eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tursk › Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku - pieczywo i wyroby cukiernicze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – pieczywo i wyroby cukiernicze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W TURSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211037617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 28

1.5.2.) Miejscowość: Tursk

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpstursk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dpstursk/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-768db18b-8d0e-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – pieczywo i wyroby cukiernicze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-768db18b-8d0e-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024877/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku na rok 2024 – pieczywo i wyroby cukiernicze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528266

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO.3300.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 167719,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Pieczywo
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego pieczywa na potrzeby bieżącego żywienia w roku 2024, mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku zgodnie z minimalnymi wymaganiami jakościowymi, asortymencie i ilościach podstawowych z uwzględnieniem prawa opcji, wyszczególnionych w Załączniku 1A stanowiącym integralną część SWZ. Ilość opcji będzie dostarczona przez Dostawcę w przypadku zaistnienia potrzeb Odbiorcy po wykorzystaniu w całości ilości podstawowych danego asortymentu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią w zakresie minimalnych wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania dla części I zamówienia (zadanie nr 1 - pieczywo) znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ,
oraz Załącznik nr 2 do SWZ (wzór umowy).
Załącznik 1A do SWZ stanowi równocześnie opis przedmiotu zamówienia dla zamówienia oraz Formularz cenowy, które po wypełnieniu należy załączyć do oferty i będzie stanowić jej integralną część.
3. W ramach niniejszego postępowania, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Tursku, Tursk 28, 69-200 Sulęcin (Magazyn żywnościowy – Budynek C) oraz do rozładunku towaru na własny koszt i ryzyko, w asortymencie, jakości i ilościach określonych w zamówieniu składanym przez Zamawiającego (Odbiorcę). Częstotliwość dostaw:
1) Dla części I pieczywo – codziennie;
4. Dostawy zamówienia w zakresie każdej części odbywać się będą w ustalonych dniach tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 12:00. Wyjątkowo dopuszcza się zmianę godzin dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym (Odbiorcą).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 149100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Wyroby cukiernicze
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego wyrobów cukierniczych, na potrzeby bieżącego żywienia w roku 2024, mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku zgodnie z minimalnymi wymaganiami jakościowymi, asortymencie i ilościach podstawowych z uwzględnieniem prawa opcji, wyszczególnionych w Załączniku 1B stanowiący integralną część SWZ. Ilość opcji będzie dostarczona przez Dostawcę w przypadku zaistnienia potrzeb Odbiorcy po wykorzystaniu w całości ilości podstawowych danego asortymentu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią w zakresie minimalnych wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania:
dla części II zamówienia (zadanie nr 2 – wyroby cukiernicze): w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ,
oraz Załącznik nr 2 do SWZ (wzór umowy).
Załącznik 1B do SWZ stanowi równocześnie opis przedmiotu zamówienia oraz Formularz cenowy, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty i będzie stanowić jej integralną część.
4. W ramach niniejszego postępowania, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Tursku, Tursk 28, 69-200 Sulęcin (Magazyn żywnościowy – Budynek C) oraz do rozładunku towaru na własny koszt i ryzyko, w asortymencie, jakości i ilościach określonych w zamówieniu składanym przez Zamawiającego (Odbiorcę). Częstotliwość dostaw:
- Dla części II wyroby cukiernicze – 4 razy w miesiącu.
5. Dostawy zamówienia w zakresie każdej części odbywać się będą w ustalonych dniach tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 12:00. Wyjątkowo dopuszcza się zmianę godzin dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym (Odbiorcą).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.5.5.) Wartość części: 18619,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160859,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160859,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160859,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEKS Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210217406

7.3.3) Ulica: Emilii Plater

7.3.4) Miejscowość: Sulęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 69-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160859,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEKS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210217406

7.3.3) Ulica: Emilii Plater

7.3.4) Miejscowość: Sulęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 69-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.