Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016238/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020920 z dnia 2021-03-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE PROJEKTU C.O I C.W W BUDYNKACH MIESZKALNYCH PRZY UL SKŁODOWSKIEJ 4,10,11,12,13 W SŁUPSKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pgm.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE PROJEKTU C.O I C.W W BUDYNKACH MIESZKALNYCH PRZY UL SKŁODOWSKIEJ 4,10,11,12,13 W SŁUPSKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05e01537-80cb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005910/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie projektów podłączenia do sieci CO przy ul MC Skłodowskiej 4,10,11,12,13
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016238/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/DTZ/P/U/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 78910,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje: -wykonanie inwentaryzacji z podaniem aktualnych numerów lokali mieszkalnych, w tym podaniem głębokości wnęk podokiennych , ustalenia aktualnych źródeł c.w.u. i c.o. oraz wentylacji pomieszczeń sanitarnych i kuchennych.-wykonanie projektów węzłów cieplnych C.O i C.W-wykonanie projektu dostosowania pomieszczeń do wymogów węzła cieplnego w zakresie branży sanitarnej:a) doprowadzenia wodyb) odprowadzenia ścieków -wykonanie projektu przystosowania pomieszczeń do wymogów węzła cieplnego w zakresie branży budowlanej - wykonanie projektu przystosowania pomieszczeń do wymogów węzła cieplnego w zakresie branży elektrycznej,- wykonanie projektu instalacji C.O i C.W budynkach (należy posługiwać się aktualnymi numerami lokali mieszkalnych)-wykonanie specyfikacji technicznej wykonanie i odbioru robót budowlanych- wykonanie kosztorysów budowlanych, sanitarnych i elektrycznych ( z podziałem na prace w częściach wspólnych i konkretnych lokalach mieszkalnych z uwzględnieniem montażu nowych wodomierzy zimnej i ciepłej wody.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
| 2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Realizacja działań edukacyjnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie miasta Słupska.
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową siłowni zewnętrznej i skoczni do skoku w dal przy I LO oraz modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Zduńskiej Woli
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej budynku żłobka MIŚ dla 95 dzieci wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Jagiellońskiej 7A w Lesznie.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla modernizacji Stacji uzdatniania wody w miejscowościach Kozłowo oraz Miluki wraz z rozbudową sieci wodociągowej na terenie Gminy Sorkwity.
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





