Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00468058/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Zamkowej 5.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6964891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Zamkowej 5.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e2369dd-70a9-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego 2014 - 2020, Priorytet IX „Włączenie społeczne”, Działanie 9.2 „Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym”, Poddziałanie 9.2.1. „Usługi społeczne i zdrowotne” i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Dofinansowanie 100 % z UE.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468058/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.56.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52885,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. DOSTAWA KONCENTRATORÓW TLENUWw. sprzęt należy dostarczyć do budynku Wypożyczalni przy ul. Zamkowej 5, prowadzonej przez Dzienny Dom Pomocy Społecznej zgodnie z wykazem sprzętu stanowiącym załącznik
nr 1 do wzoru umowy oraz z parametrami technicznymi określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia do poszczególnych części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu
4.5.5.) Wartość części: 20694,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 DOSTAWA ROTORÓW KOŃCZYN GÓRNYCH I DOLNYCHWw. sprzęt należy dostarczyć do budynku Wypożyczalni przy ul. Zamkowej 5, prowadzonej przez Dzienny Dom Pomocy Społecznej zgodnie z wykazem sprzętu stanowiącym załącznik
nr 1 do wzoru umowy oraz z parametrami technicznymi określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia do poszczególnych części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37441300-4 - Rowery stacjonarne
4.5.5.) Wartość części: 7774,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. DOSTAWA ORBITREKÓWWw. sprzęt należy dostarczyć do budynku Wypożyczalni przy ul. Zamkowej 5, prowadzonej przez Dzienny Dom Pomocy Społecznej zgodnie z wykazem sprzętu stanowiącym załącznik
nr 1 do wzoru umowy oraz z parametrami technicznymi określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia do poszczególnych części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 24416,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8208,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14800,02 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca – PH ENERGIA S.C. P. Wielgo H. Widomski z siedzibą przy ul. Warszawskiej 151, 25-547 Kielce, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (Informacja o wyborze z 19.12.2022 r.), uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1339,98 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca – PH ENERGIA S.C. P. Wielgo H. Widomski z siedzibą przy ul. Warszawskiej 151, 25-547 Kielce, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (Informacja o wyborze z 19.12.2022 r.), uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18399,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do rehabilitacji
- Zakup i dostawa materiałów medycznych i opatrunkowych oraz sprzętu i wyposażenia w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Gminy Ińsko
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego z opcją w ramach projektu "Polityka Senioralna EFS+" realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie z podziałem na 3 części
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- Nahełmne lampy górnicze nowej generacji wraz z modernizacją stanowisk ładowania.
więcej: Urządzenia do podawania tlenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





