eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚniadowoRemont z przebudową gminnej oczyszczalni ścieków w Śniadowie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023843 z dnia 2021-03-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont z przebudową gminnej oczyszczalni ścieków w Śniadowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚNIADOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ostrołęcka 11

1.5.2.) Miejscowość: Śniadowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-411

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 3090800

1.5.8.) Numer faksu: 86 217 61 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sniadowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.sniadowo.pl/bip/index.php?k=9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont z przebudową gminnej oczyszczalni ścieków w Śniadowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-469a7518-5c87-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000033/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Śniadowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002368/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGIZ./271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1883156,9 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: „Remont z przebudową gminnej oczyszczalni ścieków w Śniadowie”, zakres robót będzie obejmował:1) budowę zbiornika retencyjnego wraz z instalacją pomp przepompowujących ścieki, o pojemności do 50 m3, 1) instalację urządzeń badających ph. ścieków dowożonych, 2) budowę laguny, 3) wymianę urządzenia Sitopiaskownik (sitopiaskownik instalowany na powierzchni z separatorem piasku oraz prasopłuczką), pracujący w niskiej temperaturze,4) wymianę automatyki i elektryki przy sito piaskowniku, 5) wykonanie stacji zlewczej wyposażona w system rejestracji dostaw ścieków dowożonych,6) remont reaktora biologicznego polegający na wymianie kolektorów oraz wszelkich elementów metalowych na elementy kwasoodporne, wymiana dyfuzorów, wymiana przegród pomiędzy komorami (wszystkie łączenia wykonać w materiałach kwasoodpornych), wymiana pokrycia dachowego, wymiana skorodowanej obudowy reaktora oraz gruntowne czyszczenie (piaskowanie) i malowanie konstrukcji, barierek reaktora), 7) modernizację reaktora (powiększenie zdolności dopływowych poprzez wykorzystanie komory G1 na komorę beztlenową, a komór KF (2 szt.) na zwiększenie pojemności roboczej bioreaktora,8) zmiana przeznaczenia komór beztlenowych (defosfotacji) na komorę nitryfikacji i denitryfikacji symultanicznej,9) adaptacja komory G1 na komorę beztlenową i skierowanie osadu nadmiernego z bioreaktora na lagunę (z pominąć komory stabilizacji),10) wymiana przepływomierza osadu nadmiernego,11) wymiana czujników poziomu ścieków (2 szt.),12) wymiana tlenomierzy,13) wymiana automatyki i elektryki oczyszczalni,14) zwiększenie zdolności napowietrzania (dmuchawy + kolektory),15) instalacja zdalnego systemu wizualizacyjnego pracy oczyszczalni i przepompownie ścieków na terenie oczyszczalni (2 stanowiska —1 biuro, 1 laptop do mobilnego stosowania) oraz systemu powiadamiania sms o awariach (min. 10 rodzajów powiadomień wraz z odwołaniem alarmów),16) włączenie komory stabilizacji osadu do komór nitryfikacji w celu zwiększenia powierzchni czynnej bioreaktora,17) odnowienie budynku wielofunkcyjnego - technicznego, zakres robót obejmuje:a. przykrycie dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej,b. odnowienie elewacji budynku (siatka, klej, struktura),c. odnowienie ścian wewnątrz budynku, likwidacja widocznych pęknięć, malowanie,18) odnowienie przykrycia z wymianą klapy, wywietrzników przepompowni ścieków na terenie oczyszczalni,19) inne niezbędne prace przy remoncie i przebudowie oczyszczalni nie ujęte powyżej a mające wpływ efekt końcowy wykonanych robót związany z uzyskaniem pozytywnego efektu ekologicznego jak również wyglądu estetycznego wyremontowanego obiektu i zagospodarowanego terenu, w tym przebudowa istniejącej nawierzchni utwardzonej na terenie oczyszczalni. Uwaga: remont oczyszczalni należy tak zaplanować aby umożliwić ciągłość technologiczną oczyszczania ścieków dopływających do oczyszczalni.5.2 Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej na remont i przebudowę gminnej oczyszczalni ścieków w Śniadowie, w tym:a) obsługa geodezyjna,b) inne niezbędne dokumentacje, operaty, pozwolenia, sprawdzenia wynikającez przepisów w celu uzyskania pozwolenia na budowę,c) projekty budowlane (3 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę,d) projekty wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.),e) inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędnedo prawidłowego wykonania zadania,f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (1 egz.),g) kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej na dysku CD (1 szt.)5.3 Pełnienie nadzoru autorskiego.5.4 Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową remontu z przebudową gminnej oczyszczalni ścieków.5.5 Dostawa oraz montaż urządzeń i instalacji.5.6 Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przepisami parametrów oczyszczonych ścieków.5.7 Obsługa geodezyjna powykonawcza.5.8 Uzyskanie pozwolenia lub zaświadczenia na użytkowanie (przygotowanie kompletu wymaganych dokumentów wraz z wnioskiem).2.9 Przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni ścieków.2.10 Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni.2.11 Wykonanie instrukcji eksploatacji oczyszczalni oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji obiektu.2.12 Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 egz. (wraz z wersją elektroniczną na dysku CD 2 szt.)2.13 Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji.2.14 Inne, wynikające z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją inwestycji2.15 Wykonywanie w okresie gwarancji bezpłatnych przeglądów wbudowanych urządzeń i wykonanych robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2995050

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3382500

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2995050

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodociągi Wiejskie Sp. z o.o.

7.3.3) Ulica: Akademicka 18

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2995050,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31
2021-03-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.