Og³oszenie z dnia 2021-03-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00029584/01 - Wynik z dnia 2021-04-08
Og³oszenie nr 2021/BZP 00012529 z dnia 2021-03-03 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa myjni na obuwie chirurgiczne (pakiet nr 1) oraz lampy czo³owej (pakiet nr 2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dzieciêcy im. ¦w. Ludwika w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298583
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-503
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126198668
1.5.8.) Numer faksu: 126198668
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dzieciecyszpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dzieciecyszpital.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa myjni na obuwie chirurgiczne (pakiet nr 1) oraz lampy czo³owej (pakiet nr 2)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-17df3973-7bee-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00012529
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dzieciecyszpital3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dzieciecyszpital
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dzieciecyszpital 2. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i dostêpnego w platformie formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Okre¶lono w Dziale XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.271-7/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjni na obuwie chirurgiczne (pakiet nr 1) oraz lampy czo³owej (pakiet nr 2) w ramach 2 pakietów, zwanym dalej „sprzêtem”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SWZ. Wykonawca wype³niaj±c wskazane w za³±czniku nr 2 do SWZ pozycje potwierdza spe³nianie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33191000-5 - Urz±dzenia sterylizuj±ce, dezynfekcyjne i higieniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjni na obuwie chirurgiczne (pakiet nr 1) oraz lampy czo³owej (pakiet nr 2) w ramach 2 pakietów, zwanym dalej „sprzêtem”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SWZ. Wykonawca wype³niaj±c wskazane w za³±czniku nr 2 do SWZ pozycje potwierdza spe³nianie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na ofertê sk³ada siê: 1. Formularz oferty (wzór za³±cznik nr 1 do SWZ),2. O¶wiadczenie (o¶wiadczenia) na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp (wzór za³±cznik nr 3 SWZ), 3. Opis przedmiotu zamówienia oferowany przez wykonawcê (wzór za³±cznik nr 2 do SWZ),Wykonawca w tre¶ci za³±cznika nr 2 do SWZ winien wype³niæ kolumnê 04.4. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-11 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dzieciecyszpital
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-11 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-09
2021-03-03 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont instalacji elektrycznej WLZ w budynku przy ul. Krowoderskich Zuchów 18 w Krakowie.
- Remont kominów w 23 budynkach w zasobach Spó³dzielni.
- US£UGA NAPRAWY NAMIOTU DOWÓDCZO - SZTABOWEGO JOC
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓ¯NYCH
- Us³uga przewozu zw³ok ludzkich na zlecenie prokuratur okrêgu krakowskiego w granicach obszaru ich dzia³ania (z podzia³em na czê¶ci)
- Remont dachu na budynku Cz-D (17-13) WIMIF Politechniki Krakowskiej przy al. Jana Paw³a II 37 w Krakowie
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa art. medycznych - pieluchy, podk³ady, ¶liniaki dla doros³ych, pieluchy dla noworodków
- Dostawa myjek dla pacjenta
- Dostawa i monta¿ mebli oraz wyposa¿enia dla Wielkopolskiego Samorz±dowego Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu
- Dostawa materia³ów sterylizacyjnych do Szpitala Matki Bo¿ej Nieustaj±cej Pomocy w Wo³ominie w podziale na zadania
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia medycznego (kasetonów elektryczno-gazowych) na potrzeby Nad Biebrz± Sp. z o.o.
- "Dostawa leków, produktów i opatrunków medycznych oraz baterii i elektrod dla 22. Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Olsztynie oraz jednostek i instytucji wojskowych."
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.