Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314316/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
- 2021/BZP 00332353/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja pomieszczeń Domu Ludowego i Filii Biblioteki Publicznej Gminy Przemyśl w miejscowości Ostrów.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900298
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borelowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 0-16 670 48 00
1.5.8.) Numer faksu: 0-16 670 52 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaprzemysl@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://gminaprzemysl.bip.gov.pl/2021-r/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja pomieszczeń Domu Ludowego i Filii Biblioteki Publicznej Gminy Przemyśl w miejscowości Ostrów.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d316644c-5cc7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009658/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Modernizacja pomieszczeń Domu Ludowego i Filii Biblioteki Publicznej w miejscowości Ostrów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314316/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.11.ZP.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja pomieszczeń Domu Ludowego i Filii Biblioteki Publicznej Gminy Przemyśl w miejscowości Ostrów.”
Zakres zamówienia obejmuje remont holu, pomieszczeń biblioteki i sali spotkań.
Na przedmiot zamówienia składają się następujące zakresy:
I. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z montażem urządzeń kotłowni gazowej.
1. Wykonanie instalacji gazowej.
a. Wykonanie rurociągów instalacji gazowej,
b. Montaż zaworu elektromagnetycznego i systemu bezpieczeństwa,
c. Próba ciśnieniowa instalacji gazowej,
2. Wykonanie instalacji grzewczej z kotłem gazowym i urządzeniami towarzyszącymi.
a. Wykonanie kotłowni gazowej – montaż kotła kondensacyjnego z elementami towarzyszącymi,
b. Wykonanie odprowadzenia spalin,
c. Wykonanie systemu poboru powietrza,
d. Wykonanie prób szczelności i regulacja działania instalacji,
e. Montaż grzejników wraz z głowicami,
II. Prace budowlane.
1. Prace rozbiórkowe (podłogi):
a. Rozebranie podłóg i legarów,
b. Rozebranie i wywóz elementów stropów drewnianych – zasypek,
c. Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej,
2. Wykonanie podłóg:
a. Wykonanie warstw izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej,
b. Wykonanie warstw podłogowych wraz z ułożeniem paneli,
c. Wykonanie warstw wyrównujących,
d. Wykonanie podłóg w systemie suchego jastrychu z 2 płyt gips-włóknowych EI60,
e. Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych „Gres”,
f. Osadzenie listew przypodłogowych i cokolików z płytek kamionkowych,
3. Prace rozbiórkowe (ściany):
a. Rozebranie rusztu drewnianego i boazerii płycinowej,
4. Ściany:
a. Wykonanie ścian działowych GR z płyt gipsowo-kartonowych ognioodpornych na rusztach metalowych,
b. Ułożenie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z wełny mineralnej z płyt układanych na sucho,
c. Montaż drzwi jednoskrzydłowych EI 30,
d. Obsadzenie kratek wentylacyjnych z wkładem pęczniejącym przeciwpożarowym EI 60,
5. Sufity:
a. Wykonanie sufitów podwieszanych dwuwarstwowych na ruszcie metalowym EI60,
b. Ułożenie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z wełny mineralnej z płyt układanych na sucho,
6. Tynki i malatura, okładziny ścian :
a. Naprawa uszkodzonej powierzchni ścian i sufitów,
b. Wykonanie gładzi gipsowych,
c. Malowanie farbami lateksowymi tynków wewnętrznych,
d. Malowanie farbami ceramicznymi powierzchni wewnętrznych,
e. Montaż kamienia dekoracyjnego z płyt gipsowych,
7. Montaż nakładki na parapet,
8. Wykucie otworu na drzwi,
9. Montaż drzwi płycinowych jednoskrzydłowych,
10. Rozbiórka pieca i trzonu licowanego kaflami,
11. Rozbiórka kominka murowanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262690-4 - Remont starych budynków
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 17.01.2022 r.W przedmiotowym postepowaniu Zamawiający dopuścił przeprowadzenie wizji lokalnej , którą w dniu 21 grudnia 2021r odbyli zainteresowani Wykonawcy. W wyniku przeprowadzonej wizji lokalnej oraz w oparciu o przedłożoną dokumentację w dniu 22.12.2021 do Zmawiającego wpłynęły zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia i przygotowanej dokumentacji.
Po dokonaniu analizy złożonych pytań Zamawiający uznał , ze zachodzi konieczność istotnej zmiany opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności znacznej zmiany zakresu zamówienia. Z uwagi na to, ze Zamawiający kieruje się zasadą efektywności wydatkowania środków publicznych unieważnia przedmiotowe postepowanie na podstawie art. 256. ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej zwaną ustawą,– Zamawiający może unieważnić postepowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo przed upływem terminu składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Przemyśl pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM NA POTRZEBY GMINY MIEJSKIEJ PRZEMYŚL
- Zakup wraz z dostawą drukarek 3D i urządzeń wielofunkcyjnych dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- "Usługa uruchomienia i utrzymania systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących"
- Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala im Św. Ojca Pio w Przemyślu
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem Biura Obsługi Interesantów Sądu
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Budowa ogólnodostępnego placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Żyrardowie
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi zlokalizowanego przy ul. I. Paderewskiego 17 w Wałbrzychu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





