eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępopol › DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU "POPRAWA DOSTĘPU DO INFRASTRUKTURY KULTURALNEJ NA TERENIE GMINY SĘPOPOL"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU "POPRAWA DOSTĘPU DO INFRASTRUKTURY KULTURALNEJ NA TERENIE GMINY SĘPOPOL"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001240775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mostowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Sępopol

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-210

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 7613204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@mgok.sepopol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mgok.sepopol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/827721

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU "POPRAWA DOSTĘPU DO INFRASTRUKTURY KULTURALNEJ NA TERENIE GMINY SĘPOPOL"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b284ede-62fa-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013591/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa wyposażenia multimedialnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 6:Kultura i dziedzictwo, Działanie 6.1. Infrastruktura Kultury, Poddziałanie 6.1.2. Instytucje kultury

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430599

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOK.25.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 722542,42 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 587432,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – dostawa wyposażenia do Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury obejmujący następujące elementy:

1. Zestaw głośników – 2 szt.
2. Wzmacniacz DSP – 2 szt.
3. Dynamiczny mikrofon wokalny – 2 szt.
4. Dynamiczny mikrofon do instrumentów – 1 szt.
5. Statyw do mikrofonu długi -6 szt.
6. Statyw do mikrofonu krótki – 6 szt.
7. Mikrofon do perkusji basowej – 1 szt.
8. Mikrofon pojemnościowy – 2 szt.
9. Zestaw mikrofonów do perkusji – 1 zestaw
10. Mikrofon studyjny pojemnościowy – 2 szt.
11. Ankieta kierunkowa- 1 szt.
12. Dynamiczny mikrofon wokalny – 4 szt.
13. System bezprzewodowy z nadajnikami doręcznymi – 1 zestaw
14. Przewód mikrofonowy – 1 szt.
15. Przewód antenowy – 1 szt.
16. Torba na statywy – 1 zestaw
17. Statyw kolumnowy z pokrowcem – 2 szt.
18. Mały mikrofon pojemnościowy – 1 szt.
19. Kabel do mikrofonu - 20 szt.
20. Reflektor teatralny – 6 szt.
21. Ruchoma głowica typu SPOT LED – 6 szt.
22. Ruchoma głowica typu WASH LED -4 szt.
23. Reflektor profilowy teatralny LED – 4 szt.
24. Konsola oświetleniowa – 1 zestaw
25. Splitter oświetleniowy – 1 szt.
26. Wytwornica dymu typu HAZER – 1 szt.
27. Rozdzielnia elektryczna – 1 szt.
28. Reflektor teatralny LED – 2 szt.
29. Zestaw kratownic czarnych – 2 zestawy
30. Uchwyt montażowy – 1 zestaw
31. Relling – 4 szt.
32. Rozdzielacz prądowy – 1 zestaw
33. Mobilna skrzynia na sprzęt – 1 zes.
34. Przedłużacz 3 m – 10 szt.
35. Przedłużacz 10 m- 10 szt.
36. Przedłużacz 5 m – 6 szt.
37. Przewód DMX – 1 szt.
38. Ekran elektryczny – 1 szt.
39. Projektor multimedialny laserowy – 1 szt.
40. Uchwyt montażowy do projektora – 1 szt.
41. Transmiter wideo HD BaseT – 1 zestaw
42. Zestaw kabli DMX -1 zestaw
43. Nogi regulowane – 12 szt.
44. Podesty sceniczne – 12 szt.
45. Schody modułowe – 1 szt.
46. Zestaw elementów połączeniowych do podestów – 1 kpl.
47. Namiot plenerowy – 1 szt.
48. Laptop – 5 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne dla części nr 1 określa załącznik nr 5 do SWZ.

Wymagany minimalny okres gwarancji – 24 mce

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

30237280-5 - Akcesoria zasilające

31527000-6 - Reflektory punktowe

4.5.5.) Wartość części: 397822,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 – dostawa foteli kinowych – 240 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne dla części nr 2 określa załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele

4.5.5.) Wartość części: 324720 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397822,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1041031,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397822,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WISE Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452217458

7.3.3) Ulica: Warszawska 111

7.3.4) Miejscowość: Bibice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-087

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397822,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324720 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Megan Seating Marcin Grzędzicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532290919

7.3.3) Ulica: Otowice

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska

7.3.5) Kod pocztowy: 86-070

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.