eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przecław › Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Kiełkowie, gmina Przecław



Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Kiełkowie, gmina Przecław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przecław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Przecław

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-320

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 172276710

1.5.8.) Numer faksu: 175813116

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@przeclaw.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgminaprzeclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bipgminaprzeclaw.pl/budowa-sali-gimnastycznej-wraz-z-zapleczem-w-kielkowie-gmina-przeclaw/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Kiełkowie, gmina Przecław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac03814e-5449-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029091/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Kiełkowie, gmina Przecław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412428/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.79.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2074000,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Kiełkowie, gmina Przecław”.
Lokalizacja inwestycji:
Jedn. ewid. 181107_5 Gmina Przecław,
Obręb 64 Kiełków – dz. nr ewid. 493/2, 492/3.
2. Przedmiotem zadania jest budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem na działkach nr 493/2 oraz 492/3 w Kiełkowie, gmina Przecław.
Na w/w działkach będących własnością gminy Przecław usytuowany jest budynek Szkoły Podstawowej wraz z zabudową pomocniczą i infrastrukturą techniczną.
W ramach niniejszego zadania Szkoła Podstawowa zostanie rozbudowana o budynek sali sportowej wraz zapleczem. Gabaryty planowanej sali gimnastycznej to: długość 30,5m, szerokość: 17,2m, wysokość: 10,74m od kalenicy do projektowanego poziomu terenu przy wejściu. Powierzchnia użytkowa sali wraz z zapleczem wyniesie 454,5m2. Powierzchnia zabudowy 499,35m2. Sala sportowa wykonana zostanie jako bryła na rzucie prostopadłościanu z dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 28 stopni. Wykonana zostanie w konstrukcji mieszanej. Fundamenty i ściany wykonane zostaną w technologii tradycyjnej, słupy, rdzenie, wieńce i nadproża- żelbetowe, konstrukcja dachu stalowa. Dach będzie kryty blachą trapezową. Zaplecze sali wykonane zostanie w konstrukcji tradycyjnej, jako bryła na rzucie prostopadłościanu, dach w części jednospadowy, a w części dwuspadowy o kącie nachylenia 10 stopni kryty blachą trapezową powlekaną. Zaplecze połączone zostanie funkcjonalnie z salą sportową oraz istniejącą szkołą poprzez łącznik. Projektowana sala wyposażona zostanie w instalacje wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, centralnego ogrzewania, gazową, hydrantową, elektryczną (oświetlenia, siły, odgromową) oraz instalację kotłowni. Przebudowana zostanie kanalizacja sanitarna i deszczowa. Wykonany zostanie również nowy, dodatkowy przyłącz wody. W ramach zadania zaplanowano komunikację kołową oraz pieszą, zieleń trawiastą a także przesunięcie istniejącego boiska asfaltowego. Rozebrany zostanie istniejący budynek gospodarczy. Sala gimnastyczna wyposażona zostanie w niezbędne sprzęty. Nowo powstała sala gimnastyczna będzie ogólnodostępna dla mieszkańców gminy. Powstanie nowoczesnej sali wpłynie na poprawę dostępu do bazy sportowo-rekreacyjnej dla dzieci, młodzieży, jak i pozostałej części społeczeństwa gminy oraz przyczyni się do zwiększenia aktywności fizycznej i czynnego spędzania przez nich czasu wolnego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Dokumentacja projektowa: Rozbudowa o salę gimnastyczną, likwidacja i wykonanie po nowej trasie odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Kiełkowie, gmina Przecław, dz. nr ewid. 493/2, 492/3 - Załącznik nr 7A,
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót: Rozbudowa o salę gimnastyczną, likwidacja i wykonanie po nowej trasie odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Kiełkowie, gmina Przecław,
dz. nr ewid. 493/2, 492/3 - Załącznik nr 7B,
c) Przedmiar robót: Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Kiełkowie, gmina Przecław -Załącznik nr 7C,
Przekazane przez zamawiającego przedmiary robót stanowią jedynie opis przedmiotu zamówienia, są elementem pomocniczym, a nie podstawą wyceny prac budowlanych, mają na celu ułatwić Wykonawcy sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót wynikający z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
W/w zakres robót Wykonawca może ująć, jako odrębne pozycje kosztorysu ofertowego z kalkulacjami własnymi bądź uwzględnić w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego. W przypadku ich nie uwzględnienia w odrębnych pozycjach kosztorysu ofertowego Zamawiający uzna, że zostały uwzględnione w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN, przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
5. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
6. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
7. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych projektów technicznych, przedmiarów, a zauważone rozbieżności, roboty, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie, są błędnie sprzedmiarowane lub są zbędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu.
8. Wszelkie zgłoszone uwagi, zastrzeżenia i nieścisłości zauważone w załączonej dokumentacji przetargowej jak również propozycje zastosowania równoważnych rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń i wyrobów zamawiający skonsultuje z właściwymi projektantami.
9. Obowiązkiem Wykonawcy jest odpowiednie zabezpieczenie robót i zaplanowanie robót, tak aby umożliwić zarówno funkcjonowanie szkoły jak i bezpieczne wykonywanie robót budowlanych.
10. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zadania do oddania obiektu wraz z przygotowaniem dokumentów do pozwolenia na użytkowanie.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt placu budowy w tym zapewnienia energii elektrycznej i wody.
12. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zadania do geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262520-2 - Roboty murowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45321000-3 - Izolacja cieplna

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4386876,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2952000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KAZBUT” Kasprzak Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8171784797

7.3.4) Miejscowość: Trzciana 477

7.3.5) Kod pocztowy: 39-304

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2952000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.