Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00592313/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej mienia i osób znajdujących się w budynkach i na terenie Zamawiającego - Domu Pomocy Społecznej "Pod Brzozami" w Warszawie przy ul. Bohaterów 46/48.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Pod Brzozami"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006377131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów 46/48
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-007
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dpspodbrzozami@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpspodbrzozami.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef7de4b7-24a1-4b95-8736-4b0b43262bdb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony fizycznej mienia i osób znajdujących się w budynkach i na terenie Zamawiającego - Domu Pomocy Społecznej "Pod Brzozami" w Warszawie przy ul. Bohaterów 46/48.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef7de4b7-24a1-4b95-8736-4b0b43262bdb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00018963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069471/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona osób i mienia oraz dozorowanie budynków i terenu Domu Pomocy Społecznej ,,Pod Brzozami'' w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592313
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TD/DPS/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakresem ochrony fizycznej będzie stała ochrona obiektu i mienia oraz terenu Domu Pomocy Społecznej „Pod Brzozami”:
1. Budynku o zabudowie kwadratu z częściowo podpiwniczonym wewnętrznym patio dwukondygnacyjnym. Budynek wyposażony w infrastrukturę zewnętrzną, tj. prąd, gaz, wodę, kanalizację grawitacyjną, telekomunikację. Kotłownia własna zasilana gazem
z wymiennikami wody ciepłej. Wewnątrz budynku znajduje się winda osobowa
i towarowa.
2. Terenu przyległego do budynku, który stanowi zadrzewiony park z wydzielonymi dwoma parkingami, jednym przy bramie głównej, drugim przy budynku administracyjnym.
3. Wewnętrznego patio, które jest miejscem do odpoczynku.
4. Budynku administracyjno - gospodarczego usytuowanego na terenie nieruchomości DPS
od strony ul. Dynamicznej. Budynek ten posiada dwa wejścia zamykane trwale jedno
od strony biura drugie od strony pralni. Budynek wyposażony jest w lokalny alarmowy system monitorujący będący przedmiotem umowy.
§ 4
1. Stanowisko stałej ochrony fizycznej znajduje się w holu głównym w istniejącej
recepcji, które wyposażone jest w telefon, monitory monitoringu zewnętrznego
i wewnętrznego.
2. Ochrona osób i mienia realizowana będzie przez jednego pracownika ochrony
codziennie, całodobowo, od godziny 700 do godziny 700 dnia następnego.
3. Pracownik ochrony będzie wyposażony w jednolite, czyste i wyprasowane
umundurowanie, identyfikator imienny oraz w pilot antynapadowy.
4. Zamawiający upoważnia pracowników Wykonawcy w zakresie wylegitymowania pracowników, mieszkańców i pozostałych osób wchodzących i wychodzących z terenu Domu Pomocy Społecznej, zarówno w zakresie ochrony mienia jak i przestrzegania przepisów wynikających z obowiązujących regulaminów i instrukcji.
§ 5
Szczegółowy zakres czynności pracownika ochrony w DPS:
1) stała ochrona obiektów, o których mowa w § 3 i mienia oraz terenu DPS „Pod Brzozami” w Warszawie przy ulicy Bohaterów 46/48;
2) pełnienie służby w wyznaczonym czasie i miejscu;
3) wykonywanie czynności z należytą starannością;
4) działanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
5) obsługa systemów ochrony elektronicznej, tj.:
a) systemu monitoringu wizyjnego,
b) systemu alarmu pożaru SAP,
6) patrolowanie terenu, egzekwowanie przestrzegania zasad poruszania
się, a w szczególności egzekwowania zakazu parkowania wszelkich pojazdów
na podjazdach przyległych do bram wjazdowych DPS „Pod Brzozami”;
7) podejmowanie interwencji w przypadku zakłóceń porządku i zagrożenia w stosunku
do ochranianego obiektu, mienia, mieszkańców i pracowników;
8) podejmowanie czynności w stosunku do osób stwarzających zagrożenie dla mienia
i osób znajdujących się w obiekcie lub zakłócających porządek i bezpieczeństwo
na terenie obiektu;
9) ochrona pod kątem przeciwdziałania włamaniom, kradzieżom oraz uszkodzenia
lub zniszczenia mienia;
10) nadzór bezpośredni nad mieniem znajdującym się w pomieszczeniach ochranianych
obiektów oraz na terenie DPS „Pod Brzozami”;
11) kontrolowanie ruchu interesantów przez prowadzenie rejestru osób odwiedzających
i wydawanie im identyfikatorów oraz uniemożliwienie przebywania na terenie obiektu
osobom nieupoważnionym, pod wpływem alkoholu lub w inny sposób zagrażającym
bezpieczeństwu pracowników, mieszkańców i obiektu;
12) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych i pokoi mieszkańców
upoważnionym pracownikom DPS „Pod Brzozami”;
13) uniemożliwienie wyjścia mieszkańcom, którzy ze względu na stan zdrowia nie mogą opuszczać obiektu (na podstawie informacji od dyżurnej pielęgniarki lub pracownika socjalnego) DPS „Pod Brzozami”;
14) kontrola budynku administracyjno-gospodarczego w przypadku sygnału alarmowego
z monitoringu;
15) uniemożliwienie wnoszenia i wynoszenia przez mieszkańców i osoby ich odwiedzające przedmiotów i urządzeń elektrycznych oraz mebli bez pisemnej zgody Dyrektora DPS
„Pod Brzozami”;
16) zamykanie drzwi wejściowych, bram, furtek oraz obsługa systemów alarmowych;
17) natychmiastowe reagowanie na próby dokonania lub dokonania kradzieży mienia, innego czynu przestępczego w stosunku do osób i mienia czy też ataku terrorystycznego, w razie usiłowania, włamania, napadu, dewastacji i powiadamianie odpowiednich służb
i przedstawiciela zamawiającego;
18) natychmiastowe reagowanie w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku na terenie obiektu, pożaru czy też stwierdzenia próby podpalenia, awarii sieci gazowej, wodno-kanalizacyjnej, CO lub innej klęski ekologicznej, powiadamianie odpowiednich służb
i Administratora budynku, tj.: Dyrektora lub Z-cy Dyrektora DPS „Pod Brzozami”;
19) niezwłoczne powiadamianie swego pracodawcy, Administratora budynku, w sprawach wynikających z realizacji umowy o niemożności wykonania obowiązków przez pełniącego służbę pracownika Wykonawcy;
20) dokonywanie obchodów ochranianych obiektów celem kontrolowania prawidłowego zamknięcia okien, drzwi zewnętrznych w godzinach ustalonych przez Zamawiającego;
21) prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny pełnienia służby, notatkę z przebiegu dyżuru w tym spostrzeżenia w zakresie ochrony obiektu;
22) w sezonie zimowym utrzymanie w stanie wolnym od śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem chodników wzdłuż dojścia do wejścia głównego budynku oraz wjazdu przy bramie od strony ul. Bohaterów w soboty, niedziele i święta;
23) współpraca z pielęgniarką lub opiekunką pełniącą dyżur w sprawach mieszkańców
oraz służenie pomocą mieszkańcom, którym taka pomoc jest niezbędna;
24) pracownikom w czasie dyżuru zabrania się:
a) spania podczas pełnienia dyżuru;
b) pozostawienia miejsca obiektu i miejsca dyżuru bez nadzoru,
25) podejmowanie innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikną w trakcie realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286596,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387349,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286596,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU EGIDA KRZYSZTOF ROSTKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311530659
7.3.4) Miejscowość: NOWY DWÓR MAZOWIECKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "EGIDA" KRZYSZTOF ROSTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PHU "EGIDA" KRZYSZTOF ROSTKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286596,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowanie opracowania zawierającego wytyczne opisujące ocenę dozorową, dotyczącą uwzględnienia czynnika ludzkiego w projekcie elektrowni jądrowej
- Prace na ciekach Nadzoru Wodnego Rybnik z podziałem na części - usuwanie szkód powodziowych
- Dostawa mieszadła hematologicznego.
- Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
- Najem 2 serwerów oraz macierzy dyskowej wraz z usługą instalacji i wdrożenia.
- Wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej bezpieczeństwa pożarowego oraz wielobranżowego projektu budowlanego (...) dla Internatu przy ul. Elbląskiej 8 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ STAŁEJ I DORAŹNEJ, OBSŁUGA RECEPCJI ORAZ OBSŁUGA STACJI MONITOROWANIA W BUDYNKU CENTRUM KULTURY W BŁONIU
- Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej w budynkach przy ul. Krasińskiego 11 i ul. Sikorskiego 20
- DOZÓR MIENIA PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu, obsługi systemów i urządzeń zabezpieczenia technicznego obiektu OFiP położonego w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1 w okresie 2025 - 2027
- Stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia GWDY sp. z o.o. w Pile
- Świadczenie usług stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Dąbrowie Górniczej na okres 01.12.2025 r. - 30.11.2026 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.