Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298774/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Sienkiewicza w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000720013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846392515
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2zam@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp2.zamosc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e497f90f-5370-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298774/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP2.SK.26.1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drukarka 3D wraz z akcesoriami - 1 sztkomputer przenośny - 1 szt
Filament - 10 szt
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MakeBlock 90092 - robot mBot Ranger 3in1 STEM - zgodny z Arduino i Scratch - 10 szt.Dron - 1 kpl.
Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami - 1 kpl.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 12200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami - 1 kpl.Statyw z akcesoriami - 1szt.
Mikroport z akcesoriami - 1kpl.
Oświetlenie do realizacji nagrań - 1szt.
Mikrofon kierunkowy z akcesoriami - 1 szt.
Gimbal - 1 szt.
Aparat fotograficzny z akcesoriami - 1 kpl.
Wirtualne laboratorium Empiriusz z komputerem PC i interaktywnym monitorem dotykowym min.55 cal. - 1 kpl.
Mikroskop z kamerą - 1 kpl.
Wizualizator - 1 szt.
Dwudrożna kolumna akumulatorowa z systemem bezprzewodowym - 1 szt.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 46200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Marakasy - 16 szt.Szejkery - 16 szt.
Dzwonki Bell - 8 szt.
Tamburyn - 7 szt.
Dzwonki chromatyczne 27 tonowe - 15 szt.
Klawesy Rohema z bijakiem - 10 szt.
Flet Hohner - 20 szt.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.5.) Wartość części: 17650 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzesła obrotowe - 20 szt.Regał - 10 szt.
Zestaw mebli do pracowni technicznej - 1 kpl.
Stacja lutownicza z gorącym powietrzem - 1 szt.
Klocki konstrukcyjne Korbo Edu Code lub równoważny - 1 kpl.
Klocki Polydron lub równoważny - 1 kpl.
Klocki do nauki zagadnień związanych z systemem dziesiętnym - ułamkowe listwy - zestaw klasowy 20 torebek - 2 kpl.
Komplety magnetyczne do nauki algebry - 2 kpl.
Listwy antyprzepięciowe 3m - 5 szt.
Listwy antyprzepięciowe 5m - 5 szt.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 49450 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw nagłaśniający - 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone Oferty nie zawierają wszystkich elementów ze Specyfikacji w Części 1
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w części Nr 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca nie uwzględnił w cenie wszystkich 11 elementów ze Specyfikacji w Części 3
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęły oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęły oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęły oferty.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont dróg maj 2024-Fundusze sołeckie
- Zakup samochodu osobowo - dostawczego.
- Dostawa zestawów do wykonania dializ otrzewnowych metodą ADO i CADO
- Dostawa środków czystości wraz z rozładunkiem do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Wykonanie robót budowlano-konserwatorskich Bramy Lwowskiej Starej w Zamościu
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2024 i 2025
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawa 18 sztuk laptopów z oprogramowaniem
- Utworzenie Przedszkola Gminnego w Kościernicy
- Dostawa 30 sztuk laptopów z oprogramowaniem
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.