Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00646008/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie jednego gorącego posiłku składającego się z dwóch dań i napoju dla uczniów/dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w 2025 roku."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002680460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 565 82 59
1.5.8.) Numer faksu: 82 565 82 59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moprchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: moprchelm.ssdip.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0699ea70-991a-4567-a590-76348b90a1ca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie jednego gorącego posiłku składającego się z dwóch dań i napoju dla uczniów/dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w 2025 roku."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0699ea70-991a-4567-a590-76348b90a1ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071338/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie, usługi przygotowania posiłków, Usługi dostarczania posiłków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646008
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR.WŚA.3410-1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 209896,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju w dniach nauki dla uczniów, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie, przy ul. Wojsławicka 7 - przewidywana dzienna ilość uczniów – 16, prognozowana liczba posiłków - 2944.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 41216,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju w dniach nauki dla uczniów, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczającym do Niepublicznej Specjalnej Szkoły Podstawowej w Chełmie, ul. Partyzantów 27-29 - przewidywana dzienna ilość uczniów – 5, prognozowana liczba posiłków – 920.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 12880,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju w dniach nauki dla uczniów, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczającym do Niepublicznego Specjalnego Liceum Ogólnokształcącego w Chełmie, ul. Wojsławicka 7 - przewidywana dzienna ilość uczniów – 5, prognozowana liczba posiłków – 920.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 12880,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju dla dzieci, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczającym do Niepublicznego Językowego Przedszkola Integracyjnego „W Kasztanowym Parku” w Chełmie, w tym: przy ul. Lubelskiej 4 - przewidywana dzienna ilość dzieci – 10, prognozowana liczba posiłków – 2080; przy ul. I Pułku Szwoleżerów 17B - przewidywana dzienna ilość dzieci – 10, prognozowana liczba posiłków – 2080. Łączna przewidywana dzienna ilość dzieci – 20. Prognozowana łączna liczba posiłków– 4160.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 58240,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju w dniach nauki dla uczniów, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczającym do Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Razem” w Chełmie przy ul. Reja 54. Przewidywana dzienna ilość uczniów – 23. Prognozowana liczba posiłków – 4232.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 59248,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju dla dzieci, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczającym do Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi „Razem” w Chełmie przy ul. Botanicznej 16. Przewidywana dzienna ilość dzieci – 5. Prognozowana liczba posiłków – 1040.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 13520,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju w dniach nauki dla uczniów, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczającym do Niepublicznej Integracyjnej Szkoły Podstawowej Nowoczesnych Technologii i Języków Obcych „ARKA” w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 8A. Przewidywana dzienna ilość uczniów – 12. Prognozowana liczba posiłków – 2208.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 28704,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38272,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38272,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38272,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWA II Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632161332
7.3.3) Ulica: Al. Kompozytorów Polskich 5 lok. U5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-848
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38272,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa II Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632161332
7.3.3) Ulica: AL. Kompozytorów Polskich 5 lok. U5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-848
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa II Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632161332
7.3.3) Ulica: Al. Kompozytorów Polskich 5 lok. U5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-848
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa II Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632161332
7.3.3) Ulica: Al. Kompozytorów Polskich 5 lok. U5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-848
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50784,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50784,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50784,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Razem
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632302703
7.3.3) Ulica: M. Reja 54
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ PRZEDSZKOLNO - SZKOLNY JOANNA GĘBAL
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ PRZEDSZKOLNO - SZKOLNY JOANNA GĘBAL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50784,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedszkole Niepubliczne z Oddziałami Integracyjnymi Razem
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632302703
7.3.3) Ulica: Botaniczna 16
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ PRZEDSZKOLNO - SZKOLNY JOANNA GĘBAL
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ PRZEDSZKOLNO - SZKOLNY JOANNA GĘBAL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26496,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26496,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26496,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTIVE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632423016
7.3.3) Ulica: Stanisława Kierbedzia 8, lok. 303
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26496,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Remont uszkodzonych płyt betonowych nawierzchni dróg i placów oraz odwodnienia liniowego" - DPG w Hrebennem
- Serwis aparatury medycznej
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Techniki położnicze i prowadzenie porodu dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Zakup i dostawa dwóch samochodów fabrycznie nowych typu Van 9 osobowych na potrzeby statutowe Zespołu Lubelskich Parków Krajobrazowych
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
- Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych na uroczystości organizowane przez Dział Uroczystości Ogólnouczelnianych Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Usługa przygotowania, dostawy i wydawania obiadów dla uczniów Zespołu Szkół w Michałowie.
- Usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej nr 5 im. Zjednoczonej Europy w Kwidzynie
- usługa kompleksowej organizacji dwudniowej konferencji "Uczyć jak to łatwo powiedzieć! O uczeniu kompetencji w praktyce i teorii szkolnej"
- usługi cateringowe podczas Krajowych dni Pola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.