eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakr. nadzoru, ochrony obiektów i mienia oraz monitorowania sygn. alarm . z systemów alarm. w jedn. org. MZDW w Warszawie na terenie woj. maz. z podziałem na 15 części-post. 191/22



Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakr. nadzoru, ochrony obiektów i mienia oraz monitorowania sygn. alarm . z systemów alarm. w jedn. org. MZDW w Warszawie na terenie woj. maz. z podziałem na 15 części–post. 191/22

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013305749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-048

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakr. nadzoru, ochrony obiektów i mienia oraz monitorowania sygn. alarm . z systemów alarm. w jedn. org. MZDW w Warszawie na terenie woj. maz. z podziałem na 15 części–post. 191/22

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bd0677e-5b47-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338517/36/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Świadczenie usług w zakresie nadzoru,ochrony obiektów i mienia,oraz monitorowania sygnałów alarmowych z systemów alarmowych w jednost organiz MZDW w Warszawie na terenie woj maz z podział na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429356/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 191/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1549581,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1
Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Grodzisk Mazowiecki
Obiekt nr 1 siedziba Rejonu Drogowego Grodzisk Mazowiecki, ul Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 273882,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Ostrołęka
Obiekt nr 2 siedziba Rejonu Drogowego Ostrołęka, ul. Mazowiecka 44, 07-407 Czerwin

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 273882,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3
Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Wołomin-Nowy Dwór Mazowiecki
Obiekt nr 3 siedziba Rejonu Drogowego Wołomin, ul. Kobyłkowska 1, 05-200 Wołomin

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 273882,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4
Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Radom.
Obiekt nr 4 Siedziba Rejonu Drogowego Radom, ul. Wolanowska 61, 26-600 Radom

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 273882,65 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5
Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Otwock- Piaseczno
Obiekt nr 5 Siedziba Rejonu Drogowego Otwock, ul. Górna 18, 05-400 Otwock

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 273882,65 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6
Świadczenie usług z zakresu ochrony fizycznej oraz usług monitorowania sygnałów alarmowych Centrali Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie
Obiekt nr 6 siedziba Centrali MZDW w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 120768,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7
Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Gostynin-Płock
Obiekt nr 7 siedziba Rejonu Drogowego i Obwodu Drogowego w Gostyninie, ul. Krośniewicka 5, 09-500 Gostynin
Obiekt nr 8 Obwód Drogowy w Sannikach, ul. Warszawska 162, 09-540 Sanniki
Obiekt nr 9 Obwód Drogowy w Bielsku, ul. Topolowa 15, 09-230 Bielsk

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 6360,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8
Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Ciechanów
Obiekt nr 10 siedziba Rejonu Drogowego Ciechanów przy ul. ul. Leśna 30, 06-400 Ciechanów
Obiekt nr 11 Obwód Drogowy w Grudusku, ul. Ciechanowska 59, 06-460 Grudusk
Obiekt nr 12 Obwód Drogowy w Żurominie, ul. Warszawska 32, 09-300 Żuromin

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 2040,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9
Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Grodzisk Mazowiecki
Obiekt nr 13 Obwód Drogowy w Łazach, Łazy 27E, 05-085 Łazy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 6360,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10
Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Ostrołęka
Obiekt nr 14 Obwód Drogowy w Myszyńcu, ul. Rejmonta 48b, 07-430 Myszyniec
Obiekt nr 15 Obwód Drogowy w Krasnosielcu, ul. Polna 6, 06-212 Krasnosielc

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 6120,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11
Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Wołomin – Nowy Dwór Mazowiecki
Obiekt nr 16 Obwód Drogowy w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Sportowa 62, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12
Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Węgrów-Siedlce
Obiekt nr 17 Siedziba Rejonu Drogowego Węgrów-Siedlce, ul. Gdańska 52, 07-100 Węgrów
Obiekt nr 18 Obwód Drogowy w Węgrowie, ul. Gdańska 52, 07-100 Węgrów
Obiekt nr 19 Obwód Drogowy w Siedlcach, ul. Południowa 1, 08-110 Siedlce
Obiekt nr 20 Obwód Drogowy w Kosowie Lackim, ul. Źródlana 2, 08-330 Kosów Lacki
Obiekt nr 21 Baza materiałowa Sarnaki, ul. 3 Maja 2, 08-220 Sarnaki

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13
Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Radom.
Obiekt nr 22 Obwód Drogowy w Nowe Miasto nad Pilicą, ul. Kolejowa 7, 26-420 Nowe Miasto n/Pilicą
Obiekt nr 23 Obwód Drogowy w Potworowie, ul. Warszawska 14, 26-414 Potworów
Obiekt nr 24 Obwód Drogowy w Lipsku, Przemysłowa 22, 27-300 Lipsko

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 17280,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14
Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Otwock Piaseczno.
Obiekt nr 25 Obwód Drogowy w Piasecznie, ul. Elektroniczna 4a, 05-500 Piaseczno

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 5760,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 15
Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Garwolin
Obiekt nr 26 Obwód Drogowy w Warce, ul. Grójecka 54, 05-660 Warka
Obiekt nr 27 Obwód Drogowy w Maciejowicach, ul. Bankowa 40, 08-480 Maciejowice

4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243187,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274218,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243187,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SECURITY EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, VIGOR SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822843082

7.3.3) Ulica: Czernichowska, nr 28

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-334

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

grupa interwencyjna, monitoring sygnałów alarmowych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243187,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202135,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312469,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202135,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KERIM GRUPA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482606911

7.3.3) Ulica: Dzielna, nr 11

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202135,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243187,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265491,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243187,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SECURITY EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, VIGOR SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822843082

7.3.3) Ulica: Czernichowska, nr 28

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-334

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

grupa interwencyjna, monitoring sygnałów alarmowych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243187,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202135,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265491,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202135,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KERIM GRUPA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482606911

7.3.3) Ulica: Dzielna, nr 11

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202135,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230365,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283592,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243187,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SECURITY EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, VIGOR SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822843082

7.3.3) Ulica: Czernichowska, nr 28

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-334

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

grupa interwencyjna, monitoring sygnałów alarmowych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243187,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94623,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117008,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117008,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471620071

7.3.3) Ulica: Starobrzeska, nr 1

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1/ Ochrona Juwentus Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117008,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że na podstawie art. 255
pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 7, ponieważ wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że na podstawie art. 255
pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 8, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) unieważnia wyżej wymienione postępowanie w zakresie części 9. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 9 nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8856,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393068523

7.3.3) Ulica: Jagiellońska, nr 46

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-273

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8856,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) unieważnia wyżej wymienione postępowanie w zakresie części 11. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 11 nie złożono żadnej oferty.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) unieważnia wyżej wymienione postępowanie w zakresie części 12. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 12 nie złożono żadnej oferty.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19926,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KERIM GRUPA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482606911

7.3.3) Ulica: Dzielna, nr 11

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1/ podjazdy patrolu interwencyjnego - Obiekt nr 24 Obwód Drogowy w Nowym Mieście
nad Pilicą, ul. Kolejowa 7, 26-420 Nowe Miasto n/Pilicą
2/ podjazdy patrolu interwencyjnego - Obiekt nr 25 Obwód Drogowy w Potworowie, ul.
Warszawska 14, 26-414 Potworów
3/ podjazdy patrolu interwencyjnego - Obiekt nr 26 Obwód Drogowy w Lipsku,
Przemysłowa 22, 27-300 Lipsko
Podwykonawcy:
- Sokół Agencja Ochrony Sp. z o. o.
05-640 Mogielnica, Górki - Izabelin ul. Leśna 15 C
- Agencja Ochrony Osób i Mienia Amber Security – BIS Piotr Chojnacki
26-434 Gielniów, Gożdzików, ul. Główna 14
- "SOKÓŁ" S.C. Biuro ochrony osób i mienia
26-900 Kozienice, ul. Batalionów Chłopskich 7

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19926,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) unieważnia wyżej wymienione postępowanie w zakresie części 14. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 14 nie złożono żadnej oferty.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) unieważnia wyżej wymienione postępowanie w zakresie części 15. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 15 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji zamówienia wynosi:
Dla części od 1 do 6:
• Od dnia 05.01.2023 r. na okres 12 miesięcy;
Dla części 10 i 13:
• Od dnia 01.01.2023 na okres 12 miesięcy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.