eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWYKONANIE PROJEKTU C.O I C.W W BUDYNKACH MIESZKALNYCH PRZY UL SKŁODOWSKIEJ 4,10,11,12,13 W SŁUPSKU



Ogłoszenie z dnia 2021-03-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020920 z dnia 2021-03-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE PROJEKTU C.O I C.W W BUDYNKACH MIESZKALNYCH PRZY UL SKŁODOWSKIEJ 4,10,11,12,13 W SŁUPSKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pgm.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE PROJEKTU C.O I C.W W BUDYNKACH MIESZKALNYCH PRZY UL SKŁODOWSKIEJ 4,10,11,12,13 W SŁUPSKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05e01537-80cb-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005910/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie projektów podłączenia do sieci CO przy ul MC Skłodowskiej 4,10,11,12,13

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016238/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/DTZ/P/U/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 78910,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje: -wykonanie inwentaryzacji z podaniem aktualnych numerów lokali mieszkalnych, w tym podaniem głębokości wnęk podokiennych , ustalenia aktualnych źródeł c.w.u. i c.o. oraz wentylacji pomieszczeń sanitarnych i kuchennych.-wykonanie projektów węzłów cieplnych C.O i C.W-wykonanie projektu dostosowania pomieszczeń do wymogów węzła cieplnego w zakresie branży sanitarnej:a) doprowadzenia wodyb) odprowadzenia ścieków -wykonanie projektu przystosowania pomieszczeń do wymogów węzła cieplnego w zakresie branży budowlanej - wykonanie projektu przystosowania pomieszczeń do wymogów węzła cieplnego w zakresie branży elektrycznej,- wykonanie projektu instalacji C.O i C.W budynkach (należy posługiwać się aktualnymi numerami lokali mieszkalnych)-wykonanie specyfikacji technicznej wykonanie i odbioru robót budowlanych- wykonanie kosztorysów budowlanych, sanitarnych i elektrycznych ( z podziałem na prace w częściach wspólnych i konkretnych lokalach mieszkalnych z uwzględnieniem montażu nowych wodomierzy zimnej i ciepłej wody.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-03-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.