Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00439795/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa specjalistycznego sprzętu fotograficznego i sprzętu wideo
wraz z wyposażeniem niezbędnym do realizacji konferencji prasowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472071715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 042 6633391
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.info@lodzkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umwl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa specjalistycznego sprzętu fotograficznego i sprzętu wideowraz z wyposażeniem niezbędnym do realizacji konferencji prasowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b293447-64d2-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00022858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326003/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa specjalistycznego sprzętu audiowizualnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439795/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ASI.272.84.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 85014,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu fotograficznego i sprzętu wideo wraz z wyposażeniem niezbędnym do realizacji konferencji prasowych.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej „SOPZ”) stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32341000-5 - Mikrofony
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342412-3 - Głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 70125 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu fotograficznego i sprzętu wideowraz z wyposażeniem niezbędnym do realizacji konferencji prasowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej „SOPZ”) stanowi załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.5.) Wartość części: 34442,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70125 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94623,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70125 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bemix Media Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482807571
7.3.3) Ulica: Krakowska
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70125 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34442,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34442,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34442,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELMAR Anna Karnas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133069288
7.3.3) Ulica: 3-go Maja
7.3.4) Miejscowość: Błażowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34442,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Świadczenie usług przewozu zajętych towarów oraz pojazdów wraz z usługą załadunku i rozładunku na rzecz jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Dostawa mebli w ramach projektu "Centrum logistyki i spedycji"
- "Poprawa BRD wraz z niezbędną infrastrukturą w ciągu DK42 w miejscowościach Jedlno Pierwsze i Przedbórz
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Kompleksowa usługa: projektowania, druku, wykonywania i montażu elementów informacji wizualnej, w tym: folii, tablic, zewn. i wewnętrznego oznakowania graficznego na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego cz. 2 na potrzeby żłobka miejskiego w ramach zadania w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim
- Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach realizacji projektu pn. "Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap IV".
- Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Dostawa i montaż nagłośnienia scenicznego do sali kinowej Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury w celu zmiany jej funkcjonalności na kinowo-teatralną.
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- Dostawa sprzętu interaktywnego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Stawie
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.