eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ USŁUG WSPÓLNYCH W SUSZCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272086953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 2

1.5.2.) Miejscowość: Suszec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32/2124277

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzo@gzo.suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzo.suszec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa79257d-5928-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001320/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310657/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZUW.ZP.2612.01.2021.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273354,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów do placówek specjalnych w Pszczynie
1) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 32 ust. 6 oraz 39 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 1082 ze zm.), z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie oraz Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „ELFIK” w Pszczynie, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szkolnego 2021/2022 i 2022/2023 oraz w przypadku Niepublicznego Przedszkola Specjalnego zgodnie z organizacją jego pracy;
2) dowóz realizowany będzie od poniedziałku do piątku, na godzinę 8:00, odwóz po skończonych zajęciach o godz. 14:20 – 14:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć, po uzgodnieniu z Dyrektorami placówek;
3) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w placówek;
4) adresy dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół:
a) Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie:
Kryry, ul. Krótka – 1 uczeń; Kryry, ul. Klimy – 1 uczeń; Kryry, ul. Nierad – 2 uczniów; Suszec, ul. Srebrna - 1 uczeń; Suszec, ul. Deszczowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Wąska - 1 uczeń, Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Suszec, ul. Brzozowa – 1 uczeń; Radostowice, ul. Dworcowa – 1 uczeń.
Razem : 10 uczniów

b) Szkoła Podstawowa Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie
Radostowice, ul. Porębska – 1 uczeń

c) Niepubliczne Przedszkole Specjalne „ELFIK” w Pszczynie
Kobielice, ul. Borowa – 1 uczeń

W roku szkolnym 2021/2022 liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynosi łącznie 12 uczniów.

5) z uwagi na różny charakter pracy placówek (szkół publicznych i przedszkola niepublicznego) oraz obecną sytuację epidemiologiczną mającą wpływ na pracę oddziałów, a także obecności uczniów w placówkach, rozdzielono i przewidziano wszystkie możliwe trasy przewozu uczniów;
6) dzienna długość trasy wynosi:
a) trasa obejmująca dowóz i odwóz uczniów do wszystkich placówek - około 75 km,
b) trasa obejmująca dowóz i odwóz uczniów do placówek wskazanych w pkt 4 lit. a i b - około 71 km,
c) trasa obejmująca dowóz i odwóz uczniów do placówek wskazanych w pkt 4 lit. a i c - około 69 km,
d) trasa obejmująca dowóz i odwóz uczniów do placówek wskazanych w pkt 4 lit. b i c – około 25 km,
e) trasa obejmująca dowóz i odwóz uczniów jedynie do placówki wskazanej w pkt 4 lit. a - około 65 km,
f) trasa obejmująca dowóz i odwóz uczniów jedynie do placówki wskazanej w pkt 4 lit. b - około 14 km,
g) trasa obejmująca dowóz i odwóz uczniów jedynie do placówki wskazanej w pkt 4 lit. c - około 20 km,

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 73489,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu
1) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów, wraz z zapewnieniem opieki, z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu w każdym dniu nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2021/2022 i 2022/2023.
Jeżeli zajdzie potrzeba dowozu dzieci do Przedszkola Publicznego w Suszcu (dzieci 5-cio i 6-cio letnie zgodnie z art. 31 ust. 1 i art. 32 ust. 5 ustawy Prawo oświatowe), to w ramach tego zadania, Wykonawca będzie zobowiązany do takiego dowozu. Dowóz ten będzie się odbywał w tych samych godzinach co do Szkoły Podstawowej;
2) trasa przewozu obejmuje dowóz dzieci z miejsca ustalonego z rodzicami dzieci, tj. przystanku na skrzyżowaniu ul. Pszczyńskiej w Suszcu z ul. Branica, do Szkoły Podstawowej w Suszcu na godz. 8:00 oraz odwóz po zajęciach szkolnych na wskazany przystanek;
3) informacje o szczegółowych godzinach zakończenia zajęć w szkole w poszczególnych dniach nauki szkolnej uzyskać można u Dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu;
4) przewiduje się następujące godziny dowozu i odwozu:

Dowóz:
- przystanek Suszec – Branica godzina 7:30
- Szkoła Podstawowa w Suszcu godzina 7:40

Odwóz
- Szkoła Podstawowa w Suszcu godzina 14:30
- przystanek Suszec – Branica godzina 14:40

5) ilość uczniów przewidziana do przewozu w roku szkolnym 2021/2022: 6 uczniów;
6) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 9 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 27801,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Żorach (OREW)
1) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 1082 ze zm.), zgodnie z organizacją pracy placówki;
2) dowóz realizowany będzie do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:00, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 14:00;
3) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka;
4) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka :
Suszec, ul. Polna – 1 uczeń; Suszec, ul. Piaskowa – 1 uczeń; Rudziczka, ul. Napieralskiego – 1 uczeń

Liczba uczniów przewidziana do przewozu:
- w roku szkolnym 2021/2022 do w/w ośrodka dowożonych będzie 3 uczniów.
- w roku szkolnym 2022/2023 do w/w ośrodka dowożonych będzie 2 uczniów
(Suszec, ul. Polna – 1 uczeń, Rudziczka, ul. Napieralskiego – 1 uczeń) .
5) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 22 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 38443,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Piasku (DOREW)
1) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Piasku, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 1082 ze zm.), zgodnie z organizacją pracy ośrodka;
2) dowóz realizowany będzie do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:00, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 15:00;
3) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka;
4) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka :
Suszec, ul. Nowa – 1 uczeń; Kobielice ul. Stara Droga – 1 uczeń

W roku szkolnym 2021/2022 do w/w ośrodka dowożonych będzie 2 uczniów. Jeden z uczniów porusza się na wózku inwalidzkim.
5) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi około 31 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 70005,36 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów do placówek specjalnych w Żorach
1) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 32 ust. 6 oraz 39 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 1082 ze zm.), z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych im. Matki Teresy z Kalkuty w Żorach oraz Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego „ZAKĄTEK” w Żorach, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szkolnego 2021/2022 i 2022/2023 oraz w przypadku Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego zgodnie z organizacją jego pracy.
2) dowóz realizowany będzie od poniedziałku do piątku, na godzinę 8:00, odwóz po skończonych zajęciach (godz. 14 – 15). Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami placówek.
3) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w placówek.
4) adresy dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół:
a) Zespół Szkół Specjalnych im. Matki Teresy z Kalkuty w Żorach:
Suszec, ul. Mokra - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Napieralskiego - 1 uczeń.
Razem : 2 uczniów

b) Terapeutyczny Punkt Przedszkolny „ZAKĄTEK” w Żorach
Rudziczka, ul. Woszczycka – 1 dziecko

W roku szkolnym 2021/2022 liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynosi łącznie 3 dzieci.
5) w związku z różnymi godzinami pracy placówek (ZSS w Żorach – wg rozkładu zajęć, Terapeutyczny Punkt Przedszkolny – godz. 8:00 - 14:00) w przypadku dowozu uczniów do obu placówek przewóz będzie realizowany najpierw do ZSS w Żorach, a następnie do Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego, odwóz: w przypadku łączenia dowozów ok. godz. 14 – odbiór najpierw z Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego, następnie ZSS w Żorach i odwóz do miejsc zamieszkania uczniów; w przypadku rozbieżnych godzin zakończenia zajęć – o godz. 14:00 będzie następował odbiór i odwóz dziecka z Punktu Przedszkolnego do miejsca zamieszkania, a następnie powrót po uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Żorach i odwóz tych uczniów do miejsc ich zamieszkania;
6) dzienna długość trasy wynosi:
a) trasa obejmująca dowóz i odwóz uczniów do obu placówek – około 25 km;
b) trasa obejmująca dowóz i odwóz uczniów do obu placówek w przypadku braku możliwości łączenia odwozów uczniów ww. placówek, ze względu na różne rozkłady zajęć - około 34 km;
c) trasa obejmująca dowóz i odwóz uczniów jedynie do placówki wskazanej w pkt 4 lit. a - około 20 km,
d) trasa obejmująca dowóz i odwóz uczniów jedynie do placówki wskazanej w pkt 4 lit. b - około 10 km,

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 63614,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DISCO LIFE DRINK BAR PRZEWÓZ OSÓB ZBIGNIEW CZECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6510006341

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 40

7.3.4) Miejscowość: Mizerów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-265

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79368,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DISCO LIFE DRINK BAR PRZEWÓZ OSÓB ZBIGNIEW CZECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6510006341

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 40

7.3.4) Miejscowość: Mizerów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-265

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30026,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Pszczynie z siedzibą w Piasku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381022762

7.3.3) Ulica: Dworcowa 27

7.3.4) Miejscowość: Piasek

7.3.5) Kod pocztowy: 43-211

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75605,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK TRANS USŁUGI PRZEWOZOWE Mariusz Kuśmirek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511531144

7.3.3) Ulica: Ogrodnicza 16

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.5) Kod pocztowy: 44-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68703,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.