eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2022-2023



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie
w latach 2022-2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzeliński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kamienna 10

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713923016

1.5.8.) Numer faksu: 713923015

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatstrzelinski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie
w latach 2022-2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ca60763-5830-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308011/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 280509,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych w następujących ilościach szt.:


1 Samochodowe 20 000
2 Motocyklowe 1 000
3 Motorowerowe 1 000
4 Zabytkowe samochodowe 100
5 Zabytkowe motocyklowe 20
6 Indywidualne samochodowe 100
7 Indywidualne motocyklowe 40
8 Wtórniki tablic rejestracyjnych 400
9 Tablice dodatkowe „bagażnikowe” 300
10 Tablice profesjonalne 50
11 Tablice samochodowe zmniejszone 100
12 Tablice zielone (pojazdy elektryczne i napędzane wodorem) 50

Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm).
Zamawiający na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia, nie obciążając kosztami transportu Zamawiającego.
Dostawy realizowane będą w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego według potrzeb na wniosek złożony elektronicznie (lub na wypadek awarii systemu faxem).
Wykonawca dostarczy tablice w terminie nie dłuższym niż w ciągu 3 dni.
Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień publicznych
30195000-2 - Tablice
44423400-5 – Znaki i podobne elementy
Liczba tablic ulegnie zmniejszeniu jeżeli, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, ulegnie zmniej-szeniu liczba tablic rejestracyjnych niezbędnych w postępowaniu dotyczącym rejestracji pojazdów.
Każdy komplet tablic rejestracyjnych będzie dostarczany w folii ochronnej. Dostawy partii tablic re-jestracyjnych będą dokonywane w trwałych opakowaniach kartonowych. Opakowania dostarczanych partii tablic powinny być:
1. opisane w czytelny sposób z podaniem: nazwy producenta, specyfikacji zawartości opakowa-nia – w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych, chyba że z treści złożo-nego zamówienia wynikać będzie inny sposób dostawy,
2. zabezpieczone przed otwarciem przez osoby trzecie, z oznaczeniem nazwy Wykonawcy.
Świadczenie dostaw, o których mowa powyżej, następować będzie częściami, w zależności od po-trzeb Zamawiającego, na podstawie jego zamówień telefonicznych lub przesyłanych faksem bądź drogą elektroniczną, określając rodzaj i liczbę tablic.
W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia – ulegnie wyczerpaniu przed upływem terminu umownego, umowa z Wykonawcą ulega rozwiązaniu z dniem realizacji ostatniej dostawy.
Dostawy realizowane będą w nieprzekraczalnych terminach:
1) do trzech dni od dnia otrzymania zamówienia z zastrzeżeniem pkt. 2,
2) 72 godzin od godziny otrzymania zamówienia przez telefon, faks lub drogą elektroniczną – dostawa tablic pojedynczych, w przypadku między innymi:
• uszkodzenia,
• zagubienia,
• W przypadku dostawy tablic rejestracyjnych zawierających wady jakościowe, ilo-ściowe, tablice inne niż zamówione oraz w przypadku zamawiania wtórników obo-wiązuje 72 godzinny termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia lub zgłoszenia wady.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415258,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UTAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820020695

7.3.3) Ulica: ul.Katarzyńska 9,

7.3.4) Miejscowość: Gruszczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371220 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.