10260,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 10260,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10260,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLUS ULTRA TOMASZ SIODA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780145716
7.3.3) Ulica: ul. Na Szañcach
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-663
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 10260,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-012021-04-08 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont korytarza w budynku przyszklarniowym Wydzia³u Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Ko³³±taja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. 29 Listopada 56A w Krakowie
- Dom Pomocy Spo³ecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 1 asortymentu z dozownikami w 2025 r.
- Kompleksowe us³ugi sprz±tania pomieszczeñ biurowych oraz utrzymanie czysto¶ci na przylegaj±cym do budynku terenie zewnêtrznym
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy prze³±cznika sieciowego dla Wydzia³u Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Jagielloñskiego - postêpowanie powtórzone
- ¦wiadczenie us³ug asenizacyjnych w Centrum Ekologicznym Barycz w Krakowie przy ulicy Krzemienieckiej 40 w Krakowie
- Zakup i dostawa sterylnych, jednorazowych materia³ów i akcesoriów do zabiegów witrektomii tylnej i jednorazowych, sterylnych narzêdzi do zabiegów witreoretinalnych, zgodnie z za³. nr 1 do SWZ.
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana zestawu serwisowego jednostek zasilania medycznego KS100-Alfa Kendromed Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w £odzi
- Dostawa sprzêtu medycznego dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w Warszawie w podziale na 7 czê¶ci
- Dostawa wyposa¿enia do Centrum Symulacji Medycznych.
- Sukcesywne dostawy artyku³ów do tlenoterapii i laryngologii.
- Dostawa i wymiana lampy RTG do tomografu komputerowego Aquilion ONE Genesis TSX-305A/44K Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.
- Sukcesywna dostawa sprzêtu jednorazowego (prowadnik Lunderquista, ig³a punkcyjna nerki, zestaw do drena¿u, zestaw ob³o¿eniowy, ostrza chirurgiczne, sterylne ta¶my) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.