eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kompleksowa dostawa i usługa przesyłowa gazu ziemnego .



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa i usługa przesyłowa gazu ziemnego .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 8714366

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa i usługa przesyłowa gazu ziemnego .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6651b4ef-60d3-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00025407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034218/40/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (gaz ziemny)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433484/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-154-006-154/2022/IR.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 618264,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa dostawa i usługa przesyłowa gazu ziemnego na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczać paliwa gazowe o cieple spalania oraz parametrach jakościowych określonych w Taryfie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Usługę dystrybucji paliwa gazowego do instalacji znajdujących się w punktach odbioru, szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do Projektowanych Postanowień Umowy (PPU), będzie wykonywał Operator Systemu Dystrybucyjnego. Wszystkie techniczne warunki dostarczania paliwa gazowego dla danego punktu zdawczo-odbiorczego są zgodne z postanowieniami IRiESP i/lub IRiESD odpowiedniego Operatora i przez niego określone. Dostawy gazu odbywać się będą za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucji (OSD). Ewentualna zmiana prognozowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego (Odbiorcy) poza rozliczeniem za faktycznie zużyte paliwo gazowe wg cen określonych w umowie oraz rozliczeniem za usługi dystrybucji pobranego paliwa gazowego, wg obowiązującej w danym okresie Taryfy Operatora do sieci którego Zamawiający (Odbiorca) jest przyłączony. Wstrzymanie lub ograniczenie dostaw paliwa gazowego do Odbiorcy, w sytuacji gdy niezwłoczne wstrzymanie lub ograniczenie dostarczenia tego paliwa mogłoby powodować zagrożenie bezpieczeństwa, życia, zdrowia lub środowiska bądź uszkodzenie lub zniszczenie obiektów technologicznych Odbiorcy będzie możliwe w ciągu najpóźniej 7 dni od podjęcia uprawnionych działań.


2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i dystrybucja gazu ziemnego (zwanego dalej paliwem gazowym) do jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego w szacunkowej ilości 559 500,00 kWh, wg wykazu punktów poboru.

3. Punkty poboru:
a) 51-609 Wrocław, ul. Szymanowskiego 11, taryfa BW-5, nr punktu poboru 19305009, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 140 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Wrocław
b) 55-095 Długołęka, ul. Wrocławska 24 taryfa BW-4, nr punktu poboru 38885179, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 100 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Oleśnica
c) 55-040 Kobierzyce, ul. Witosa 11, taryfa BW-3.6, nr punktu poboru 35143517, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 60 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Wrocław
d) 50-521 Wrocław, ul. Łódzka 34/7, taryfa BW-1.1, nr punktu poboru 33504556, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 500,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Wrocław
e) 58-250 Pieszyce, ul. Kościuszki 18, grupa taryfowa BW-3.6, nr punktu poboru 35130821, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 45 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Dzierżoniów
f) 59-900 Zgorzelec Wrocław, ul. Olszewskiego 3, grupa taryfowa BW-3.6, nr punktu poboru 34557315, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 4 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Zgorzelec
g) 59-630 Mirsk, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, taryfa BW-3.9, nr punktu poboru 39203415, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 85 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Jelenia Góra
h) 59-181 Gaworzyce, ul. Okrężna 85 taryfa BS-2.1, nr punktu poboru 33204043, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 25 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Polkowice
i) 56-500 Syców, ul. Ogrodowa 34taryfa BW-4, nr punktu poboru 29970594, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 100 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Oleśnica

4. Łączny prognozowany wolumen:
W okresie 12 miesięcy: 559 500,00 kWh – dla 9 punktów odbioru.

5. W celu ustalenia prognozowanego zużycia gazu w kWh przyjęto współczynnik konwersji (11,1), dla szacowanej ilości 50 405,41 m ³

6. Prognozowane zużycie paliwa gazowego, o którym mowa w pkt 2 i 3, ma charakter jedynie orientacyjny – zostało sporządzone na podstawie danych historycznych z poprzednich lat. Prognoza służy do porównania złożonych ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Rzeczywista ilość dostarczonego paliwa wynikać będzie z bieżących wskazań układów pomiarowych, każdego punktu poboru i może ulec zmniejszeniu jak i zwiększeniu w związku z rzeczywistym zużyciem. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości paliwa gazowego. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.

7. Rozliczenie zużycia gazu będzie dokonywane w okresie miesięcznym, na podstawie odczytów układu pomiarowego.

8. Paliwo gazowe będzie dostarczane do punktów odbioru w ramach każdego zadania.

9. Do każdego zadania wymagane jest zapewnienie przez Wykonawcę indywidualnego opiekuna klienta.

10. Okresy rozliczeniowe wynikają z Taryfy na świadczenie usług dystrybucji. Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur wstępnych na podstawie prognozowanego zużycia paliwa gazowego.

11. Termin płatności – Wykonawca wystawia Zamawiającemu na koniec każdego okresu rozliczeniowego fakturę rozliczeniową, z terminem płatności 21 dni od dnia jej wystawienia, nie krótszym niż 7 dni od daty jej dostarczenia do odpowiedniej jednostki Policji, faktura będzie dotyczyła każdego obiektu będącego przedmiotem postępowania osobno.

12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę obejmującą wszystkie 9 zadań.
Uzasadnienie braku podziału na części:
Niedokonanie podziału spowoduje mniejsze koszty administracyjne i organizacyjne związane z realizacją zamówienia. Scalenie ma na celu dostawę gazu przez Wykonawców, dla których ze względów ekonomicznych, nie będzie to opłacalne (małe grupy taryfowe).

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności terminy, warunki gwarancji, terminy i sposób płatności, kary umowne, itp. określono w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) i załącznikach, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550782,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550782,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550782,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272706082

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550782,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.