eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Kompleksowe wsparcie szkoleniowo-doradcze dla uczestników projektu "Dotacja na start - wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim"



Ogłoszenie z dnia 2021-03-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019420 z dnia 2021-03-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe wsparcie szkoleniowo-doradcze dla uczestników projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870300040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włocławska 167

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tarr.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarr.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tarr/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe wsparcie szkoleniowo-doradcze dla uczestników projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb6379ac-71e5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 8 Aktywni na rynku pracy, Działania 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w regionie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008718/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TARRSA/DnS/WSPARCIE_SD/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133878 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi wsparcia szkoleniowo-doradczego dla minimum 120 uczestników projektu (patrz: prawo opcji), na którą składa się:1) organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu przedsiębiorczości, w formie zdalnej umożliwiających uzyskanie wiedzy i kompetencji niezbędnych do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej; 2) indywidualne doradztwo w zakresie opracowania biznesplanu oraz prognozy finansowej;3) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji związanej z realizacją usługi wsparcia szkoleniowo-doradczego.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, jednorazowo lub wielokrotnie poprzez zlecenie Wykonawcy do przeprowadzenia dodatkowych szkoleń oraz świadczenie dodatkowego indywidualnego doradztwa maksymalnie dla 39 kolejnych Uczestników projektu. Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez pisemne oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, na warunkach analogicznych jak dla zamówienia podstawowego. Zlecenie w ramach prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego a nie jego obowiązkiem. Zamawiający może zlecić prawo opcji w całości lub tylko w części. W przypadku nieskorzystania lub niepełnego skorzystania z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żądne roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, złożona przez SEKA S.A. ul. Paca 37, 04-386 Warszawa. Na podstawie złożonych przez wykonawcę podmiotowych środków dowodowych ustalono, że nie spełnił on warunków udziału w postępowaniu. Tym samym oferta wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. b) pzp, zgodnie z którym zamawiający odrzuca ofertę, jeśli została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu. Jednocześnie wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie wszystkich wymaganych przez SWZ środków dowodowych, potwierdzających brak podstaw wykluczenia, co stanowi przesłankę odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) pzp.Z uwagi na fakt, że oferta SEKA S.A. była jedyną ofertą złożoną w postępowaniu ziściła się przesłanka określona w art. 255 pkt. 2), tj. wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-03-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.