Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00377287/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
- 2022/BZP 00377389/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
- 2022/BZP 00385544/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla Krynickiego Studia Baletowego im. W. Szlęka – etap 2 .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA INSTYTUT PAŃSTWA I PRAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123226275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: CZARNIECKIEGO 5
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 359 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@fundacjaipp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacjaipp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e067f15c-43ea-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
FUNDACJA
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dla Krynickiego Studia Baletowego im. W. Szlęka – etap 2 .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e067f15c-43ea-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377287/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego (kamery wraz z osprzętem, sprzęt fotograficzny z zestawem oraz dron z osprzętem), określonego w załączniku nr 2 do SWZ, zwanego dalej sprzętem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
30234600-4 - Pamięć flash
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313698,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313698,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313698,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEIKS MACHULSKI SP.J,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000077050
7.3.3) Ulica: słowackiego 18
7.3.4) Miejscowość: kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313698,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.60.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Biura Prezydenta do zaawansowanej obróbki graficznej i tworzenia materiałów wideo
- Zakup i montaż dźwigu towarowego (platformy towarowej) w istniejącym szybie w budynku Oddziału ZUS w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77
- Zamówienie na zakup wyposażenia do pracowni w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: "Podniesienie jakości oferty szkół (...)
- Usługa wynajmu sceny estradowej, nagłośnienia, oświetlenia i obsługą podczas koncertu plenerowe pn.: "KONCERT LETNI. Akademia Ciupaga".
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 4.
- BZP.271.62.2025 Zagospodarowanie terenu działki nr 13/2 przy ul. Sucharskiego w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów elektrycznych i teletechnicznych na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.
- Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Zespołu Szkół w Gdowie w ramach projektu "Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na zatrudnienie"
- Zakup wyposażenia do projektu pn. "Adaptacja starego przedszkola na bibliotekę"
- Zakup sprzętu fotograficznego, skanera dziełowego A2 i skanera dziełowego A2 wraz z komputerem i monitorem na potrzeby digitalizacji i udostępniania zbiorów archiwalnych
- Dostawa sprzętu foto-wideo do Centrum Mediów AGH - DE-dzp.272-404/25
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Rozwój infrastruktury Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie.
więcej: Pamięć flash »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.