eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kompleksowa dostawa i usługa przesyłowa gazu ziemnego .



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa i usługa przesyłowa gazu ziemnego .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 8714366

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa i usługa przesyłowa gazu ziemnego .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6651b4ef-60d3-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034218/36/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (gaz ziemny)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w za pośrednictwem
platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy:
platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zam. określa niezbędne wym.
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainst. dowolna przeglądarka internetowa Uwaga: od dnia 17 sierpnia 2021 r. ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki
Internet Explorer prze firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platf. zakup. stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
1. Oferta oraz przedm. środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektr. kwalif.
podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym przedm. śr. dowod. na platformie,
kwalif. podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wyk. składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie
przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl).
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku „W sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).

3. Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione.
4. Każdorazowo jeśli w niniejszej SWZ jest mowa o opatrzeniu/podpisaniu dokumentu/oświadczenia kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, Zamawiający wymaga, aby kwalifikowany podpis elektroniczny wystawiony był przez dostawcę kwalifikowanej usługi
zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny – spełniające wymogi bezpieczeństwa
określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 oraz
2320).
5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
6. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe
spowoduje podlegać będzie odrzuceniu.
7. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej. W
przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć
tłumaczenie na język polski.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx,
.txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff. .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a,
.mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, ,rng, .xsl, .xslt.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław,
b. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl, tel. 47 8713598,
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 ust. 1 Pzp,
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp,
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie w celu archiwalnym przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt ;
W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres określony przepisami o przechowywaniu i archiwizacji dokumentów dotyczących projektów współfinansowanych z UE od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp i będą skutkować brakiem możliwości udzielenia Pani/Panu zamówienia (brakiem możliwości zawarcia umowy),
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z tym, że zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PUZ-2380-154-006-154/2022/IR.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 618264,20 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa dostawa i usługa przesyłowa gazu ziemnego na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczać paliwa gazowe o cieple spalania oraz parametrach jakościowych określonych w Taryfie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Usługę dystrybucji paliwa gazowego do instalacji znajdujących się w punktach odbioru, szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do Projektowanych Postanowień Umowy (PPU), będzie wykonywał Operator Systemu Dystrybucyjnego. Wszystkie techniczne warunki dostarczania paliwa gazowego dla danego punktu zdawczo-odbiorczego są zgodne z postanowieniami IRiESP i/lub IRiESD odpowiedniego Operatora i przez niego określone. Dostawy gazu odbywać się będą za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucji (OSD). Ewentualna zmiana prognozowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego (Odbiorcy) poza rozliczeniem za faktycznie zużyte paliwo gazowe wg cen określonych w umowie oraz rozliczeniem za usługi dystrybucji pobranego paliwa gazowego, wg obowiązującej w danym okresie Taryfy Operatora do sieci którego Zamawiający (Odbiorca) jest przyłączony. Wstrzymanie lub ograniczenie dostaw paliwa gazowego do Odbiorcy, w sytuacji gdy niezwłoczne wstrzymanie lub ograniczenie dostarczenia tego paliwa mogłoby powodować zagrożenie bezpieczeństwa, życia, zdrowia lub środowiska bądź uszkodzenie lub zniszczenie obiektów technologicznych Odbiorcy będzie możliwe w ciągu najpóźniej 7 dni od podjęcia uprawnionych działań.


2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i dystrybucja gazu ziemnego (zwanego dalej paliwem gazowym) do jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego w szacunkowej ilości 559 500,00 kWh, wg wykazu punktów poboru.

3. Punkty poboru:
a) 51-609 Wrocław, ul. Szymanowskiego 11, taryfa BW-5, nr punktu poboru 19305009, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 140 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Wrocław
b) 55-095 Długołęka, ul. Wrocławska 24 taryfa BW-4, nr punktu poboru 38885179, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 100 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Oleśnica
c) 55-040 Kobierzyce, ul. Witosa 11, taryfa BW-3.6, nr punktu poboru 35143517, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 60 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Wrocław
d) 50-521 Wrocław, ul. Łódzka 34/7, taryfa BW-1.1, nr punktu poboru 33504556, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 500,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Wrocław
e) 58-250 Pieszyce, ul. Kościuszki 18, grupa taryfowa BW-3.6, nr punktu poboru 35130821, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 45 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Dzierżoniów
f) 59-900 Zgorzelec Wrocław, ul. Olszewskiego 3, grupa taryfowa BW-3.6, nr punktu poboru 34557315, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 4 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Zgorzelec
g) 59-630 Mirsk, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, taryfa BW-3.9, nr punktu poboru 39203415, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 85 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Jelenia Góra
h) 59-181 Gaworzyce, ul. Okrężna 85 taryfa BS-2.1, nr punktu poboru 33204043, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 25 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Polkowice
i) 56-500 Syców, ul. Ogrodowa 34taryfa BW-4, nr punktu poboru 29970594, prognozowane zużycie na 12 miesięcy 100 000,00 kWh, obiekt przyłączony do BOK Oleśnica

4. Łączny prognozowany wolumen:
W okresie 12 miesięcy: 559 500,00 kWh – dla 9 punktów odbioru.

5. W celu ustalenia prognozowanego zużycia gazu w kWh przyjęto współczynnik konwersji (11,1), dla szacowanej ilości 50 405,41 m ³

6. Prognozowane zużycie paliwa gazowego, o którym mowa w pkt 2 i 3, ma charakter jedynie orientacyjny – zostało sporządzone na podstawie danych historycznych z poprzednich lat. Prognoza służy do porównania złożonych ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Rzeczywista ilość dostarczonego paliwa wynikać będzie z bieżących wskazań układów pomiarowych, każdego punktu poboru i może ulec zmniejszeniu jak i zwiększeniu w związku z rzeczywistym zużyciem. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości paliwa gazowego. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.

7. Rozliczenie zużycia gazu będzie dokonywane w okresie miesięcznym, na podstawie odczytów układu pomiarowego.

8. Paliwo gazowe będzie dostarczane do punktów odbioru w ramach każdego zadania.

9. Do każdego zadania wymagane jest zapewnienie przez Wykonawcę indywidualnego opiekuna klienta.

10. Okresy rozliczeniowe wynikają z Taryfy na świadczenie usług dystrybucji. Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur wstępnych na podstawie prognozowanego zużycia paliwa gazowego.

11. Termin płatności – Wykonawca wystawia Zamawiającemu na koniec każdego okresu rozliczeniowego fakturę rozliczeniową, z terminem płatności 21 dni od dnia jej wystawienia, nie krótszym niż 7 dni od daty jej dostarczenia do odpowiedniej jednostki Policji, faktura będzie dotyczyła każdego obiektu będącego przedmiotem postępowania osobno.

12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę obejmującą wszystkie 9 zadań.
Uzasadnienie braku podziału na części:
Niedokonanie podziału spowoduje mniejsze koszty administracyjne i organizacyjne związane z realizacją zamówienia. Scalenie ma na celu dostawę gazu przez Wykonawców, dla których ze względów ekonomicznych, nie będzie to opłacalne (małe grupy taryfowe).

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności terminy, warunki gwarancji, terminy i sposób płatności, kary umowne, itp. określono w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) i załącznikach, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert zostanie uwzględnione kryterium najniżej ceny. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie będą podlegały odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

I. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej :
1.1. Wykonawca spełni warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykaże że:
- posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem ziemnym, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zmianami),
- posiada – jeśli Wykonawca nie jest właścicielem sieci na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu – aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego lub złoży oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 6 do SWZ) potwierdzające posiadanie takiej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Podmiotowe środki dowodowe (dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego):
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1. Aktualnej koncesji Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami objętymi zamówieniem stosownie do art. 32 ust.1 pkt. 4 ustawy z 10 kwietnia 1997r - Prawo Energetyczne ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.)
2. Jeśli Wykonawca nie jest właścicielem sieci na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu:
- aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego, lub
- oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego posiadanie takiej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego.
Forma składanych dok. Rozdział XVI pkt III SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ:
10.1. Formularz ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ (w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
10.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załącznikach nr 2 i 3 do SWZ (w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
10.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy przedstawiają:
- oświadczenia, o których mowa w pkt 10.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
- oświadczenie o podziale obowiązków – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
10.4. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 5.2 powyżej).
10.5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 5.2.).
11. Ofertę, oświadczenia zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ.
12. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu muszą być złożone w oryginale.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia zgodne z wzorami stanowiącymi Załącznik nr 2 i 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 1.1. powyżej, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które zadania wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie o podziale obowiązków – Załącznik nr 5 do SWZ)
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy przedstawiają:
- oświadczenia, o których mowa w pkt 10.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
- oświadczenie o podziale obowiązków – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 5.2.).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy, o których mowa w § 13 Projektowanych postanowień umowy:
1. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć:
1. Zmian cen uwzględnionych do rozliczenia realizacji umowy oraz łącznego wynagrodzenia Wykonawcy
w przypadku:
a. zmiany ceny netto paliwa gazowego, w związku ze zmianą kwalifikacji w zakresie podatku akcyzowego;
b. zmiany stawek i cen za usługi dystrybucji w przypadku zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zmiany Taryfy na usługi przesyłu gazu OSD, które miałyby obowiązywać
w okresie obowiązywania Umowy;
c. zmiany obowiązujących przepisów w zakresie podatku akcyzowego,
- o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek,
d) zmiany ceny w przypadku zmiany w podatku VAT, która obowiązywałaby od dnia wejścia w życie
nowych przepisów i nie będzie wymagała zgody Zamawiającego.
1. Zmiana ilości punktów odbioru wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy, przy czym zmiana wynikać może np. z likwidacji punktu odbioru, zmiany stanu prawnego lub technicznego punktu odbioru, zmiany
w zakresie odbiorcy, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów.
2. Zmiany mocy umownej w związku ze zmianą zapotrzebowania na paliwo gazowe, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Operatora.
3. Zmiany terminu rozpoczęcia dostaw gazu ziemnego do poszczególnych punktów odbioru jeżeli zmiana
ta wynika z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy lub procesu rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych lub z przyczyn niezależnych od Stron.
4. Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy
do aktualnego stanu prawnego.
1. Strony przewidują również zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1. stawki podatku od towarów i usług;
2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy
z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4. zasad gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r., o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz.2215 oraz z 2019r., poz.1074 i 1572)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia i zostanie to wykazane przez
Wykonawcę, z zastrzeżeniem ust. 4.
1. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wpływ zmian, o których mowa w ust. 3, na koszty wykonania przedmiotu Umowy. W szczególności przedłożyć Zamawiającemu dokumenty wskazujące na wzrost wynagrodzeń (w wyniku przedmiotowych zmian) osób biorących udział w realizacji umowy, oraz wykazać wpływ wzrostu kosztów wynagrodzeń na wzrost kosztów realizacji Umowy.
2. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian, na które może wyrazić zmianę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 7 oraz § 14 ust. 2.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, obowiązują od dnia wejścia życie Taryfy i nie wymagają dla swej ważności aneksu, przy czym o zmianie Taryfy Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w formie pisemnej oraz wskazać które opłaty i w jakich wysokościach ulegają zmianie
w odniesieniu do Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uzasadnienie braku podziału na części:
Niedokonanie podziału spowoduje mniejsze koszty administracyjne i organizacyjne związane z realizacją zamówienia. Scalenie ma na celu dostawę gazu przez Wykonawców, dla których ze względów ekonomicznych, nie będzie to opłacalne (małe grupy taryfowe).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.