Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018490 z dnia 2021-03-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa prawna Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 208-35-47
1.5.8.) Numer faksu: (32)2083568
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sum.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa prawna Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00586f49-6edf-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007904/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie z wolnej ręki udzielane w oparciu o przesłanki określone w przepisie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, przenoszącym do w/w ustawy w brzmieniu dosłownym regulację art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych obowiązującej do dnia 31 grudnia 2020 r., tj. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.). Przedmiot udzielanego zamówienia dotyczy powtórzenia podobnych usług do usług objętych umową nr RZP/229/2019 zawartą w dniu 28.02.2019 r. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usługi. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia „dodatkowego” udzielanego w trybie z wolnej ręki została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP/WR/1/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 208770,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jest świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Zakres zamówienia jest tożsamy z zakresem objętym umową nr RZP/229/2019 z dnia 28 lutego 2019 r. Świadczenie obsługi prawnej obejmuje w szczególności:1) udzielanie bieżących konsultacji, porad prawnych oraz interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych, w tym przy uwzględnieniu konkretnych stanów faktycznych,2) sporządzanie opinii prawnych, informacji prawnych i interpretacji w formie pisemnej w terminie wskazanym przez Zamawiającego,3) opiniowanie umów, aneksów, decyzji, pism i innych dokumentów w zakresie świadczonej usługi oraz wprowadzanie do nich uwag poprzez proponowanie właściwego brzmienia konkretnych zapisów,4) sporządzanie umów, aneksów, decyzji, pism i innych dokumentów w zakresie świadczonej usługi na zlecenie Rektora lub Kanclerza oraz ich Zastępców,5) opiniowanie oraz przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych, tj. Zarządzeń, Uchwał itp.,6) uczestnictwo lub reprezentacja Zamawiającego w negocjacjach prowadzonych z podmiotami lub osobami trzecimi,7) współpraca z podmiotami prowadzącymi usługi doradcze na rzecz Zamawiającego,8) współpraca w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości będących własnością Uczelni,9) reprezentowanie Zamawiającego w sprawach sądowych, przed organami administracji publicznej i organami innych instytucji publicznych i prywatnych,10) kierowanie spraw na drogę postępowania sądowego i egzekucyjnego, a także współpraca z Zamawiającym w tym zakresie,11) doradztwo prawne w zakresie wykonywania przez Zamawiającego praw i obowiązków wspólnika albo akcjonariusza lub praw i obowiązków związanych z członkostwem lub udziałem w osobach prawnych lub innych jednostkach organizacyjnych działających na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także w zakresie wykonywania przez Zamawiającego praw i obowiązków podmiotu tworzącego dla podmiotów leczniczych,12) informowanie o obowiązkach Zamawiającego wynikających z nowych lub znowelizowanych przepisów prawa,13) doradztwo prawne w zakresie prowadzonych zamówień publicznych,14) doradztwo prawne przy prowadzonych przez Zamawiającego procesach inwestycyjnych, w szczególności w zakresie prawa budowlanego, postępowania administracyjnego, spraw terenowo-prawnych,15) doradztwo w sprawach związanych z ochroną własności intelektualnej,16) inne czynności, jeżeli charakter prawny sprawy dotyczy działalności Uczelni i odpowiada kwalifikacjom oraz uprawnieniom Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244209,32
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244209,32
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244209,32
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radców Prawnych Ćwik i Partnerzy Spółka Partnerska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231031521
7.3.3) Ulica: al. Jana Chrystiana Szucha 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-582
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ĆWIK I PARTNERZY. RADCOWIE PRAWNI I ADWOKACI
jakie przetargi wygrała firma
ĆWIK I PARTNERZY. RADCOWIE PRAWNI I ADWOKACI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256787,91
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2021-11-302021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa wulkanizacji dla jednostek garnizonu śląskiego
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi oraz wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Dostawa pieca laboratoryjnego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania kopii zapasowych
- Pełnienie funkcji biegłego na potrzeby postępowań prowadzonych w Departamencie Ochrony Środowiska, Ekologii i Opłat Środowiskowych
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.