Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00519537/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00537489/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WSzS.DEZ.26.066.2024 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001281053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bialska 104/118
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@data.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalparkitka.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.szpitalparkitka.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WSzS.DEZ.26.066.2024 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓWORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-776f5caa-f3ee-49d9-9479-caa91eaceab2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214020/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Opakowania i testy oraz inne akcesoria do sterylizacji parowej i plazmowej; testy dezynfekcji termicznej i skuteczności mycia mechanicznego, wskaźniki biologiczne do sterylizacji (...)
1.2.11 Dostawa preparatów nabłyszczająco-odkamieniających do stosowania w płuczko-dezynfektorach, środków do mycia i dezynfekcji endoskopów oraz płynów myjąco-nabłyszczających do zmywarek przemysłowych(...)
1.2.13 Dostawa drobnego sprzętu medycznego, osprzętu do endoskopów, żeli do wykonywania badań diagnostycznych oraz papierów rejestracyjnych do wykonywania EKG, USG i KTG(...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519537
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSzS.DEZ.26.066.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20158,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8217,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8554,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 57031,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9720,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 26352,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6546,91 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6505,87 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6989,98 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1535,76 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12436,31 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 21168,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty
4.5.5.) Wartość części: 92145,60 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty
4.5.5.) Wartość części: 492949,80 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 277267,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.10.2024r.
do godz. 08:00 nie złożono żadnej oferty, do w/w części.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10919,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10919,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10919,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMED S.C. Krzysztof Pilarski, Wojciech Grunwald
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692526370
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 20/1
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-800
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10919,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.10.2024r.
do godz. 08:00 nie złożono żadnej oferty, do w/w części.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57031,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57031,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57031,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olympus Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221651738
7.3.3) Ulica: ul. Wynalazek 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMED S.C. KRZYSZTOF PILARSKI, WOJCIECH GRUNWALD
jakie przetargi wygrała firma
COMED S.C. KRZYSZTOF PILARSKI, WOJCIECH GRUNWALD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57031,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-MED Paweł Jabłonka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180743618
7.3.3) Ulica: Pieńków 61b
7.3.4) Miejscowość: Czosnów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-152
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: ul. Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3061,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5765,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3061,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMED S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180062976
7.3.3) Ulica: Ul. Działkowa 56
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-234
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3061,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5261,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5261,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5261,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDSEVEN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542785431
7.3.3) Ulica: ul. Ogińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-092
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5261,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5884,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5884,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5884,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDSEVEN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542785431
7.3.3) Ulica: ul. Ogińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-092
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5884,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.10.2024r.
do godz. 08:00 nie złożono żadnej oferty, do w/w części.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.10.2024r.
do godz. 08:00 nie złożono żadnej oferty, do w/w części.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15724,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15724,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15724,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Śląski Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 625-245-50-22
7.3.3) Ulica: ul. Wojkowicka 35
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15724,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85438,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85438,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85438,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unitechnika SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780107822
7.3.3) Ulica: ul. Szamotulska 59 B
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-566
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85438,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492949,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492949,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492949,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olympus Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221651738
7.3.3) Ulica: ul. Wynalazek 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492949,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.10.2024r.
do godz. 09:00 zostały złożone dwie oferty które podlegają odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Przeglądy, konserwacja i diagnostyka instalacji przeciwpożarowych w obiektach Politechniki Częstochowskiej
- Zad. 1:Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie ukł.pom. ChZT w komorze K2.Zad. 2:Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie ukł. pom.ChZT wraz z próbopobierakiem na potrzeby stacji zlewnej.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1078 S na odc. od DW 492 do m. Cisie dł. 1700m, gmina Blachownia
- Budowa zielonego amfiteatru w dzielnicy Wyczerpy-Aniołów w Częstochowie
- "Wykonanie remontu balkonów budynku mieszkalnego przy ul. Warszawskiej 13w Częstochowie, stan. zasób komunalny gminy zarz. i administrowany przez ZGM TBS Sp. z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa"
- Zakup pojemników służących do zbierania odpadów komunalnych i dostawy do Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Zakładu Karnego we Włodawie
- 20/TP/I/25 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- Dostawa środków do utrzymania higieny, ochrony indywidualnej oraz dezynfekcyjnych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa środków czystości
- Dostawa środków czystości, produktów jednorazowego użytku oraz toreb papierowych z nadrukiem.
- Zakup opakowań do sterylizacji urządzeń i bielizny operacyjnej oraz wapna sodowanego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.